Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
Minkä väristä datea teillä on? Se mainos on kiva!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:34"]Kuuntelen just Nylon beattia nauhotin sen Kissfm:ltä ja kreppaan tukkaa, mitä te teette?
[/quote]
Ei ysärillä krepattu tukkaa. Se oli kasarilla!!
Ostin backstreet boys keräilykuvia ja niissä oli nickin kuva! Iiik!
Millennium lähestyy. Miten meinaatte juhlistaa?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:34"]Kuuntelen just Nylon beattia nauhotin sen Kissfm:ltä ja kreppaan tukkaa, mitä te teette?
[/quote]
Ei ysärillä krepattu tukkaa. Se oli kasarilla!!
[/quote]
Krepattiin. Itse synnyin 80 lopussa ja ysiluvulla vielä lapsena Krepattiin
Oon syöny tänää 50 spice girls tikkaria et saan tarroja <3
Mulla on oma kotisivu. Yliopiston koneella olen sen tehnyt. Keksittiin kaukana asuvan siskon kanssa, että voidaan vaihtaa kuulumisia sähköpostilla.
Sain samanlaiset kengät ku spaissareilla!!! Sellaset missä on paksut pohjat!! Paan ne huomenna nappiverkkareiden ja anorakin kanssa kouluun!!
Monta tuttikorua teillä on? Mulla on yksi iso sininen ja tosi monta pikkusta. Mä laitan ne kaikki roikkumaan samasta nahkalenkistä ja laitan huomenna kaulaan kun meen kouluun.
Vieläkö joku kuuntelee vinyyliltä? CD-levyt on tätä päivää ja niiden käyttöikäkin on sata vuotta. Lapsenlapsetkin voi kuunnella mun vanhoja ceedeitä sitten joskus.
Byäääähh! Tapoin mun tamagotchin kun en muistanut antaa sille ruokaa :(
Haluisin käyttää napapaitaa, mutten tiedä kehtaanko. :(
Ootteko jo kokeillu Internettii vai mikä se nyt oli? Aika makee juttu.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:44"]
Haluisin käyttää napapaitaa, mutten tiedä kehtaanko. :(
[/quote]
Kyllä sä kehtaat! Mä ostin napapaidan Exoticista ja siinä lukee 100% angel. Ihan sikamakee!
Sain synttärilahjaksi furbyn mut mutsi ei jaksanu kuunnella sitä niin se nakkasi sen roskiin ja osti tilalle barbeja
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:22"]Ostin Spice Girlsin uuden levyn. Geri on paras!
[/quote]
ei oo ku mel b!
Mitä tapahtui puhtaissa valkeissa lakanoissa viimeksi?
Onko muilla Radiolinjan liittymää?
Kuuntelen just Nylon beattia nauhotin sen Kissfm:ltä ja kreppaan tukkaa, mitä te teette?