Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
Kiitos Mika Häkkinen!! Maailmanmestari!
Mitä Kalliossa on myytävänä? Siellä oli tänään ihan mieletön jono johonkin paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:08"]Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
[/quote]
Vituttaa kun kasarijutut muistan hyvin, mutta ysärin taisin olla maniassa ja pilvessä 70-luvunkin muistan paremmin. Lasipalatsi on tuttu mutta tää Olli ei kai ole Immonen?
Nyt helpottui elämä! Ostin stereot joissa viiden cd:n vaihtaja ja kaksi kasettidekkii. Ei tarvi kokoajan vaihtaa levyä paitsi napista painamalla ja nyt saa siirrettyä kaverillekin radiosta nauhotetut kokoelmalevyt. Vaikka juontaja onkin puhunut puolien biisien päälle :/
Tulkaa Kissin chattiin?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:31"]Mitä Internet-sivuja tiedät esim www.kiss.fi? Suosittele jotain...
[/quote]
Www.jippii.fi !
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:31"]Mitä Internet-sivuja tiedät esim www.kiss.fi? Suosittele jotain... [/quote] Www.jippii.fi !
[/quote]
Ai kiitti! Onko siellä chat? Kokeilen varmaan huomenna surfata sinne.
Käytetään ensimmäisiä kertoja tietokoneita ala-asteen ATK-tunneilla luokkani poikien kanssa, kirjoitetaan nettiin pillu.fi ja Pamela Anderson ja naureskellaan kippurassa.
Serkku tilasi Amerikasta Terminator kakkosen laserdiscillä. Kyllä oli makeeta katsella kun Arska pistää haisemaan. I'll be back!
Alajärven kaupunginvaltuuston seuraavassa kokouksessa käsitellään sitä että saisiko Alajärvelläkin myydä keskiolutta ruokakaupoissa.
Olisi kyllä kiva jos ei tarvitsisi lähteä Vimpeliin tai Lehtimäelle aina jos tekee mieli ostaa olutta Alkon sulkeutumisajan jälkeen.
Ostin trumpettihousut, lappuhaalarit ja paidan jossa on aivan ihanat olkatoppaukset ja tilasin Jeesrokkerilta huulipunan jonka sävy on "Huurteinen koralli" ja tummanruskean huultenrajauskynän. Toivottavasti saan äkkiä minirepun ja vyölaukun. Huomenna otan kouluun Limakäden. Meidän sukulaisilla ulkomailla on sellanen kaukosäädin televisioon ettei tarvi vaihtaa kanavaa telkkarista. Olispa meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:49"]Onko muilla Radiolinjan liittymää?
[/quote]
Tele kuuluu paljon paremmin kuin Rätinälinja.
Mä sain just mun äidin vanhan kännykän ja siinä saa kirjotettua tekstiviestin pienilläkin kirjaimilla. Mut äiti sanoi ettei saa lähettää tekstiviestejä, kun soittaminen on paljon halvempaa.
Vähänkö upeita naisia nuo supermallit, Cindy ja Christy ja Naomi ja Linda sun muut. Hitsi, olisinpa itsekin yhtä kaunis..!
Kumpi on teidän mielestä romanttisin ja ihquin leffa, Pretty woman vai Titanic?
BACKSTREET BOYS TULEE SUOMEEN! QUIT PLAYIN' GAMES WITH MY HEART, NICK CARTER!!!! <3<3<3<3<3<3
Kävin just meidän kaupungin Anttilassa ja ostin Lumenen kivipuuterin, maksoi vain 50 markkaa. Katselin myös Gemeyn ja Pierre Robertin meikkejä, mutta päädyin lopulta Anytimeen kun ne ovat niin kivan halpoja. Melody sävytysshampookin oli tarjouksessa, jipii.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:05"]
Dylan vai Brandon?
[/quote]
No Dylan!
[/quote]
Brandon tietty! Oon ihan lovena. Suosikissa oli iso juliste Brandonista ja sit mä oon ostanut postikortteja ja laittanu niitä seinälle sängyn viereen.
Haluisin samanlaisen tukan kun Melrose Placen Amandalla.
Oottakste kuullu tosta Dance2dance-kasetista? Mulla olis semmonen. Voin kopioida sen mun kakspesäsellä, mutta se maksaa 10 markkaa. Siinä on tosi hyviä biisejä. Maxx, DJ Bobo jne.
Oon ihan lovena uuteen ohjelmaan nimeltä Salatut elämät! Saku Salin ♡!