Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset etsivät jatkuvasti itseään tasokkaampia ihmisiä?

Vierailija
04.07.2026 |

Ei tarvitsisi 20 vuotta roikkua deittisovelluksissa kun vain hyväksyisi rehellisesti oman tason. Moni voisi olla jo huomenna parisuhteessa oman tasoisen ihmisen kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitapa itsestäsi. Sun taso on 200 kg ja ÄO < 70

Vierailija
2/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitä ihmisiä, jotka etsivät jatkuvasti muita ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee itsestään liikoja ja luulee saavansa jonkin huippumallin Todellisuudessa on yksin koko elämänsä 

Vierailija
4/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap itse on ollut vuosia noissa apeissa kun tietää muiden tilanteen. Miksi et ap noudata omaa neuvoasi?

Vai tarkoitatko että naisten tulisi laskea rimaa ja huolia sinut. Mutta sinä et ole itse valmis laskemaan rimaa että saisit parisuhteen? 

Vierailija
5/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii itselleen täydellistä kumppania, silloin etsii itseään tasokkaampaa. Kukaan ei ole täydellinen. 

Jos löydät täydellisen kumppanin, tulet todennäköisesti kärsimään. Se täydellistä näyttelevä tyyppi on oikeasti mulkku ja kusipää, ja todennäköisesti myös jonkin tason narsisti.

Vierailija
6/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuon oman tasonsa voisi oikeadtaan mitata? - En omA itse kokemusta nettideitti palvelimista ja ihan yhtä kokematon omen tindetmrin suhteen  Mutta sen olen jo kauan aikaa sitten tajunnut, että eivät kaikki edes halua löytää pidempiaikaista parisuhdekumppania vaan ovat jääneet koukuun siihen tunteeseen kuinka ihastuvat itse tai ehkä vielä enemmän siihen kun joku ihastuu ja kiintyy heihin. Mutta hrmaa ja tylsä arki yhdessä ei kiinnosta, jos se lisää  

vastuunoton lisäänyymistä..

Vierailija
7/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö etsiä joku ruppaukko joka kamoissa ja just kuolemassa vanhuuteen 201v? Se olisi lyhyt juttu. Ihan vain siksi ettei varmana ole pinnallinen.

Vierailija
8/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee itsestään liikoja ja luulee saavansa jonkin huippumallin Todellisuudessa on yksin koko elämänsä 

Suosittelen mallin näköistä.

Vierailija
9/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen sitä miksi pitää valittaa ettei löydä ketään. Tukevat +40v ihmiset etsii jotain nuorta atleettia.

Vähän realismia peliin.

Vierailija
10/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itselleni sopivaa kumppania. Myönnän että olen aika tasokas itse myös joten kumppanin tulee olla vähintään samalla tasolla jollei hieman tasokkaampi jollakin kumppanuuden osahaaralla (esim. parempi kokki koska en pidä ruuanlaitosta ja jos mies harrastaa ruuanlaittoa niin on selvästi minua tasokkaampi kokki :D). Elättäjää en siis etsi miehestä ollenkaan koska elätän itseni mainiosti.

Vierailija
11/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa pyrkiä itseään parempaan seuraan.

Vierailija
12/12 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita että kuka on tasokas ja kuka ei ja millä tavalla. Itse en ole koskaan nähnyt mun makuun pantavan näköistä esim. mallia,missiä ym. eikä tule edes mieleen ketään julkkista joka olisi. Kauniita toki mutta ei haluja herättävällä tavalla ja naisen pitää olla pantavan näköinen  että alkaisin suhteeseen. Varmasti saisin mun  makuun olevan  naisen halutessani mutta en halua parisuhdetta. On ollut useitakin mutta en ole enään  vuosiin halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä