Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisitkö vielä näiden aterioiden jälkeen, mikäli laihdutus olisi tavoitteena?

Vierailija
28.03.2023 |

Ateria 1:
- broileripannu, joka sisältää broileria, sieniä, kesäkurpitsaa, paprikaa, porkkanaa ja lanttua. Päälle reilu lusikallinen smetanaa.

Ateria 2.
- punajuurikeittoa, joka sisältää sinihomejuustoa reilusti. (Punajuuri, sipuli, sinihomejuusto, tilkka kermaa).

Vhh-ruokavalio itsellä. Peruskulutus reilusti yli 2000 kcal ja liikunnasta tullut kulutettua 650 kcal (10 km) kävelyä.

Haen vielä sitä määrää miten söisin ilman kituuttamista mutta myös niin, että tepsii pudotukseen. Nyt on ainakin nälkä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan siitä monelta mä nuo ateriat syön. Jos lounasaikaan, niin totta kai syön vielä myöhemminkin jotain, jos päivällinen, niin en syö.

Vierailija
2/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin vielä. Itselläkin vhh. Nälkä on minullakin ja syön vielä keitetyn kananmunan ja rasvaisen viilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis noiden jälkeen kyllä nälkä, eli söisin.

Vierailija
4/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu ihan siitä monelta mä nuo ateriat syön. Jos lounasaikaan, niin totta kai syön vielä myöhemminkin jotain, jos päivällinen, niin en syö.

Ensimmäinen ateria oli klo 15 ja toinen klo 18.

Tulee pätkäpaastoiltua. Tunnen miten rasva palaa mutta haen tasapainoa vielä.

Ap

Vierailija
5/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en söisi, koska istuisin noin viikon verran vessanpöntöllä pahassa ripulissa, koska tuohon oli kerätty näppärästi ne ainekset, joille olen allerginen/yliherkkä/joita elimistöni ei siedä.

Vierailija
6/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda pätkäpaastoilu. Syö 5 kertaa päivässä. Ei liikaa rasvaa ja mahdollisimman vähän sokeria, vehnäjauhoa, perunajauhoja, maissijauhoa ja muuta valkoista jauhoa. Ruisleipää ja kaurapuuroa saa syödä.

Vierailija
7/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syöt 2 ateriaa päivässä etkä muuta? Tuo, mitä listasit, kuulostaa vähäiseltä kokonaisuudessaan. Toki paljon riippuu annoskoosta.

Vierailija
8/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda pätkäpaastoilu. Syö 5 kertaa päivässä. Ei liikaa rasvaa ja mahdollisimman vähän sokeria, vehnäjauhoa, perunajauhoja, maissijauhoa ja muuta valkoista jauhoa. Ruisleipää ja kaurapuuroa saa syödä.

En syö sokeria, en jauhoja tai muitakaan viljoja.

Pätkäpaastoilu on luontaista itselleni, en pysty syömään aamupalaa. 12-20h päivästä riippuen tulee paastoa. En pidä sitä pahana.

Jos syön hiilareita minun on koko ajan nälkä. Jokin siinä on, että impulssi aktivoituu ja haluan lisää. Kontrollia ei ole olemassa ja sitten olen sokerikierteessä. Ei auta edes nuo ohjeet, että syö 5 krt päivässä.

Tämä on paras ruokavalio mitä voin itselleni suoda ilman, että kärsin tavalla tai toisella.

Nyt voin hyvin mutta joudun kuitenkin vielä tasapainoa etsimään, että syönkö 2 vai 3 ateriaa päivässä. Kenties nälän mukaan täytyy mennä.

Ap

Vierailija
9/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuhti täytyy olla että peruskulutus on noin korkea. 

Vierailija
10/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis syöt 2 ateriaa päivässä etkä muuta? Tuo, mitä listasit, kuulostaa vähäiseltä kokonaisuudessaan. Toki paljon riippuu annoskoosta.

Broileripannu oli ihan ok annos. Kohtuullinen.

Keittoa söin isomman lautasen.

Kello on kyllä aika paljon, että taidan jättää väliin.

Huomenna sitten ehkä enemmän.

Ap

Vierailija
11/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tuhti täytyy olla että peruskulutus on noin korkea. 

Kyllä, ylipainoa on runsaasti.

Vierailija
12/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en söisi, koska istuisin noin viikon verran vessanpöntöllä pahassa ripulissa, koska tuohon oli kerätty näppärästi ne ainekset, joille olen allerginen/yliherkkä/joita elimistöni ei siedä.

Puolisollani on krooninen rasvaripuli. Se tarkoittaa käytännössä sitä, ettei meillä rasvalla läträtä. Korvapuusteihinkin laitetaan rasvan sijasta omenasosetta väliin.

Vierailija
13/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
14/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän.

Vierailija
15/15 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän ap syö. Joku päivä tulee nälkä ja vaarana hiilihydraatin mättäminen. Kananmunia saa syödä nälkään ylimääräisinäkin välipaloina. Täyttävää ja vähähiilihydraattista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi