Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
Mä en tiedä millasen kropan haluaisin. Toisaalta tiexte on se uusi Kate Moss ihan sikamagee Calvin Klein mainoksissa heroine chic ihanan laiha. Toisaalta mä haluun sikspäckin. Ihan varma kuitenkin on että läskiperse on ruma. Teen koiranpissatusliikettä korkeintaan että pysyy kiinteenä. Onx kukaan muu ostanut wonderbrat?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:11"]Tilaisinko Suosikin vai Reginan?
[/quote] Mä tilasin Me Kaks. Mut Suosikissa olis just nyt se Madonna turbonumero.
[/quote]
Ootsä koskaan kirjottanu MeKaks Potsiboksiin? Me bestiksen kans kirjotettiin sinne joku ihan pimee kirje, mut ei sitä koskaan julkastu. Me luetaan bestiksen kans MeKaks aina kahestaan. Ja kerran tilattiin sieltä semmonen Twinpeaks sydän, missä luki Best friends forever.
Meidän isännältä meni työpaikka, mitäs nyt? Talosta vielä puolet maksamatta! Pitääkö meidän nyt muuttaa kerrostaloon? Rahat ei vaan riitä!!
Lähteekö kukaan juhannuksena Messilään?
Mää olin just saanu uudet lappufarkut laitoin laitoin jalkaa ja kaaduin. Iskä korjas, mut en ollu enää ln.
Kotona luin Sweet Valley highia ja mysteryclubia. Mummulassa yökyläillessä katottii butsibumia.
Löysin Tiimarista maailman ihanimman tuoksuisia kirjepapereita. Trollinkin löysin kynän päähän. Tutteja uupuu vielä lila, muuten kaulakoru on tutteja täynnä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:26"]
Onks kukaan katsonut tota Milkshake-sarjaa? Hieman outo!
[/quote]
Outo on, mutta se Nicke Lignell on niiiiin söpö! <3
Mua harmittaa kun jään välkällä aina ulkopuolelle kun muut vaihtelee Spice Girls-kortteja ja mulla ei ole niitä. Toivon että huomenna vaihdeltais tarroja. Mulla on semmonen kimaltava tarra, jossa on Leijonakuninkaan Simba pentuna ja kaikki meidän luokan tytöt haluis sen. Linda sanoi että se antaisi mulle koko sen tarravihon ja kaikki tarrat jos saisi sen tarran multa, mutta mä en vaihda sitä koskaan!!!
Meidän luokalla kaikilla muodikkailla tytöillä on semmoiset trikoohousut, joissa on kiinniommeltu lyhyt hame. Mulla on vaan tavallisia housuja ja college-paitoja. Mutta luokkakuvaan laitan mun vaalean lilan ruudullisen flanellipaidan joka on tosi nätti. Enkä laita silmälaseja.
Mä ajattelin laittaa luokkakuvaan v(f)oken, se jos mikä on siisti!
Mulle tuli tänään postissa Yves Rocherilta mainoskirje. Availen näitä pieniä rullalle käärittyjä papereita ja jännitän, voitanko jotakin. Yksi rulla on vielä avaamatta: jos se menee nappiin, voitan tuommoisen ruskean mokkanahan näköisen pikkurepun!
Home Entertainmentin kuukausi-VHS pitäisi muistaa peruuttaa. Viime kuussa sain VHS:n kotiin, kun en ollut sitä muistanut perua. Liityin videokerhoon, kun sain tutustumistarjouksena viisi VHS:ää yhden hinnalla. Nyt pitää ostaa viisi videota normaalihinnalla. Hitsi kun ne on niin kalliita :(
Harmittaa, etten voi soittaa Hugo-peliin, kun meidän puhelin on pyöritettävää mallia :( Kaikilla muilla on näppäinpuhelimet.
Katsooko teidän lapset Teletappeja? Ollaan saatu ostettua 2 pehmolelua, Pai ja Tiivi-Taavi, vaikka ne on melkein koko ajan Anttilasta loppu.
(tositarina)
Paavo Kerosuo ja Ville Pusa on niin ihania! Paavo Kerosuo on kyl enemmän. Ja Hype on paras teatteri ikinä. Me noustiin seisoon lopputaputusten aikana. Mun on pakko päästä katsoon se uudestaan, mut en pääse kun asutaan niin kaukana. Koulun kans käytiin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:03"]Ootteko nähny Hype-musikaalin Svenska Teaternissa? Mä oon jo kaks kertaa, Paavo Kerosuo on paras!
[/quote]
Paavo Kerosuo ja Ville Pusa on niin ihania! Paavo Kerosuo on kyl enemmän. Ja Hype on paras teatteri ikinä. Me noustiin seisoon lopputaputusten aikana. Mun on pakko päästä katsoon se uudestaan, mut en pääse kun asutaan niin kaukana. Koulun kans käytiin
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:34"]
Miten toi Zumbawamban biisi oikein kirjoitetaan?
[/quote]
Thubtumping? Bändikin oli Chumbawamba muistaakseni. Kyllä tulevaisuudessa on ylihelppoo, kun voi kaiken kvg
Voi hitsiiii!! Ostin eilen sellasen puhallettavan nojatuolin omaan huoneeseen, tiettekö sellasen läpinäkyvän niinku uimapatja? No anyway meidän kissa hajotti sen tänään!! Vähänx ärsyttää. No äiti lupas tehdä mulle pikkuletit samalla ku katotaan Ally Mcbealia niin tulee vähä parempi mieli. Ne tulee näyttään niin hyvältä nappivekkareiden, napapaidan ja flanellipaidan kans huomenna koulussa :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:17"]What is love? [/quote] Baby don't hurt me.
[/quote]
No more
[/quote] wo-u-wo-u-wo-o-o-oo-u, wo-o-o-oo-u, wooo-oooo...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:11"]Tilaisinko Suosikin vai Reginan?
[/quote] Mä tilasin Me Kaks. Mut Suosikissa olis just nyt se Madonna turbonumero.