Mitä hölmöä olet tehnyt karkin-/makeanhimossasi?
Mun teki monta kertaa ruokakauppaa siivotessani napsia niitä irtokarkkilaarien eteen lattialle tippuneita fudgeja suuhun. Niin kovasti olisi tehnyt syödä ne parempiin suihin. Mutta roskiinhan ne sitten loppujen lopuksi meni, kun ajattelin, että ei sitä ihan mitä vaan kannata karkinhimon takia tehdä. :-P
Mitä hölmöyksiä sinä olet tehnyt tai olet meinannut tehdä karkin-/makeanhimossasi?
Kommentit (114)
Sanonut miehelle, että hänen karkit jäikin vahingossa mökille. Ei jääneet, olivat käsilaukussani. Kotiin tultua menin ulos tyhjentämään ne pieneen kulhoon ja salakuljetin kulhon kylppäriin, menin vaahtokylpyyn ja söin karkit siellä.
Söin liikaa mansikan makuisia vitamiineja :D
Kehtaanko edes kertoa... no kerron silläkin uhalla, että saan vihat niskaani. Vanhainkodissa töissä ollessani olen syönyt salaa asukkaiden huoneissa olevia karkkeja. Toki joskus asukkaat tarjoavatkin niitä, mutta olen myös omin lupineni ottanut karkinhimoissani.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:53"]
Sanonut miehelle, että hänen karkit jäikin vahingossa mökille. Ei jääneet, olivat käsilaukussani. Kotiin tultua menin ulos tyhjentämään ne pieneen kulhoon ja salakuljetin kulhon kylppäriin, menin vaahtokylpyyn ja söin karkit siellä.
[/quote] Olipa inhottavasti tehty.
Vielä aikuisenakin olen penkonut äitini lipastonlaatikkoa ja käsilaukkua, joissa tiedän hänellä olevan karkkikätköjä.
Söin liikaa jotain makupurkkaa. Maha ei tykännyt yhtään :o
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:53"]Sanonut miehelle, että hänen karkit jäikin vahingossa mökille. Ei jääneet, olivat käsilaukussani. Kotiin tultua menin ulos tyhjentämään ne pieneen kulhoon ja salakuljetin kulhon kylppäriin, menin vaahtokylpyyn ja söin karkit siellä.
[/quote]
Hahhah, tää oli sikahyvä. :')
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:48"]Syöny strösselit kaapista kun muuta "karkkia" ei ollut.
[/quote]
Tämä varmaan 10 kertaa.. Ihana etten oo ainut :'D
Olen opiskelija, ja mulla oli 5 päivää siihen, että rahat tulee. Tili oli ihan tyhjä, ja kaapissa ei ollut mitään ruokaa. Mulla oli pulloja n. 15 euron edestä, jotka olin suunnitellut palauttavani, ja ostavani ruokaa niillä rahoilla. Illalla iski hirveä makeanhimo, ja lähdin kymmenen aikaan palauttamaan niitä pulloja valintataloon, ja ostin koko rahalla karkkia. Olin sitten ilman ruokaa opintotuen tuloon asti.
No, sokeri vaikuttaa samoihin reseptoteihin aivoissa ku huumeet. Ihan sama polkeeko sokerin vuoksi 12km vai heroiinin...
Herännyt keskellä yötä tekemään mikromukisuklaakakun.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:53"]Sanonut miehelle, että hänen karkit jäikin vahingossa mökille. Ei jääneet, olivat käsilaukussani. Kotiin tultua menin ulos tyhjentämään ne pieneen kulhoon ja salakuljetin kulhon kylppäriin, menin vaahtokylpyyn ja söin karkit siellä. [/quote] Hahhah, tää oli sikahyvä. :')
[/quote]
Mielensäpahoittajille lohdutuksena: mies piilottelee myös minulta karkkeja. Aika usein makkarista kuuluu rapinaa ja siellä se syö salaa herkkujaan. Huudan silloin, että musta tuntuu että meillä on täällä talossa HIIRIÄ! Itse syön karkkia muutaman kerran vuodessa, hän muutaman kerran viikossa eli ei edes ole kyse siitä, että olen joku komentoora, joka vie säännöllisesti miesparan herkut.
Syönyt koiran suklaanappeja.. koirakin tuli ihmettelemään pää kenossa, että mitäs se emäntä nyt meinaa. :-D
Koiransuklaata kun ei ollu kotona muutakaan
hiippailin just äsken lapsen huoneeseen kun se nukku ja otin sen karkkilaatikosta geishapatukan. Pakko huomenna muistaa ostaa tilalle että se ei huomaa puuttuvaa!!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:09"]Syönyt koiran suklaanappeja.. koirakin tuli ihmettelemään pää kenossa, että mitäs se emäntä nyt meinaa. :-D
[/quote]
Samis! En lukenut viestiäsi ennenkö lähetin omani :)
-38-
Joskus teininä mulla oli suklaalevy, mutta iski taas joku laihdutusinto ja heitin levyn (ilman kääreitä) pusikkoon. Nooh, illalla iski makeanhimo ja muistin sen suklaalevyn, jonka heitin pois, mutta koska ulkona oli jo pimeää (oli syksy) niin tuskin olisin sitä löytänyt. Hätä keinot keksii, joten lähdin ulkoiluttamaan perheemme beagleä (joka myös piti kovin paljon suklaasta) ja sehän löysi sen suklaalevyn. :D Pyyhin kosteudet suklaalevyn pinnasta pois ja söin sen levyn hyvällä ruokahalulla. Beagle taisi jäädä ilman. :(
Söin vihreitä kuulia. Sain ne varmaan 5-6 vuotta aijemin joululahjaksi joltain. Oli ällöttäviä, inhoan niitä mutta ihan pakko oli syödä kun muuta ei ollu :'D
Ostin kaksi jäätelöä, ja murjaisin kassalla vitsin autossa parkkipaikalla jäätelöä odottavasta puolisosta. Kävelin kotiin ja söin molemmat jätskit itse. Sama idea siis kuin 5:llä. ;D