Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia piheistä miehistä

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossahan tuo jo tulikin, siis kokemuksia.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:55"] Mies ei suostu ostamaan sitä kalliimpaa laktoositonta maitoa lapselleen joka ei sen halvemman mausta tykkää. Jos lapsi joisi sitä halvempaa maitoa saman verran kuin sitä kalliimpaa olisi hintaero kuussa noin 6€. Mutta säästöä tulee enemmän kun lapsi ei sitten juo melkein yhtään maitoa. Ja jos olisi oikeasti rahan puutteesta kyse, mutta kun ei ole ja kaljaan ja tupakkaan menee ainakin 200€ kuussa. Pihi vai vaan itsekäs? [/quote] Huhhuh mikä idioottikakara. Halvempi maito ei kelpaa, kun pitää olla sitä kalliimpaa, jossa ei kylläkään ole mitään eroa. Sano sille miehellesi, että kaataa normimaidon ensin eliittimaitopurkkiin, niin johan maistuu taas, eikä tarvitse maksaa tyhjästä. [/quote] Minä en ole viitsinyt kaadella maitoa eri purkkeihin. Ostan harmistuneena kalliimman maidon ja sitten kun sitä on jonkin verran juotu, laitan hanasta vettä sekaan. Toistan tätä sitä mukaa kun juoma hupenee. Samaltahan se maistuu vähän lantrattunakin!  [/quote] Meillä on kyllä useamminkin tehty makutesti ja aina se kalliimpi on parempaa. Ja itsekin ostan kalliimpaa kahvia kun on mielestäni parempaa kuin se halpa. Kun ei ole oikeasti talous niin tiukalla niin en ymmärrä muutamien eurojen melkein kympin säästöä kuukausitasolla. Ja kun rahaa menee kuitenkin ei niin välttämättömyyksiin (tupakka ja alkoholi) enemmän kuin lapsen kaikkeen ruokaan kuukaudessa niin itsekkyyttä se mun mielestä on. Mutta jos te pidätte sitä hemmotteluna, että lapsi saa tietynmerkkistä maitoa, niin ei voi sitten mitään. Varmaan tulevaisuudessa tulen vielä huomaamaan miten pilalle kasvatettu lapsi on ja vain sen kalliimman maidon takia. Muistelen sitten tätä ja totean katkerana kuinka olisi pitänyt uskoa av palstaa.

[/quote]

Sokkotestinäkö makutesti on tehty? Muuten ei mitään merkitystä koko testillä. Kyllähän kallis viinikin maistuu ihmisten suuhun paremmalta, kunnes paljastuu, että etiketit on salakavalasti vaihdettu...

Vierailija
2/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskon aviomies ostaa vaimolleen esim syntymäpäivälahjan niin vaimon pitää itse maksaa siitä puolet. Jos mies käy yksin heidän ihan yhteisesti omistamalla autolla niin vaimon pitäisi maksaa puolet bensoista. Kun menevät esim 'lomamatkoilla' kahvilaan niin mies menee edellä niin ettei vain joudu maksamaan koko perheen syömisiä. Eli sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:42"]

Onko tämän ketjun naiset niitä rohkeita, itsenäisiä , omillaan toimeentulevia naisia?

Paljonko seteleitä pitää sinne ansiottomalle jalustalle ojentaa?

[/quote]

Pihiys miehissä on nykypäivän Suomessa jotenkin kasvanut. Jotain kieroonmennyttä tasa-arvoa se kait on. Parisuhdetta tai perhettä ei nähdä yksikkönä, jossa on aivan sama kenen kulutukseen se raha menee, kun se kumminkin on oman perhee sisällä olevaa. Laskeskellaan kuitteja ja sniiduillaan jostain vessapaperin epätasa-arvoisesta kulutuksen jakautumisesta. Eikö voisi vaan olla pariskunta tai perhe, joka nauttii yhdessäolosta? Joka tukee toisiaan. Jos se toinen, nyt hetkellisesti on pienemillä varoilla, niin tuetaan sitä, toinen voi tukea vaikkapa emotionaalisesti. Tosin näiden pihien miesten päässä ei taida paljoa emootioille olla tilaa. Ja jos rahasta aletaan sniiduilla, niin se johtaa vaan sniiduiluun kaikessa. En minä ainakaan viitsisi lähteä makuuhuoneeseen heti kuittien räknäystalkoiden jälkeen. Tai kovi paljoa tukea henkilöä, joka juuri on läksyttänyt ihan kahvinkeitosta uusilla puruilla. Erittäin pihien miesten kannattaisi jättää naiset ja lastenteko väliin. Kuluerähän se perhe vaan heille on. 

[/quote]

80% avioeroista lähtee naisen aloitteesta, usein mies on avioliitossa se varakkaampi osapuoli ja tämänkin palstan mukaan avioehto on epäluottamuslause. Ainakin tämän palstan perusteella ja tilastojenkin valossa avioliitto on naisten keino varastaa ja loisia miehen rahoilla. Ehkäpä nuo pihit miehet testaavat, ettei oma vaimo ole sellainen kuppaava iilimato joka irtautuessaan vie jäljellä olevista rippeistäkin vähintään puolet.

[/quote]

Juuri näin,

tämäkin ketju on osoitus loismentaliteetista.

Mies on vain lompakko näille kitisijöille.

Itse olen jo laittanut stopin loisimiselle kolme vuotta sitten.

[/quote]

Siinä on hieno mies, julkisesti tunnustaa tumputtaneensa viimeiset kolme vuotta. Jatka samaan malliin. 

Vierailija
4/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:02"]

Mieheni mölisee meidän lapsille suihkun oven takana, että pitää lopettaa se veden lutraus, vaikka minä maksan vesilaskun aina. Vain sillä tavalla "sain" hankkia kylpyammeen, etä lupasin aina maksaa vesilaskun. Mieheni ei ole koskaan maksanut ulkomaanmatkoistamme lähimainkaan puolta. Mieheni osti viime jouluna minulle joululahjaksi yhden kynttilän. Hän saa minulta joka vuosi monta lahjaa. Sanomattakin on selvää, että minä ostan lasten lahjat. Jos mieheni menee ruokakauppaan, hän tekee suuren numeron siitä, että osti sitä ja tätä. Oikeasti minä maksan 90 prosenttia meidän ruuistamme. Mieheni mielestä poikamme ei olisi pitänyt alkaa harrastaa toista lajia, koska se on kallis. No, minä maksan. Mieheni ei osta itselleen vaatteita. Lapsena ja nuorena miehenä osti äiti, nykyään minä. 

Olemme kumpikin melko hyvätuloisia. Ja mihinkö mieheni rahat menevät? Autoon ja hänen omiin nimiinsä ostamaansa kesämökkiin ja en tiedä mihin muuhun. Minulla on oma auto, tietenkin itse maksamani. Pihiys on ikävää, mutta ei se ole ikävin piirre hänessä. Ikävin on se, että hän on myös kylmän etäinen  ja aikaisemmin ilkeäkin. 

[/quote]

Saanko kysyä miksi olet miehen kanssa? Ai niin, onhan se lapsille tärkeää kasvaa ydinperheessä...

Vierailija
5/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:42"]

Onko tämän ketjun naiset niitä rohkeita, itsenäisiä , omillaan toimeentulevia naisia?

[/quote]

Pihiys miehissä on nykypäivän Suomessa jotenkin kasvanut. Jotain kieroonmennyttä tasa-arvoa se kait on. Parisuhdetta tai perhettä ei nähdä yksikkönä, jossa on aivan sama kenen kulutukseen se raha menee, kun se kumminkin on oman perhee sisällä olevaa. Laskeskellaan kuitteja ja sniiduillaan jostain vessapaperin epätasa-arvoisesta kulutuksen jakautumisesta. Eikö voisi vaan olla pariskunta tai perhe, joka nauttii yhdessäolosta? Joka tukee toisiaan. Jos se toinen, nyt hetkellisesti on pienemillä varoilla, niin tuetaan sitä, toinen voi tukea vaikkapa emotionaalisesti. Tosin näiden pihien miesten päässä ei taida paljoa emootioille olla tilaa. Ja jos rahasta aletaan sniiduilla, niin se johtaa vaan sniiduiluun kaikessa. En minä ainakaan viitsisi lähteä makuuhuoneeseen heti kuittien räknäystalkoiden jälkeen. Tai kovi paljoa tukea henkilöä, joka juuri on läksyttänyt ihan kahvinkeitosta uusilla puruilla. Erittäin pihien miesten kannattaisi jättää naiset ja lastenteko väliin. Kuluerähän se perhe vaan heille on. 

[/quote]

LOL, pillulla sitä vaan kiristetään. Kun mies toimii naisen toiveiden mukaisesti, niin palkkiona on pillua. :D

[/quote]

Sori, mutta mulla ei sun jutuista pikkarit kostuisi. 

Vierailija
6/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:55"] Mies ei suostu ostamaan sitä kalliimpaa laktoositonta maitoa lapselleen joka ei sen halvemman mausta tykkää. Jos lapsi joisi sitä halvempaa maitoa saman verran kuin sitä kalliimpaa olisi hintaero kuussa noin 6€. Mutta säästöä tulee enemmän kun lapsi ei sitten juo melkein yhtään maitoa. Ja jos olisi oikeasti rahan puutteesta kyse, mutta kun ei ole ja kaljaan ja tupakkaan menee ainakin 200€ kuussa. Pihi vai vaan itsekäs? [/quote] Huhhuh mikä idioottikakara. Halvempi maito ei kelpaa, kun pitää olla sitä kalliimpaa, jossa ei kylläkään ole mitään eroa. Sano sille miehellesi, että kaataa normimaidon ensin eliittimaitopurkkiin, niin johan maistuu taas, eikä tarvitse maksaa tyhjästä. [/quote] Minä en ole viitsinyt kaadella maitoa eri purkkeihin. Ostan harmistuneena kalliimman maidon ja sitten kun sitä on jonkin verran juotu, laitan hanasta vettä sekaan. Toistan tätä sitä mukaa kun juoma hupenee. Samaltahan se maistuu vähän lantrattunakin!  [/quote] Meillä on kyllä useamminkin tehty makutesti ja aina se kalliimpi on parempaa. Ja itsekin ostan kalliimpaa kahvia kun on mielestäni parempaa kuin se halpa. Kun ei ole oikeasti talous niin tiukalla niin en ymmärrä muutamien eurojen melkein kympin säästöä kuukausitasolla. Ja kun rahaa menee kuitenkin ei niin välttämättömyyksiin (tupakka ja alkoholi) enemmän kuin lapsen kaikkeen ruokaan kuukaudessa niin itsekkyyttä se mun mielestä on. Mutta jos te pidätte sitä hemmotteluna, että lapsi saa tietynmerkkistä maitoa, niin ei voi sitten mitään. Varmaan tulevaisuudessa tulen vielä huomaamaan miten pilalle kasvatettu lapsi on ja vain sen kalliimman maidon takia. Muistelen sitten tätä ja totean katkerana kuinka olisi pitänyt uskoa av palstaa.

[/quote]

Sokkotestinäkö makutesti on tehty? Muuten ei mitään merkitystä koko testillä. Kyllähän kallis viinikin maistuu ihmisten suuhun paremmalta, kunnes paljastuu, että etiketit on salakavalasti vaihdettu...
[/quote]

Kyllä, sokkona ja kolmea eri merkkiä. Tai sen hyla vaihtoehdon tunnistaa kyllä kuka vaan.
Ja vielä värillisistä mukeista, että ei näy mahdollinen väriero.

Vierailija
7/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:52"]

Nykyaikana monet miehet ovat kyllä aivan jäätäviä lompakkoloisia. Käykää vaikka Ylilaudalla, siellä on säännöllisesti ketjuja joissa äidin kellarissa asuvat sossurotat unelmoivat naisesta, joka maksaisi kaiken. Kummasti tuttavapiirissänikin ne pahimmat pihistelijät ovat miehiä, esimerkiksi baarissa kadotaan johonkin kun olisi oma vuoro maksaa kierros tai unohdellaan lompakkoa ja ollaan aina käsi ojossa lainaamassa. Säälittävää.

(Kohta joku lompakkoloista hokeva tulee varmaan häikäisemään argumentoinnillaan "tuohan on aivan normaalia käytöstä naisille". Totuus: ei ole.)

[/quote]

Ovat siis siirtyneet tasa-arvoiseen ajatteluun, naiset ovat aina loisineet miesten lompakolla.

Nyt on aika tasata tilit.
[/quote]
Ei ole koska se perhe on yksi yksikkö tiimi jossa ollaan yhdessä. Ns ennen vanhaan naiset sekä miehet teki niitä maalaistalojen töitä ja siis elättivät molemmat itsensä ja yhteiset lapset. Nykyään miehet vetää kaljaa ja näkee suunnattomasti vaivaa sen eteen että nainen tekisi kaikkea enemmän niinkin kostona jostain ja lisäksi vielä maksattavat kaiken mitä pystyvät naisilla. Sitten vielä itkevät lompakkoloisista vaikka ovat itse niitä. Ei ihme että naiset kyllästyy ja ottaa eron kun yhteispelistä ei ole toisella iältään aikuisella mitään tietoa.

Vierailija
8/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:52"] Nykyaikana monet miehet ovat kyllä aivan jäätäviä lompakkoloisia. Käykää vaikka Ylilaudalla, siellä on säännöllisesti ketjuja joissa äidin kellarissa asuvat sossurotat unelmoivat naisesta, joka maksaisi kaiken. Kummasti tuttavapiirissänikin ne pahimmat pihistelijät ovat miehiä, esimerkiksi baarissa kadotaan johonkin kun olisi oma vuoro maksaa kierros tai unohdellaan lompakkoa ja ollaan aina käsi ojossa lainaamassa. Säälittävää. (Kohta joku lompakkoloista hokeva tulee varmaan häikäisemään argumentoinnillaan "tuohan on aivan normaalia käytöstä naisille". Totuus: ei ole.) [/quote]   Ovat siis siirtyneet tasa-arvoiseen ajatteluun, naiset ovat aina loisineet miesten lompakolla. Nyt on aika tasata tilit. [/quote] Ei ole koska se perhe on yksi yksikkö tiimi jossa ollaan yhdessä. Ns ennen vanhaan naiset sekä miehet teki niitä maalaistalojen töitä ja siis elättivät molemmat itsensä ja yhteiset lapset. Nykyään miehet vetää kaljaa ja näkee suunnattomasti vaivaa sen eteen että nainen tekisi kaikkea enemmän niinkin kostona jostain ja lisäksi vielä maksattavat kaiken mitä pystyvät naisilla. Sitten vielä itkevät lompakkoloisista vaikka ovat itse niitä. Ei ihme että naiset kyllästyy ja ottaa eron kun yhteispelistä ei ole toisella iältään aikuisella mitään tietoa.

[/quote]

Miksi naisilla on mielestäsi oikeus leikkiä vapaamatkustajia? Loisia lompakolla?

Jos kerran ennenkin vastuu jaettiin yhdessä?

Vierailija
9/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:16"]

Nytpä jäänkin vaan taustalle seuraamaan tätä lompakollaloisijoiden avautumista ; )

PV-mies

[/quote]

Liity toki keskusteluun, olethan itsekin tunnustautunut tahallan työttömäksi yhteiskunnan loiseksi, joka hyödyntää surutta kelaa ja sossua minkä kerkeää. 

Vierailija
10/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ekana mieleen tulevaa yhteisen matkan varrelta:

- kaikkeen siivoukseen voi käyttää mäntysuopaa (ei ole käytetty, mutta siivousaineet ostan sitten minä)

- parturissa käynti on turhaa, kun hiukset voi leikata kotonakin (saksin kuontalonsa tavalla, jonka jälkeen mieli muuttui)

- bioroskikseen saa kätevän säilytyspussin sanomalehdestä taitellen ("siinähän taittelet")

- erilaisten tuotepakkausten säilyttäminen on hyödyllistä (esim. pestyt tyhjät jugurttipurkithan ovat oivallisia mukeja kesäretkellä)

- tarjousbensaa kannataa hakea kauempaakin ja ihan asioikseen (tähän en puutu, omapa on autonsa ja bensakulunsa)

- silmälasit voi hyvin korjata itse (niin voi jos samalla ei sulata linssiä pilalle)

- erilaisia "osia" kannattaa kerätä ja säilyttää, koska niitä voi aina tarvita (kyllä - niin kauan kun asutaan omakotitalossa, jonka autotalliin mahtuu hilavitkutin jos toinenkin; sinne tosin menivät jätekeräykseen, kun tuli muutto kerrostaloon)

- kirjoja saa kirjastosta, ei niitä kannata ostaa (tämä periaate ei päde äänitteisiin ja elokuvatallenteisiin)

- kainalosta ratkenneesta T-paidasta saa vielä aivan käyttökelpoisen, kun leikkaa hihat pois (viis siitä, että se repale näyttää nuhjaantuneelta tiskirätiltä ja katoaakin sitten yllättäen pyykinpesun yhteydessä)

No - tämä on pientä. Tuttava nmies käyttää samat kahvipurutkin moneen kertaan ja kerran kupissa uitetun teepussin roskiin heittäminen on liki rikollinen teko. Ruotsin laivalle pitää ottaa omat eväsleivät ja termoksessa kahvia...

Vierailija
11/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on varsin hyvätuloinen. Kun sisko jäi äitiyslomalle, hänen piti kuitenkin maksaa tietty prosenttiosuus perheen yhteisistä menoista. Sisko osti salaa pullan kahvilasta, mies oli sitä mieltä että pulla on leivottava kotona. 

Vierailija
12/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:35"]

Siskon mies on varsin hyvätuloinen. Kun sisko jäi äitiyslomalle, hänen piti kuitenkin maksaa tietty prosenttiosuus perheen yhteisistä menoista. Sisko osti salaa pullan kahvilasta, mies oli sitä mieltä että pulla on leivottava kotona. 

[/quote]

Miksi ei pitäisi maksaa edes osaa kuluista? Loisloislois.

Vierailija
13/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:16"]

Nytpä jäänkin vaan taustalle seuraamaan tätä lompakollaloisijoiden avautumista ; )

PV-mies

[/quote]

Liity toki keskusteluun, olethan itsekin tunnustautunut tahallan työttömäksi yhteiskunnan loiseksi, joka hyödyntää surutta kelaa ja sossua minkä kerkeää. 

[/quote]

Femakko ei kykene muuhun kuin sheimaukseen? ; ) 

[/quote]

Keksin uutta sanottavaa heti kun sinäkin, loinen.

Vierailija
14/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät tunnu tässä keskustelussa ymmärtävän, että säästeliäisyys ja vaatimattomuus ovat eri asioita kuin piheys. Nuo edellä mainitut ovat ihailtavia piirteitä, piheys sen sijaan sairaanloista säästäväisyyttä rahatilanteeseen nähden. On ihan ymmärrettävää, ettei opiskelija käy syömässä ulkona, mutta jos hyvin toimeentuleva ei voi koskaan käydä ravintolassa syömässä, koska "se maksaa liikaa", on kyse jo ihan älyttömästä piheydestä. Minä säästän yli puolet palkastani, mutta voin kuitenkin keittää tuoreet kahvit, kun haluan, käydä silloin tällöin ulkona syömässä ja päivittää sisustusta ja vaatekaappia. 

Vierailija
15/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä lompakkolois-miehiä... Ei hätää, ei kukaan nainen teitä huoli edes elättäjäksi. Etenkin, kun teiltä ei edes sitä rahaa löydy, pelkästään typeriä mielipiteitä. Ketään ei voi muutenkaan pakottaa parisuhteeseen. Sille ei voi mitään, jos joillekin naisille miehen varallisuus on tärkeää. Ihan samoin sillekään ei voi mitään, että joillekin miehille naisen ulkonäkö on tärkeää. En minä, ihan tavallisen näköinen nainen, katkeroidu siitä, ettei joku supermallin näköistä tyttöystävää halajava ole kiinnostunut minusta. Miksi pitäisi olla? Miksi te miehet sitten jaksatte itkeä, kun ette kelpaa jollekin rikasta miestä etsivälle?

Vierailija
16/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

80% avioeroista lähtee naisen aloitteesta, usein mies on avioliitossa se varakkaampi osapuoli ja tämänkin palstan mukaan avioehto on epäluottamuslause. Ainakin tämän palstan perusteella ja tilastojenkin valossa avioliitto on naisten keino varastaa ja loisia miehen rahoilla. Ehkäpä nuo pihit miehet testaavat, ettei oma vaimo ole sellainen kuppaava iilimato joka irtautuessaan vie jäljellä olevista rippeistäkin vähintään puolet.

[/quote]

Toivottavasti kaltaisesi miehet eivät koskaan pääse naimisiin ja saa oikeaa rakkautta osakseen. Sellaista että päivän päätteksi silittää rakkaan hiuksia ja meinaa pakahtua onnesta vain koska saa olla toisen lähellä. Sellaista että nainen kaipaa miestään töissä ollessaan niin paljon ettei pysty keskittymään edes töihinsä. 

Onneksi on myös miehiä joiden sydän on kultaa ja jotka arvostavat naistaan tasa-arvoisena kumppanina.

Ennen ei naisten tarvinnut käydä erikseen töissä, nykyään naisilla on oma ura, ja silti monet tekevät enemmän kotitöitä kuin mies. Ulkonäköön panostamiseen menee huomattavasti enemmän aikaa kuin miehillä, miehet vain heittävät takin niskaan jonnekin lähtiessään naisen meikatessa jopa tunnin. 

Naiset myös kantavat lasta sisällään melkein vuoden ja uhraavat vartalonsa yhteisen lapsen hyväksi. Oletko sinä MIES miettinyt lainkaan näitä asioita? Nainen joutuu olemaan töistä pois yleensä ainakin 9kk/ lapsi. Olen itse sellaisella alalla määräaikaisessa työsopimuksessa, että lapsen hankinta voisi pilata urani lopullisesti. Silti haaveilen yhteisestä lapsesta. Rakastan niin paljon miestäni, että otan riskin lapsen hankinnasta elinikäisen urahaaveeni kustannuksella.

Mielestäni nämä ovat suuria asioita joita moni nuori nainen joutuu pohtimaan, ja olemaan erittäin epäitsekäs päättäessään laittaa perheensä oman uransa etusijalle. Fiksu mies ymmärtää menetetyt työvuodet, eikä rupea vaatimaan avioliittoon avioehtoa.

Vierailija
17/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:18"]

Tässä ekana mieleen tulevaa yhteisen matkan varrelta:

- kaikkeen siivoukseen voi käyttää mäntysuopaa (ei ole käytetty, mutta siivousaineet ostan sitten minä)

- parturissa käynti on turhaa, kun hiukset voi leikata kotonakin (saksin kuontalonsa tavalla, jonka jälkeen mieli muuttui)

- bioroskikseen saa kätevän säilytyspussin sanomalehdestä taitellen ("siinähän taittelet")

- erilaisten tuotepakkausten säilyttäminen on hyödyllistä (esim. pestyt tyhjät jugurttipurkithan ovat oivallisia mukeja kesäretkellä)

- tarjousbensaa kannataa hakea kauempaakin ja ihan asioikseen (tähän en puutu, omapa on autonsa ja bensakulunsa)

- silmälasit voi hyvin korjata itse (niin voi jos samalla ei sulata linssiä pilalle)

- erilaisia "osia" kannattaa kerätä ja säilyttää, koska niitä voi aina tarvita (kyllä - niin kauan kun asutaan omakotitalossa, jonka autotalliin mahtuu hilavitkutin jos toinenkin; sinne tosin menivät jätekeräykseen, kun tuli muutto kerrostaloon)

- kirjoja saa kirjastosta, ei niitä kannata ostaa (tämä periaate ei päde äänitteisiin ja elokuvatallenteisiin)

- kainalosta ratkenneesta T-paidasta saa vielä aivan käyttökelpoisen, kun leikkaa hihat pois (viis siitä, että se repale näyttää nuhjaantuneelta tiskirätiltä ja katoaakin sitten yllättäen pyykinpesun yhteydessä)

No - tämä on pientä. Tuttava nmies käyttää samat kahvipurutkin moneen kertaan ja kerran kupissa uitetun teepussin roskiin heittäminen on liki rikollinen teko. Ruotsin laivalle pitää ottaa omat eväsleivät ja termoksessa kahvia...

[/quote]

Mikä tässä oli huonoa tai kummallista, paitsi nuo sinun reaktiosi noihin miehen ihan järkeviin säästökohteisiin..?

Meidän perheessämme kukaan ei ole käynyt parturissa/kampaajalla ainakaan 7 vuoteen. Leikkaan hiukset itse, ja äitini tasoittaa minun hiuksistani latvat aina välillä.

Sanomalehdestä todellakin saa kätevän biojätepussin, ja teetä saa hauduttamalla parista pussista koko perheelle. Ja muovirasiat ovat loistavia pakastusrasioita, kertakäyttömukeja, askastelutarvikkeita jne.

Tavaroiden (ja vaatteiden) korjaaminen kannattaa aina, millainen ihminen pitää kerskakulutusta ihanteena???

Ja että käytti vielä kirjastoakin..?!?

Vierailija
18/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niin pihejä että voisin listata vaikka mitä. Yksi juttu on yli muiden mutta tuo kaveri on niin pelottava että en uskalla kirjoittaa tänne. Kenties hän kuulee piheyden ja tulee jotain sanomaan koska hän tietää kaikki ketkä näkee hänen pihistelynsä. Minä en tykkää pihistellä. Olen nähnyt ja elänyt paljon pihien kanssa. Onneksi olen sellainen ihminen että minua se ei koske vaikka voin näyttää siltä. Mutta en myöskään ole urheilu harrastuksissa nähnyt ainuttakaan joukosta selvästi erottuvaa lahjakkuutta ketä ei olisi pihi. Riippuu miten se ottaa. Joskus näen miehiä ketkä ovat niin pihejä naistensa kanssa että ne eivät hoida yhtään naisen seksi tarpeita ja naiset ovat tyrkyttäneet minua niille ainakin kehonkielellä ja sellainen on ollut tylsää kuin mies on myös paikalla.

Vierailija
19/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]Voi luoja näitä lompakkolois-miehiä... Ei hätää, ei kukaan nainen teitä huoli edes elättäjäksi. Etenkin, kun teiltä ei edes sitä rahaa löydy, pelkästään typeriä mielipiteitä. Ketään ei voi muutenkaan pakottaa parisuhteeseen. Sille ei voi mitään, jos joillekin naisille miehen varallisuus on tärkeää. Ihan samoin sillekään ei voi mitään, että joillekin miehille naisen ulkonäkö on tärkeää. En minä, ihan tavallisen näköinen nainen, katkeroidu siitä, ettei joku supermallin näköistä tyttöystävää halajava ole kiinnostunut minusta. Miksi pitäisi olla? Miksi te miehet sitten jaksatte itkeä, kun ette kelpaa jollekin rikasta miestä etsivälle?
[/quote]

Amen to that!

Vierailija
20/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]

Voi luoja näitä lompakkolois-miehiä... Ei hätää, ei kukaan nainen teitä huoli edes elättäjäksi. Etenkin, kun teiltä ei edes sitä rahaa löydy, pelkästään typeriä mielipiteitä. Ketään ei voi muutenkaan pakottaa parisuhteeseen. Sille ei voi mitään, jos joillekin naisille miehen varallisuus on tärkeää. Ihan samoin sillekään ei voi mitään, että joillekin miehille naisen ulkonäkö on tärkeää. En minä, ihan tavallisen näköinen nainen, katkeroidu siitä, ettei joku supermallin näköistä tyttöystävää halajava ole kiinnostunut minusta. Miksi pitäisi olla? Miksi te miehet sitten jaksatte itkeä, kun ette kelpaa jollekin rikasta miestä etsivälle?

[/quote]

Kaikki naiset kärsivät hypergamiasta. Kyse ei ole vain muutamasta naisesta.

Oletko muuten milloin viimeksi tarjonnut kenellekään miehelle mitään?

Odotatko miehen maksavan ensitreffeillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme