Mitä hölmöä olet tehnyt karkin-/makeanhimossasi?
Mun teki monta kertaa ruokakauppaa siivotessani napsia niitä irtokarkkilaarien eteen lattialle tippuneita fudgeja suuhun. Niin kovasti olisi tehnyt syödä ne parempiin suihin. Mutta roskiinhan ne sitten loppujen lopuksi meni, kun ajattelin, että ei sitä ihan mitä vaan kannata karkinhimon takia tehdä. :-P
Mitä hölmöyksiä sinä olet tehnyt tai olet meinannut tehdä karkin-/makeanhimossasi?
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:31"]Syönyt töissä työkaverin keksipaketista keksit ja käynyt töiden jälkeen kaupasta hakeen samanlaisia keksejä, että pystyin täyttään työkaverin tyhjän paketin:DD
[/quote]
Mä söin solukämppiksen välipalapatukoita. :D Ajattelin rankaisevani sillä tavalla häntä siitä, kun hän ei ikinä puhunut kanssasi mitään.
[/quote]
Eipä ihme, jos ei halunnut puhua sun kanssa. Mulla meni hermot sellasen kämppiksen kanssa, joka ei osannu nätisti sanoo että mistä kenkä puristaa, vaan teki kaikkee ilkeetä ja vasta myöhemmin sano että miks teki mitäkin.. Moni asia ois ollu korjattavissa, jos se ei ois alkanu niin inhottavaks, mutta eipä sitten enää mua kiinnostunu tehä mitään sen tahdon mukaan, kun oli niin ilkee mulle. Meni aikalailla luottamus siihen ihmiseen ja vieläkin toivon, etten sitä henkilöä enää tapais (vaikka joskus on pakko ku on yhteisiä tuttuja).
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 05:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:31"]Syönyt töissä työkaverin keksipaketista keksit ja käynyt töiden jälkeen kaupasta hakeen samanlaisia keksejä, että pystyin täyttään työkaverin tyhjän paketin:DD
[/quote]
Mä söin solukämppiksen välipalapatukoita. :D Ajattelin rankaisevani sillä tavalla häntä siitä, kun hän ei ikinä puhunut kanssasi mitään.
[/quote]
Eipä ihme, jos ei halunnut puhua sun kanssa. Mulla meni hermot sellasen kämppiksen kanssa, joka ei osannu nätisti sanoo että mistä kenkä puristaa, vaan teki kaikkee ilkeetä ja vasta myöhemmin sano että miks teki mitäkin.. Moni asia ois ollu korjattavissa, jos se ei ois alkanu niin inhottavaks, mutta eipä sitten enää mua kiinnostunu tehä mitään sen tahdon mukaan, kun oli niin ilkee mulle. Meni aikalailla luottamus siihen ihmiseen ja vieläkin toivon, etten sitä henkilöä enää tapais (vaikka joskus on pakko ku on yhteisiä tuttuja).
[/quote]
Ei voinut kyse olla mistään sellaisesta, että olisi suuttunut. Oli tuollainen heti alusta lähtien, eikä edes esittäytynyt. Tuskin tervehti ikinä, kun satuttiin näkemään. Katse maassa vaan viiletti ohi.
Suihkutin himoitsemaani ruokaan pesuainetta ja heitin vasta sitten roskiin, koska pelkkä roskiin heittäminen ei olisi estänyt mua kajoamasta siihen myöhemmin.
Kaadoin kerran puoli purkkia Pringlesejä ja pari sataa grammaa irtiksiä biojäteroskikseen ja pyysin tyttöystävää sylkemään päälle, etten menisi ottamaan niitä sieltä roskiksesta. Olin mielestäni syönyt jo ihan tarpeeksi herkkuja (luvallinen herkkupäivä) enkä halunnut mättää enää enempää. Tästä parin tunnin päästä menin biojäteroskikselle ja otin irtikset ja Pringlesit turvaan ja söin ne innokkaasti. :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:05"]Suihkutin himoitsemaani ruokaan pesuainetta ja heitin vasta sitten roskiin, koska pelkkä roskiin heittäminen ei olisi estänyt mua kajoamasta siihen myöhemmin.
[/quote]
Miranda?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:47"]Kaadoin kerran puoli purkkia Pringlesejä ja pari sataa grammaa irtiksiä biojäteroskikseen ja pyysin tyttöystävää sylkemään päälle, etten menisi ottamaan niitä sieltä roskiksesta. Olin mielestäni syönyt jo ihan tarpeeksi herkkuja (luvallinen herkkupäivä) enkä halunnut mättää enää enempää. Tästä parin tunnin päästä menin biojäteroskikselle ja otin irtikset ja Pringlesit turvaan ja söin ne innokkaasti. :D
[/quote]
Hyi saakeli :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 06:23"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 05:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:31"]Syönyt töissä työkaverin keksipaketista keksit ja käynyt töiden jälkeen kaupasta hakeen samanlaisia keksejä, että pystyin täyttään työkaverin tyhjän paketin:DD
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei voinut kyse olla mistään sellaisesta, että olisi suuttunut. Oli tuollainen heti alusta lähtien, eikä edes esittäytynyt. Tuskin tervehti ikinä, kun satuttiin näkemään. Katse maassa vaan viiletti ohi.
[/quote]
Ja päätarkoitus ei alunperin ollut kiusata kämppistä, vaan teki mieli niitä välipalapatukoita ja puolustelin tekoani sillä, ettei hän ikinä sanonut minulle mitään. :)
Söin teininä koiransuklaata :-D
Pari kertaa syönyt täytekakkuun tarkoitetut koristeet sekä kerran vispikerma purkin vispasin vain syödäkseen sitä.
Kaadoin lasiin maitoa ja mätin perään lasten kaakaojauhetta, jota söin lusikalla sen sekoituttua hiukan maitoon. En siis tehnyt kaakaota. Tämä hirveässä suklaanhimossa keskellä yötä..
Tätä en tehnyt minä itse, mutta pikkuveljen synttäreillä oli aikoinaan eräs pilalle hemmoteltu pikkuipana joka aina otti tavaroita (ruokaa enimmäkseen) ilman lupaa. Mulla oli silloin lemmikkirottia joita poikajoukko tottakai halusi myös nähdä.
Poikien lähdettyä huoneesta, huomasin että pussillinen jyrsijöille tarkoitettuja suklaanappeja oli hävinnyt. :D No menin perään ja sieltä se taskusta veteli vielä viimeisiä nappeja naamaan. Ajattelin, että olkoon, toivottavasti kasvatat hännän tuosta hyvästä :D
Söin poikakaverin mulle ostaman joulukalenterin, valehtelin että koira repi sen alas seinältä ja söi. Kerroin totuuden hänelle vasta parin vuoden kuluttua tapahtuneesta :D
Joskus nuorempana kun olin persauki ja iski hirvee nakean hino,sovin legfs illan fuck buddhn kanssa vaan herkkujen takia :D eli kai mä sit harrastin seksiä herkuista
Lisää näitä!