Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia piheistä miehistä

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossahan tuo jo tulikin, siis kokemuksia.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:32"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:35"] Siskon mies on varsin hyvätuloinen. Kun sisko jäi äitiyslomalle, hänen piti kuitenkin maksaa tietty prosenttiosuus perheen yhteisistä menoista. Sisko osti salaa pullan kahvilasta, mies oli sitä mieltä että pulla on leivottava kotona.  [/quote]   Miksi ei pitäisi maksaa edes osaa kuluista? Loisloislois. [/quote] voi hyvä luoja millaisia miehiä on olemassa... Nainen ottaa jo kotiin jäämällä takkiin kymmeniä tuhansia kun ei pysty käymään töissä! [/quote] Niin ottaa lopun ikäänsä eläkekertymää myöten. Ja noista loisloisjätkiä elätellessään vielä enemmän. Ottakaa loisloismiehet toinen mies, pääsette halvemmalla.  [/quote]   Miehet maksaa teille loisille tulonsiirtoa jo muutenkin. [/quote] Ihanaa. Saanko minä ja firmani lopettaa veronmaksun?

[/quote]

Voit muuttaa vaikka Sudaniin meidän puolestamme.

Vierailija
42/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

114: mikä esti ostamasta jäätelöä itse?

t. Ihmettelevä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveria päätettiin muistaa merkkipäivänä a' 3e per nokka. Yh:sta lähtien kaikki muut osallistuivat paitsi yksi työkaveri-mies. Edes muistutettuna ei osallistunut. Antoi kyllä itsestään nolon kuvan.

Vierailija
44/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:36"]

- Uusi treffikumppani joka esitteli autoaan mutta oli silti niin pihi ettei raaskinut jäätelöä ostaa! ei minulle eikä itselleen. Kävelimme jäätelökioskin ohitse ja mies itse huomasi että siitä voisi "ehkä" ostaa jäätelön kunnes mies huomasi että on "liian kallista!" ja näin ollen mies ei raaskinut ostaa jäätelöä. Minä vesi kielellä katselin kun muut jonossa olleet ostivat jäätelöt. Niin mies kysyi tympeään sävyyn tarvitsenko sen jäätelön, vastasin sitten en. Miehellä oli siis varaa "kalliiseen" autoon +myöhemmin paljastui että mies viihtyi baarissakin joka viikonloppu, mutta jäätelöön ei sitten jäänytkään enää "varaa!" onneksi oli vain yhden kerran treffikumppanina tämä tapaus!

[/quote]

No nyt kyllä heräsi kysymys, että miksi ihmeessä et itse ostanut itsellesi sitä jäätelöä, jos kerran noin kovasti teki mieli?

Vierailija
45/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:37"]

Näitähän riittää:

- Mies joka halusi viedä minut korukauppaan kun oli syntymäpäiväni ja sieltä mies olisi itse halunnut valikoida minulle sopivan (eli halvimman) 1-3e lahjan jotka olisivat olleet puuhelmet! en siis saanut edes rihkamakorua ja kieltäydyin kohteliaasti lahjasta, miestä harmitti ettei hän saanut ostaa minulle sellaista halvinta lahjaa jonka Hän olisi halunnut ostaa..

- Uusi treffikumppani joka esitteli autoaan mutta oli silti niin pihi ettei raaskinut jäätelöä ostaa! ei minulle eikä itselleen. Kävelimme jäätelökioskin ohitse ja mies itse huomasi että siitä voisi "ehkä" ostaa jäätelön kunnes mies huomasi että on "liian kallista!" ja näin ollen mies ei raaskinut ostaa jäätelöä. Minä vesi kielellä katselin kun muut jonossa olleet ostivat jäätelöt. Niin mies kysyi tympeään sävyyn tarvitsenko sen jäätelön, vastasin sitten en. Miehellä oli siis varaa "kalliiseen" autoon +myöhemmin paljastui että mies viihtyi baarissakin joka viikonloppu, mutta jäätelöön ei sitten jäänytkään enää "varaa!" onneksi oli vain yhden kerran treffikumppanina tämä tapaus!

- Mies joka pyysi kotiinsa ja siellä hän ei raaskinut tarjota mitään, mies oli akateeminen ja opiskeli niihin aikoihin "huippu"tutkintoa ja silti hän esitti köyhää. Vatsa kurnien yritin esittää ettei ole nälkä kun ei hän mitään raaskinut tarjota ja hän oli mm. syönyt jääkaappinsa tyhjäksi juuri ennen kuin tulin kylään. Huomasin miehen kaapissa eri valikoimia teetä, mutta tästä huolimatta hän raaski tarjota minulle vain yhden kupin mustaa teetä, esitti vain ettei niitä muita teetä olisi ollutkaan. Tämä tapaus vielä kehui ettei hän koskaan maksa ravintolaruokia naisille, yllättäenkin jä lyhyeksi se tapailu. Itse asiassa minulla oli hätävaralla mm. keksejä laukussa ja ilmeisesti mies kävi salaa laukullani kun kävin vessassa, sillä mies tiesi laukkuni sisällön varsin tarkkaan ja hän rupesi kuolaamaan niitä minun keksejäni ja kysyi oikein että olisiko minulla keksejä laukussa, johon vastasin tahalteen ei ole. 

- Mies joka vei ensitreffeille Mcdonaldsiin, laski silmät pyöreinä kolikoita ja selvästi mietti mihin olisi varaa. Tämän seurauksena otin vain halvimman 1 euron hampurilaisen. Mies meinasi myös tukehtua ruokaansa

[/quote]

Olet siis puhdasverinen lompakkoloinen. Odotat että mies tarjoaa joka käänteessä.

Sinullako ei ole itselläsi varaa maksaa mäkkärissä, jäätelökioskilla tai ravintolassa?

Vierailija
46/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:03"]Mieheni usein valittaa kun hänen pitää maksaa kaikki. Itse opiskelen enkä saa mistään rahaa. Olen ehdottanut että menisin töihin, se ei miehelleni kuitenkaan käy, koska hän sanoo että koulu pitää käydä ensin loppuun, vaikka hän ei ole itsekkään käynyt koulua loppuun eikä sano että siitä olisi ollut haittaa. Mieheni usein sanoo että minun pitäisi maksaa esim. vuokra vaikka varmasti tietää että saisin luottohäiriömerkinnän siitä hyvästä. Olen usein sanonut että kun saan rahaa niin voin alkaa ostamaan kaikkea mitä tarvitsee mutta mieheni sanoo että minun pitäisi maksaa heti. Yhdesti olisin ostanut meille uusia huonekaluja omalla rahalla kun sitä oli päässyt kertymään mutta mieheni kuitenkin sanoi etten saisi ostaa niitä. Luulisi nyt että edes omilla rahoilla saisi ostaa uusia huonekaluja rikkinäisten tilalle mutta ei. Yhdesti hän jopa sanoi että minun pitäisi etsiä töitä joista saisi vähintään 60000€ vuodessa mutta minä sanoin että tyhmäkö hän on, koska eihän heti enmmäisenä vuotena voi mitenkään tienata nuin paljon. Hän myös sanoo että kun menen töihin niin minun pitäisi elättää häntä koko loppu elämä vaikka tuskin minulla koskaan olisi varaa elättää alkoholoistia joka on riippuvainen sikareista. Mieheni kuitenkin sanoo naisia maailman tyhmimmiksi eläimiksi vaikka useimmiten on huomannut minun olevan oikeassa. Hän myös väittää että naiset eivät kykene mihinkään tai osaa mitään. Hän myös väittää että kaikki riidat ovat minun syytä vaikka hän aloittaa useimmat. Aina kun alkaa vaikuttamaan siltä että meillä alkaa mennä hyvin niin hän keksii taas jonkun aiheen josta vittuilla. Mieheni on tuhlannut monta kymmentä tuhatta lyhyessä ajassa alkoholiin ja sikareihin, esim. talosäästötilin, pojan tilin ja matkarahat. Hän myös väittää että kaikki mitä minä haluan on turhaa, vaikka hän itse haluaa moottoripyörän jolla ei edes koskaan aikoisi ajaa, hän myös haluaisi ostaa joka kuukausi uuden moottorikelkan, minä taas haluaisin mönkijän jolle kyllä tulisi käyttöä. Miehessäni inhottaa myös se kun hän ei koskaan pidä lupauksiaan ja valehtelee yli puolet ajasta. Mieheni usein valittaa että en saa mitään tehtyä, esim. yhdesti siivosin koko asunnon mieheni ollessa ulkomailla töissä, kun hän tuli kotiin niin hän vain valitti kun mitään ei ollut tapahtunut. Hyvähän siinä on edes alkaa tekemään mitään kun mieheni ei kuitenkaan tajua että olisin tehnyt jotain. Mies itse tekee jotain vain silloin kun häntä itseään huvittaa. Unohdin varmasti yli puolet asioista joista vielä voisi kertoa. Toivoisin että mieheni kuolisi vaikka jossain onnettomuudessa niin saisi paremman.
[/quote]
Henna? Eikös sun pitänyt pysyä poissa?

Vierailija
47/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehet, joille nainen on lompakkoloinen, millainen ilotulitus teillä käy makuuhuoneessa ja kuinka ihana on perhe-elämänne. 

Vierailija
48/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:59"]

Pihi (ja entinen) miesystäväni ei osannut keskustella mistään muusta kuin mitä jokin maksaa ja paljonko sai jossain kaupassa kinnattua alennusta. Olipa siinä elämällä sisältöä.

[/quote]Pihit ihmiset on yleensä kovia materialisteja, mutta kääntävät asiat aina niin, että muut ovat. Heille itselleen raha on kaikki kaikessa, mutta muita osaavat kyllä neuvoa, kaikkea ei voi mitata rahassa. Tarkoittaa, että muiden ei pitäisi tarkkailla rahanmenoaan, jotta pihi voisi jatkaa kuppaamistaan. Rahalla ei saa rakkautta = pihi ei osta mitään toiselle, raha on vain maallista = toisen pitää tuhlata rahansa pihiin.

[/quote]

Pihiyden takana on kokemukset köyhyydestä. Ei pihi ole välttämättä itse koskaan joutunut kokemaan köyhyyttä mutta vanhempien tai isovanhempien kertomukset ovat kasvattaneet säästämään pahan päivän varalle.

Ja ei tämä kulutus yhtesikunta nyt niin kovin vahvoissa kantimissa tunnu olevan kun lama vain syvenee ja työttömyys lisääntyy. Nyt ei ole hyvä aika keskiluokkaisenkaan kuluttaa ylimääräisiin mielihaluihin sillä varmoja työpaikkoja ei ole kuin ehkä kunnanlääkäri niin kaun kuin Suomi saa velkaa.

Minusta osoittaa naiselta jo röyhkeyttä vaatia mies tarjoamaan treffeillä. Näitä lompakon metsästäjiä on tullut nähtyä ja olen oppinut tunnistamaan tyypin.

Vierailija
49/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka parturissa leikkautti hiuksensa lähes kaljuksi. Syynä se, ettei käy hiusten leikkuulla useammin kuin 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
50/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:18"]

Pihi (ja entinen) miesystäväni ei osannut keskustella mistään muusta kuin mitä jokin maksaa ja paljonko sai jossain kaupassa kinnattua alennusta. Olipa siinä elämällä sisältöä.

[/quote]Pihit ihmiset on yleensä kovia materialisteja, mutta kääntävät asiat aina niin, että muut ovat. Heille itselleen raha on kaikki kaikessa, mutta muita osaavat kyllä neuvoa, kaikkea ei voi mitata rahassa. Tarkoittaa, että muiden ei pitäisi tarkkailla rahanmenoaan, jotta pihi voisi jatkaa kuppaamistaan. Rahalla ei saa rakkautta = pihi ei osta mitään toiselle, raha on vain maallista = toisen pitää tuhlata rahansa pihiin.

[/quote]

Pihiyden takana on kokemukset köyhyydestä. Ei pihi ole välttämättä itse koskaan joutunut kokemaan köyhyyttä mutta vanhempien tai isovanhempien kertomukset ovat kasvattaneet säästämään pahan päivän varalle.

Ja ei tämä kulutus yhtesikunta nyt niin kovin vahvoissa kantimissa tunnu olevan kun lama vain syvenee ja työttömyys lisääntyy. Nyt ei ole hyvä aika keskiluokkaisenkaan kuluttaa ylimääräisiin mielihaluihin sillä varmoja työpaikkoja ei ole kuin ehkä kunnanlääkäri niin kaun kuin Suomi saa velkaa.

Minusta osoittaa naiselta jo röyhkeyttä vaatia mies tarjoamaan treffeillä. Näitä lompakon metsästäjiä on tullut nähtyä ja olen oppinut tunnistamaan tyypin.
[/quote]

En ole koskaan vaatinut ketään maksamaan, mutta ilahtunut, jos on tarjottu. Aina on varaa hoitaa maksu itsekin.

Vierailija
51/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua naisille jotka luulee että miehen pitäisi muka alkaa tarjoilemaan ravintolassa lounaita sun muuta hömppää. Tienatkaa kuulkaa omat rahanne jos haluatte päästä esittämään varakasta :D Ravintolat on suomessa sen luokan nylkylöitä ettei sinne kukaan mene jos ei ihan pakko ole. Halvemmalla kokkaa itse paljon paremmat ruoat kotonaan. Eikä ne tule pakasteesta niinkuin ravintolassa.

Vierailija
52/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan -30 % ruokia jatkuvasti, vaikka olen kohtuuhyvätuloinen. Se ei mielestäni ole pihiyttä, se on ainoastaan järkevää.

Pihiyttä sen sijaan oli se, että iäkkäämpi sukulaismies pihisteli kaikessa. Esim saunan hän lämmitti vain puolikuumaksi, säästääkseen polttopuita, joita olisi ollut palsta täynnä tehdä ja pinossa vuosikausia seisoneita halkoja. Mies sanoi laimeissa löylyissä, että kesällä riittää vähempikin lämpö. Suihkussa oli hana, jossa oli automaattikatkaisin, joka oli säädetty niin lyhyelle, mitä säätöä vaan oli. Suihkussa ei tullut kuumaa vettä, vain haaleaa. Hän suosittelikin käyttämään kiukaan säiliöstä kuumaa vettä...

Niin sanottua kuivatuspuuta hän ei koskaan laittanut kiukaaseen. Lopulta paneelit homehtuivatkin, kun kaikki ilma-aukot oli tukittu, ettei vaan lämpö karannut ulos. Jäi se kosteuskin sisään :(

Vierailija
53/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Olen järkevä rahankäyttäjä itsekin. En ostele kenkiä ja merkkilaukkuja. Mutta onhan se kiva hemmotella puolin ja toisin. On se sitten tarjoamista, pikku lahja, hieronta, kukkia, suklaata tms.

Vierailija
54/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Härskiä on myöskin vaatia sitä pillua heti ekoilla treffeillä. Ihan järkevää, että naiset katsovat ensin, millainen mies on. Pihi mies ei vaikuta hyvältä perheenisäainekselta. Jättäisi varmaan lapsetkin nälkäisiksi. 

Vierailija
55/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen mies. Kävi kysymässä autoon jarrukenkiä romuliikkeestä.

Vierailija
56/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies tuli junalla kylään ja pyysi minua maksamaan puolet hänen junalippujensa hinnasta! Pihiyden huippu. Minä olin laittanut ruokaa meille molemmille ja käynyt ruokakaupassa ihan omilla rahoillani. Oli pettymys, että joku haluaa minun osallistuvan omiin matkakuluihinsa, koska olin kutsunut hänet kylään.

Vierailija
57/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:26"]

Yksi tuttu mies tuli junalla kylään ja pyysi minua maksamaan puolet hänen junalippujensa hinnasta! Pihiyden huippu. Minä olin laittanut ruokaa meille molemmille ja käynyt ruokakaupassa ihan omilla rahoillani. Oli pettymys, että joku haluaa minun osallistuvan omiin matkakuluihinsa, koska olin kutsunut hänet kylään.

[/quote]

Ei varmaankaan tuonut tuliaisia. 

Vierailija
58/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:46"]

Työkaveria päätettiin muistaa merkkipäivänä a' 3e per nokka. Yh:sta lähtien kaikki muut osallistuivat paitsi yksi työkaveri-mies. Edes muistutettuna ei osallistunut. Antoi kyllä itsestään nolon kuvan.

[/quote]

Jos hän oli Jehovantodistaja?

Vierailija
59/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hieman kateellinen piheistä miehistä. Ex-miehellä rahat riitti korkeintaan viikon tilipäivän jälkeen. Itse olen melko pihi. Haluaisin hieman pihin miehen, jonka kanssa metsästäisin tarjouksia, ei kuitenkaan äärimmäisyyksiin pihi.

Vierailija
60/143 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on ERITTÄIN pihi ja lapsuudestani on jäänyt mieleen muun muassa;
- Vessaa ei saanut vetää (hyi)
- Sammutteli valoja IHAN koko ajan!
- Kaikki ruoka syötiin. Mädästä tomaatistakin piti syödä "hyvä" osio
- Max 10e piti riittää minun ja 16-vuotiaan siskoni ruokarahaksi per viikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän