Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
Mie pyöräilin 5km kaverille, jos se ois lähteny mun kans ulos. Sen äiti sano, että se oli lähteny kauppaan. Pyöräilin sit kiskan kautta kotiin. Ostin 5mk:lla irtokarkkeja vaikka ei oo edes karkkipäivä.
Kävin kattoon Vaatehuoneelta oisko siellä ollut tuulipukua 99,-
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:27"]
Alan yrittäjäksi. Kannattaako tilata Ostoskanavalta se Passeli osto- ja myyntireskontra?
[/quote] minä tilasin aromipesän :)
Katoitteko Hyvät, pahat ja rumat eilen? Simo Rantalainen sanoi että pedofiilit pitäis tappaa. Saako tuolla tavalla puhua telkkarissa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:31"]Kävin kattoon Vaatehuoneelta oisko siellä ollut tuulipukua 99,-
[/quote]
Hommaisit mielummin kansitakin. Vaikka maksaakin 599.
Mullapa onkin kansitakki ja purkkarit. Olen muodikas.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:31"]Kävin kattoon Vaatehuoneelta oisko siellä ollut tuulipukua 99,- [/quote] Hommaisit mielummin kansitakin. Vaikka maksaakin 599.
[/quote]
No kun mulla on se jo. Purkkarit löytyy kans. Käytän niitä salihousujen kanssa :)
Mun siskolla on ihan kamala luokka. Siellä on kaksi läskiä. Tajuutteko KAKSI samalla luokalla. On siellä kyllä 29 oppilastakin mutta silti.
Tahtoisin etsintäkuuluttaa Jannen. Nähtiin Rantarockissa ja pussailtiin DJ Bobon keikan aikana. Sulla oli oranssit aurinkolasit ja lappuhaalarit. <3<3
Me katottiin kavereitten kaa taas Clueless, Alicia on niiin kaunis! Sit me pyöräiltiin puistoon ja juotiin pillillä tölkistä limpparia ja syötiin Spice Girls-tikkareita. Mun kaverilla on Nintendo, jota me pelataan, mut toisella kaverilla on vielä parempi kone, Sega, ja peli Sonic! Meillä oli Commandore 64 mut se hajos.. Ja mun yhen kaverin porukoilla on vesisänky, me katotaan siinä aina iltapäivisin Santa Barbaraa! Ostin muuten just keltaiset Levikset, ne ei mee kyllä ikinä muodista! Olis ollu mintunvihreetkin mut on nää keltaset niin kuulit!
Säästin kaikki synttärilahjarahat ja ostin mankan jossa on cd-soitin! Mun vanha mankka on oli ihan kivikautinen, kun sillä voi kuunnella vaan kasetteja. Ansku lainas mulle Spaissareitten cd:n ja nauhoitin sen kasetille, kun ei jäänyt rahaa ostaa sitä levyä.
Yks meidän luokan tyttö on ärsyttävä, se lesoilee koko ajan kun sillä on kaikkia meikkejä, mitä muilla meidän luokan tytöillä ei oo. Sen äiti oli antanut sille sellaisen Oriflamen kimallepuikon, niin se laittaa sitä kimalletta aina poskille. Mulla on vaan huulikiilto ja punainen hiusmascara.
Noi pogit on jo ihan menneen talven lumia, kävin kiskalta hakemassa koko viikkorahalla pokemonkortteja!!
Noi pogit on jo ihan menneen talven lumia, kävin kiskalta hakemassa koko viikkorahalla pokemonkortteja!!
Tänään alko uus sarja "Salatut elämät". Tuskin tulee menestymään... Sääli, se Saku oli niin söpö!! Olis niin kiva nähdä sen näyttelevän jatkossakin :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:08"]
Kukaan menossa Spice Girlsien keikalle?
[/quote]
Hyi kuka nyt spaissareiden keikalle menis! Mä meen ainaki popin kuninkaan Michael Jacksonin keikalle, spaissarit on noloja.
[/quote]
Spaissarit on noloja, Jackson on nolo. Mä ainakin angstaan kotona flanellipaidassa ja maihareissa ja kuuntelen korvalappustereoista Nirvanaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:33"]
Kiss FM:n Timpe on niiiiin ihana! Harmi kun oon varmaan liian nuori sille.
[/quote]
Paha :D :D
Noniin nyt on viimeinenkin valokuva saatu Spice Girls -valokuvakansioon, jjjjeeee! Kaverit on kateellisia,kun sain viimeinkin sen harvinaisen kuvan,jossa Mel C pitää sitä jotain ihme örkkiä. En mä siis tiedä onko se oikeesti mikään harvinainen, mut meidän kaverien keskuudessa on ollu tosi haluttu. Nyt mä kysyn iskältä, jos saisin hetkeks mennää nettiin. Jippii.fi, haaste biljardipeliin ja sit kysyyn et ooks tyttö vai poika, ikäs jne.
Jari Sillanpää on maailman komein mies, ihanaa kun se valittiin tangokuninkaaksi. Pelkään vaan että joku fani iskee sen ja ne perustaa perheen ja siihen jää Jarin tulevaisuus laulajana :(