Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikka: näihin petyin.

Vierailija
29.07.2015 |

Nivea black&white dödö: liian miesmäinen tuoksu
Tervashampoo: kuivattaa liikaa hiuspohjaa/hiuksia
Herbina volume letityssuihke: pelkkää hajuste lirua koko tuote, ei tehnyt tehtäväänsä.
Herbina marjaspa muotovaahto: tahmaseksi jätti hiukset, koostumus tahmeaa.
Garnier fructis: ei pese kunnolla hiuksia.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biothermin herkän ihon dödön haju on voimakas pesuainemais-lääkemäinen, että saan ihon herkistymisen sijasta siitä migreenin joten jäi käyttämättä. Mietin kauan että mikä kotona alkoi haista ja aiheuttaa päässä tykytystä, kun laitoin sitä ekan kerran. Kiersin vessat ja kylppärit sillä luulin jättäneeni jonkun siivousainepullon auki tai että joku aine olisi vuotanut jonnekin! Sitten tajusin että se myrkyn haju tulee kainaloista ja tuosta aineesta.

Jopa apteekin herkän ihon Vichy-dödö poltti kainaloita ja sai ne lehahtamaan punaisiksi, karmea kokemus!
En pahemmin hikoile mutta saa ehdottaa jotain dödöä joka ei aiheuta kutinaa ja punoitusta. Kiitän etukäteen.

Creme de La Mer-voide, julkkikset ilmeisesti saaneet tämän mainostamisesta paljon rahaa (ja me maksetaan se sitten purkin hinnassa?) koska se aine on ensinnäkin tönkköä kuin jotain vanhanaikaista peltipurkki-Nivea-pakkasvoidemömmöä, ja se tukki huokoset todella pahasti ja aiheutti patteja ihoon koska *yllätys* täynnä mineraaliöljyjä. Käytin koko toista sataa maksaneen purkin jalkavoiteena ja kyynärpäihin koska eihän sitä viitsinyt tai uskaltanut enää muualle laittaa. Ei edes rintaan tai sääriin.

Chanelin seerumit, olen testannut 7-8 erilaista muutaman vuoden aikana aina näytteiden verran ja kaikki hapettaneet naamani täyteen mustapäitä heti samana iltana kun aamuna on levittänyt. Toisaalta en kyllä luota ihonhoidossa enää mihinkään MUOTITALOJEN (Chanel, YSL, Dior...) tuotteisiin, he osaavat tehdä värikosmetiikkaa näytösmalleille mutta siihen se taitaa sitten jäädäkin.

Yksikään Sisleyn tuote ei ole vakuuttanut minua, vaikuttavat aika tehottomilta ja imeytyvät ihoon hitaasti.

Minulla on normaali iho joten periaatteessa useimmat tuotteet pitäisi sopia minulle.

PS. Vaikka ostelen keskihintaista ja kalliimpaa laatukosmetiikkaa, niin silti parhaan silmänympärysvoiteen olen löytänyt K-kaupasta eli halvan Pirkka-merkin nuorentavaa Q10-ainesosaa sisältävän tuubin! :D

Herkän ihon deodoranteista minulla on toiminut kaksi:  Nivea Pure & Sensitive (tuoksuton) ja Lidlin Sensitive (myös tuoksuton).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan