Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.

Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:

JOULU NAIKAA,

TALVEN TAIKAA...

Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!

Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(

Sivut

Kommentit (266)

Piti monet kerrat lukea, että mikä tuossa nyt on niin hillitöntä, ennenkuin tajusin.

Mutta siis jos hyvin käy, ei kaikki kortin saajat osaa ajatella sitä kaksimielisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja niissä luki " hyvää joulua ja vielä HYVEMPÄÄ uutta vuotta!"

No ei siinä muuten mitään, mutta olen ammatiltani äikänope.... Kyllä nolotti, kun tuttavat ja kollegat kettuilivat mulle!

Kiireessä ja väsyneenä sattuu kaikenlaista, joten relaa!

tuo on todella harmiton moka. Ei ole mitään tarvetta soitella kenellekään ja selitellä yhtään mitään. Ja minä oon sentään huumorintajuton tosikko, ja silti minäkin näen tuon vain hauskana juttuna vastaanottajille.

Toki olisin minäkin sinun sijassasi häpeissäni. Mutta kun tehtyä ei saa tekemättömäksi, niin mielestäni paras tapa suhtautua tuohon on nauraa mukana, jos joku tuttavasi ottaa asian puheeksi. Eli yritä kuvitella itsesi vastaanottajan asemaan, ja että sinä olet saanut tuollaisen kortin. Mieti tosissasi kuinka hauskaa se sinusta olisi. Ota tämä tilanne nyt yhtä rennosti kuin ottaisit tuollaista korttia vastaanottaessasikin. Ja selittele tosiaan vasta sitten, kun joku ottaa asian puheeksi. Ja silloinkin selittelet naureskellen, että huomasit vasta jälkikäteen, mutta mitäpä sille sitten enää voi. Mutta älä siinäkään vaiheessa häpeile mitään, sillä sillä pilaat vain toisten ilon.

Hirveellä kiireellä uusi sihteeri hommasi joulukortit ja kun tapana on siihen laittaa sitten kaikki asiakkaan kanssa olevat nimmarinsa. No kortit olivat osat jo allekirjoitettu kun joku huomasi:

Hyvää Joulua ja Menetyksellistä Uutta Vuotta!

Sihteesi oli vielä vahvistanut oikovedoksenkin näin.

No nämä kortit eivät kyllä ehtineet postiin asti, mutta niin sokeasti sitä lukee...

Joku kirjoitti ylempänä;

"Olen ihan varma etten edes tajuaisi siinä olevan mitään virhettä, ja tuo ei ole oikeasti paha moka vaan vain hauska. Naimallahan ne söpöt lapset on tehty :)"

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, miten tehdään rumia lapsia? XD XD XD

Lainaus:

Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.

Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:

JOULU NAIKAA,

TALVEN TAIKAA...

Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!

Höpö höpö, keksitty juttu. Kuka nyt marraskuussa lähettelee joulukortteja

Höpö höpö. keksitty juttu. Kuka nyt marraskuussa lähettelee joulukortteja.

Lainaus:

Lainaus:

JOULU NAIKAA,

TALVEN TAIKAA...

Höpö höpö, keksitty juttu. Kuka nyt marraskuussa lähettelee joulukortteja

Höpö höpö. keksitty juttu. Kuka nyt marraskuussa lähettelee joulukortteja.

Itse onnistuin aikanaan otsikoimaan opinnäytetyöni Ratsastusterapia -Erityistyhmien ratsastus. Opettajatkaan ei huomannu, mutta opponoija onneksi, niin sain kirjastoversioon korjatun kansilehden... :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat