Kertokaa kokemuksia piheistä miehistä
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:42"]
Onko tämän ketjun naiset niitä rohkeita, itsenäisiä , omillaan toimeentulevia naisia?
Paljonko seteleitä pitää sinne ansiottomalle jalustalle ojentaa?
[/quote]
Pihiys miehissä on nykypäivän Suomessa jotenkin kasvanut. Jotain kieroonmennyttä tasa-arvoa se kait on. Parisuhdetta tai perhettä ei nähdä yksikkönä, jossa on aivan sama kenen kulutukseen se raha menee, kun se kumminkin on oman perhee sisällä olevaa. Laskeskellaan kuitteja ja sniiduillaan jostain vessapaperin epätasa-arvoisesta kulutuksen jakautumisesta. Eikö voisi vaan olla pariskunta tai perhe, joka nauttii yhdessäolosta? Joka tukee toisiaan. Jos se toinen, nyt hetkellisesti on pienemillä varoilla, niin tuetaan sitä, toinen voi tukea vaikkapa emotionaalisesti. Tosin näiden pihien miesten päässä ei taida paljoa emootioille olla tilaa. Ja jos rahasta aletaan sniiduilla, niin se johtaa vaan sniiduiluun kaikessa. En minä ainakaan viitsisi lähteä makuuhuoneeseen heti kuittien räknäystalkoiden jälkeen. Tai kovi paljoa tukea henkilöä, joka juuri on läksyttänyt ihan kahvinkeitosta uusilla puruilla. Erittäin pihien miesten kannattaisi jättää naiset ja lastenteko väliin. Kuluerähän se perhe vaan heille on.
[/quote]
80% avioeroista lähtee naisen aloitteesta, usein mies on avioliitossa se varakkaampi osapuoli ja tämänkin palstan mukaan avioehto on epäluottamuslause. Ainakin tämän palstan perusteella ja tilastojenkin valossa avioliitto on naisten keino varastaa ja loisia miehen rahoilla. Ehkäpä nuo pihit miehet testaavat, ettei oma vaimo ole sellainen kuppaava iilimato joka irtautuessaan vie jäljellä olevista rippeistäkin vähintään puolet.
[/quote]
Juuri näin,
tämäkin ketju on osoitus loismentaliteetista.
Mies on vain lompakko näille kitisijöille.
Itse olen jo laittanut stopin loisimiselle kolme vuotta sitten.
[/quote]
Voisitko lainata tähän ketjusta kohtia, jotka osoittavat naisten loismentaliteettia?
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua naisille jotka luulee että miehen pitäisi muka alkaa tarjoilemaan ravintolassa lounaita sun muuta hömppää. Tienatkaa kuulkaa omat rahanne jos haluatte päästä esittämään varakasta :D Ravintolat on suomessa sen luokan nylkylöitä ettei sinne kukaan mene jos ei ihan pakko ole. Halvemmalla kokkaa itse paljon paremmat ruoat kotonaan. Eikä ne tule pakasteesta niinkuin ravintolassa.
Ja miten usein ylisläinen huutistelijat kokkaat naisellesi? Tottakai jäljet siivoten.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:42"]
Onko tämän ketjun naiset niitä rohkeita, itsenäisiä , omillaan toimeentulevia naisia?
Paljonko seteleitä pitää sinne ansiottomalle jalustalle ojentaa?
[/quote]
Pihiys miehissä on nykypäivän Suomessa jotenkin kasvanut. Jotain kieroonmennyttä tasa-arvoa se kait on. Parisuhdetta tai perhettä ei nähdä yksikkönä, jossa on aivan sama kenen kulutukseen se raha menee, kun se kumminkin on oman perhee sisällä olevaa. Laskeskellaan kuitteja ja sniiduillaan jostain vessapaperin epätasa-arvoisesta kulutuksen jakautumisesta. Eikö voisi vaan olla pariskunta tai perhe, joka nauttii yhdessäolosta? Joka tukee toisiaan. Jos se toinen, nyt hetkellisesti on pienemillä varoilla, niin tuetaan sitä, toinen voi tukea vaikkapa emotionaalisesti. Tosin näiden pihien miesten päässä ei taida paljoa emootioille olla tilaa. Ja jos rahasta aletaan sniiduilla, niin se johtaa vaan sniiduiluun kaikessa. En minä ainakaan viitsisi lähteä makuuhuoneeseen heti kuittien räknäystalkoiden jälkeen. Tai kovi paljoa tukea henkilöä, joka juuri on läksyttänyt ihan kahvinkeitosta uusilla puruilla. Erittäin pihien miesten kannattaisi jättää naiset ja lastenteko väliin. Kuluerähän se perhe vaan heille on.
[/quote]
80% avioeroista lähtee naisen aloitteesta, usein mies on avioliitossa se varakkaampi osapuoli ja tämänkin palstan mukaan avioehto on epäluottamuslause. Ainakin tämän palstan perusteella ja tilastojenkin valossa avioliitto on naisten keino varastaa ja loisia miehen rahoilla. Ehkäpä nuo pihit miehet testaavat, ettei oma vaimo ole sellainen kuppaava iilimato joka irtautuessaan vie jäljellä olevista rippeistäkin vähintään puolet.
[/quote]
Juuri näin,
tämäkin ketju on osoitus loismentaliteetista.
Mies on vain lompakko näille kitisijöille.
Itse olen jo laittanut stopin loisimiselle kolme vuotta sitten.