Teen pian spaghettia ketsupilla
Sekoitan basilican, oliiviöljyn, ketsupin, suolan ja muut mausteet keskenään ja lisään siihen 9min keitettyä pasta
Tarkistusnumerona 999
Kommentit (30)
Mua laiskottaa aika pahasti ja hirveä nälkä, mut en jaksa tehdä ruokaa, niin sun gurmee kuulostaa herkulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mua laiskottaa aika pahasti ja hirveä nälkä, mut en jaksa tehdä ruokaa, niin sun gurmee kuulostaa herkulliselta.
Hellppo ja yksinkertainen ruoka
Miettisin ennen kokkausta mennä hakemaan proteiiniä kaupasta mutta onneksi en mennyt, en ole kuluttanut sen vertaa mutta kyllä pastaa täytyy olla
Vierailija kirjoitti:
Mio dio! Non sai cucinare piatti italiani?
Yes I can
No niin iltapaskan toimittaja Menes helvettiin palstalta ja keksi oikeita uutisia että joku edes ostaa sen paskan aviisin !
Ei siihen spagettiin tarvita muuta kuin kunnollista ketsuppia. Jos haluaa hifistellä, sitten lisäksi lusikallinen jotakin pestoa, mitä ei ole pilattu liialla parmesanilla.
Ketsupilla? Mä teen yleensä spaghetin keittolevyllä, tulee hyvää ja lämmintä. ;)
Mun lukioaikainen herkku😋 mä laitan lusäksi mustapippuria.
Spagetti, jonka päälle laittaa vähän voita ja suolaa on paras lohturuoka.
Onko sitä Myllyn paskaa vai oikeaa spaghettia?
Devi viaggiare a Bologna per un corso di cucina.
En jaksa keitellä mitään, joten tungin vain uuniin pakastimesta kalaa ja lohkoperunoita.
Onko jauhot ja kanamunat jo sekoitettu? Tulee punaista spaghettia kun lisäätketsupin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä Myllyn paskaa vai oikeaa spaghettia?
Rummo nr3 spaghet
Vierailija kirjoitti:
Por que Bolonia?
Vierailija kirjoitti:
At least I dont break my pasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
At least I dont break my pasta
Grazie mia cara <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Por que Bolonia?
Perche Bologna e citta di cibo!
Hirvenlihaa ja vihanneksi lautasella kyytipoikana valkoviiniä joo kyllähän se nyt on että syö ja juo mitä saat.
Mio dio! Non sai cucinare piatti italiani?