Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöä olet tehnyt karkin-/makeanhimossasi?

Vierailija
27.07.2015 |

Mun teki monta kertaa ruokakauppaa siivotessani napsia niitä irtokarkkilaarien eteen lattialle tippuneita fudgeja suuhun. Niin kovasti olisi tehnyt syödä ne parempiin suihin. Mutta roskiinhan ne sitten loppujen lopuksi meni, kun ajattelin, että ei sitä ihan mitä vaan kannata karkinhimon takia tehdä. :-P

Mitä hölmöyksiä sinä olet tehnyt tai olet meinannut tehdä karkin-/makeanhimossasi?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa oli paketti vadelma-valkosuklaa -pikapuuroa niissä pikkupusseissa. Sieltä sitten revin yksitellen jokaisen pussin auki, nipersin ja erottelin sieltä ne parin millin kokoiset valkosuklaanapit ja lopulta parinkymmenen minuutin aherruksen jälkeen lappasin työni tuloksen suuhun. Puurohiutaleet kaadoin roskiin.

Vierailija
42/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joulukalenterin kokonaan (kaikki suklaat ) ennen aikojaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"]

Kaapissa oli paketti vadelma-valkosuklaa -pikapuuroa niissä pikkupusseissa. Sieltä sitten revin yksitellen jokaisen pussin auki, nipersin ja erottelin sieltä ne parin millin kokoiset valkosuklaanapit ja lopulta parinkymmenen minuutin aherruksen jälkeen lappasin työni tuloksen suuhun. Puurohiutaleet kaadoin roskiin.

[/quote]

Mä olen tehnyt saman :D

Vierailija
44/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"]Kaapissa oli paketti vadelma-valkosuklaa -pikapuuroa niissä pikkupusseissa. Sieltä sitten revin yksitellen jokaisen pussin auki, nipersin ja erottelin sieltä ne parin millin kokoiset valkosuklaanapit ja lopulta parinkymmenen minuutin aherruksen jälkeen lappasin työni tuloksen suuhun. Puurohiutaleet kaadoin roskiin.
[/quote]

Oon tehny saman sellasilla terveysmuro hiutaleilla missä oli tummaa suklaata päällä. :D

Vierailija
45/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:17"]Söin joulukalenterin kokonaan (kaikki suklaat ) ennen aikojaan
[/quote]

Sama homma joka joulu pienenä :D

Vierailija
46/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teilläkin ollut kyllä melkoinen makeanhimo, heh!!! :`D ap

Vierailija
47/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa. Oon tehny varmaan 75% kaikista vastauksista :D

Vierailija
48/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mitään uskomattoman hölmöä, mutta hölmöä siksi että teen sen aina enkä opi virheistäni.

Eli makeanhimon yllättäessä alan AINA! leipomaan jotain kaapin puutteellisilla aineksilla, soveltaen kaikkea mikä puuttuu ja lopputulos on AINA! ihan kamala ja sitten harmituksissani syön sitä sämpyläjauhoista tehtyä mustikkapiirakkaa harmituksentippa silmäkulmassa, koska käytin reilun tunnin leipomiseen ja joudun heittämään sen piirakan roskiin sen pahan maun vuoksi.

Vierailija
49/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:14"]Joskus teininä mulla oli suklaalevy, mutta iski taas joku laihdutusinto ja heitin levyn (ilman kääreitä) pusikkoon. Nooh, illalla iski makeanhimo ja muistin sen suklaalevyn, jonka heitin pois, mutta koska ulkona oli jo pimeää (oli syksy) niin tuskin olisin sitä löytänyt. Hätä keinot keksii, joten lähdin ulkoiluttamaan perheemme beagleä (joka myös piti kovin paljon suklaasta) ja sehän löysi sen suklaalevyn. :D Pyyhin kosteudet suklaalevyn pinnasta pois ja söin sen levyn hyvällä ruokahalulla. Beagle taisi jäädä ilman. :(
[/quote]
Voi pikku beaglea. :`)

Vierailija
50/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin porkkanakakkua. Oli ihan pakko saada just heti sillon. Rakaushimot järkyttävät. Söin sitten ainesten puuttuessa tuorejuustoon dipattua porkkanaa. Ei ollut sama asia :'D

Vierailija
51/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:21"]Halusin porkkanakakkua. Oli ihan pakko saada just heti sillon. Rakaushimot järkyttävät. Söin sitten ainesten puuttuessa tuorejuustoon dipattua porkkanaa. Ei ollut sama asia :'D
[/quote]

Raskaushimot**

Vierailija
52/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivanut joulukuusenkarkit koristelaatikosta ihan väärään aikaan vuodesta ja syönyt ne. 

Vierailija
53/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, leiponut korvapuusteja ja syönyt niitä paistamattomia korvapuusteja niin monta kuin jaksoin.

Vierailija
54/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täytyy myöntää että käyn aika usein napsimassa lapsen karkkeja, se on sellainen hamsteri että jemmaa kaiken ja syö tosi vähän kerrallaan. Kerran olin tuskissani syönyt liikaa ja jättäny vahingossa todisteen eli avatun karkkilaatikon sinne jemmapaikkaan. Tyttöhän muisti että se oli avaamaton ja syytti isäänsä...muahahhaa!!! 

Vierailija
55/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:17"]Söin joulukalenterin kokonaan (kaikki suklaat ) ennen aikojaan
[/quote]
Mä söin lapsena veljen kalenterista suklaat ja uskottelin veljelle, että ne suklaat ovat tippuneet jonnekin kalenterin väleihin. Veli jaksoi joka aamu tunnollisesti avata luukun ja pettyä aamu toisensa jälkeen, kun suklaata ei ollutkaan. Aattona hän vasta leikkasi saksilla kalenterin nähdäkseen, oliko väleihin pudonnut suklaata ja eihän niitä sieltäkään löytynyt. :'( Hävettää välillä, kun olen ollut niin kusipäinen isosisko.

Vierailija
56/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt töissä työkaverin keksipaketista keksit ja käynyt töiden jälkeen kaupasta hakeen samanlaisia keksejä, että pystyin täyttään työkaverin tyhjän paketin:DD

Vierailija
57/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:21"]Halusin porkkanakakkua. Oli ihan pakko saada just heti sillon. Rakaushimot järkyttävät. Söin sitten ainesten puuttuessa tuorejuustoon dipattua porkkanaa. Ei ollut sama asia :'D
[/quote]
Öö... söit raskaana tuorejuustoa? :o

Vierailija
58/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:31"]Syönyt töissä työkaverin keksipaketista keksit ja käynyt töiden jälkeen kaupasta hakeen samanlaisia keksejä, että pystyin täyttään työkaverin tyhjän paketin:DD
[/quote]
Mä söin solukämppiksen välipalapatukoita. :D Ajattelin rankaisevani sillä tavalla häntä siitä, kun hän ei ikinä puhunut kanssasi mitään.

Vierailija
59/114 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:21"]Halusin porkkanakakkua. Oli ihan pakko saada just heti sillon. Rakaushimot järkyttävät. Söin sitten ainesten puuttuessa tuorejuustoon dipattua porkkanaa. Ei ollut sama asia :'D
[/quote]
Öö... söit raskaana tuorejuustoa? :o
[/quote]

Öö... Esim valion tuorejuusto on tehty pastöroidusta maidosta?

Vierailija
60/114 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin ihana ketju! Oon nauranu ja tuntenu sympatiaa melkein kaikkien viestien kohdalla. :D On niin ihana huomata, etten oo ainut hullu sokerihimoissani.

Ite oon mm. syöny nonparelleja ja muita koristeita.. jopa hopeakuulia! Ja lusikalla oon syönyt pelkilteen hilloja ja suklaalevitteitä. Oon tehny pelkkää munasokeri vaahtoa ja syönyt sen.

Joskus söin jogurttimuroista ne kaikki jogurttipäällysteiset ja kun poikaystävä oli ekaa kertaa ollut yötä mun luona ja otti niitä muroja niin kyllä nauratti kun kaikki jogurttiset murot puuttu :D

Samaisen poikaystävän kanssa oltiin herkuteltu jo koko viikonloppu ja en sit sunnuntai-iltana kehdannut sanoa, että vielä tekis jotain mieli niin ehdotin, että lähetään videovuokraamosta vuokraamaan leffa kun sittenhän siinä on hyvä tekosyy ostaa niitä irtokarkkeja. Ja niin me lähettiin vuokraamoon 20 km päähän :D

Tuo poikaystävä on nyt ollut mun aviomies jo jonkun aikaa ja nykyään vaan nauraa kun on kuvitellut työpäivän jälkeen syövänsä esim. suklaapatukkansa kaapista ja voitte vaan veikata, että onko sitä siellä enää kun mies tulee töistä. :D

Tässä nyt osa.. :)