Mitä hölmöä olet tehnyt karkin-/makeanhimossasi?
Mun teki monta kertaa ruokakauppaa siivotessani napsia niitä irtokarkkilaarien eteen lattialle tippuneita fudgeja suuhun. Niin kovasti olisi tehnyt syödä ne parempiin suihin. Mutta roskiinhan ne sitten loppujen lopuksi meni, kun ajattelin, että ei sitä ihan mitä vaan kannata karkinhimon takia tehdä. :-P
Mitä hölmöyksiä sinä olet tehnyt tai olet meinannut tehdä karkin-/makeanhimossasi?
Kommentit (114)
Syön mustikoita koska ei ole rahaa. Minulla on nälkä. Olen kyllästynyt että olen aina vähän nälkiintynyt vaikka syön. Haluaisin syödä enemmän. Äsken pesin hampaat. No täytyy sitten pihistellä tämä ilta. Ei sitä tiedä mitä tapahtuu. Minulla on niin kova makean himo että syön kohta tonnikala purkin en kestä tätä nälkää.
Mulla on vartavasten jätskikastike kaapissa, jos himotuksia tulee. Autossa söin kerran likaiseen lokeroon ilman pussia jääneitä karkkeja kun muuta ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"]Kaapissa oli paketti vadelma-valkosuklaa -pikapuuroa niissä pikkupusseissa. Sieltä sitten revin yksitellen jokaisen pussin auki, nipersin ja erottelin sieltä ne parin millin kokoiset valkosuklaanapit ja lopulta parinkymmenen minuutin aherruksen jälkeen lappasin työni tuloksen suuhun. Puurohiutaleet kaadoin roskiin.
[/quote]
Minä syön hiutaleineen suoraan pussista
Pentuna tein tässä ketjussa mainittua margariini-kaakao-tomusokeri mössöä ja vedin sitä ihan onnessani. :D
olen mennyt nukkumaan, herännyt yöllä ja lähtenyt yövaatteissa autolle ja mäkkärin 24h autokaistalle ostamaan jäätelöä...
Valmis mokkapala taikinaa olen paistanut uunissa ihan hetken (jää raa'aksi) ja syönyt sen jälkeen.
On varmaan lukuisia muitakin muttei tule mieleen nyt.
Syönyt kaakaojauhetta, sokeria ja hunajaa. Tehnyt pienen taikinan ihan vaan jotta voisin syödä sen, ilman aikomustakaan leipoa mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 07:47"]Kaadoin kerran puoli purkkia Pringlesejä ja pari sataa grammaa irtiksiä biojäteroskikseen ja pyysin tyttöystävää sylkemään päälle, etten menisi ottamaan niitä sieltä roskiksesta. Olin mielestäni syönyt jo ihan tarpeeksi herkkuja (luvallinen herkkupäivä) enkä halunnut mättää enää enempää. Tästä parin tunnin päästä menin biojäteroskikselle ja otin irtikset ja Pringlesit turvaan ja söin ne innokkaasti. :D
[/quote]
Yhhyhh!!! :`)
Ennen kännyköiden aikaa, odotin kaupunkiini tulleita silloisen uudehkon poikaystävän isää ja siskoa käymään luonani "kohteliaisuuskäynnillä" ja kahvilla. Köyhänä opiskelijana katoin pöytään itse leipomani kaurakeksit. Minulla ei ollut oikein mitään kaapissa ja tarkoitus oli mennä heidän vierailunsa jälkeen ostamaan ruokaa. No odotin ja odotin, mutta he eivät tulleet sovittuun aikaan, ja aloin miettiä olinko itse sekoittanut ajan.
En uskaltanut lähteä kauppaan kun hieman jännittyneenä heitä odotin enkä tuntenut heitä vielä kovin hyvin ja tuumin että olisi noloa jos olisin kaupassa kun he tulevat. Kauhea nälkä alkoi kurnia mahassa ja söin yhden keksin, sitten odotin taas ja ajattelin että jospa syön toisen... aikaa kului yhteensä kolme tuntia ja kun he tulivat oli jäljellä kokonaista kaksi kaurakeksiä, jotka tarjosin heille kahvin kanssa :D
Olen tehnyt vesitomusokerikuorrutetta ja syönyt sen
Huomasin ala-asteikäisenä veljen huoneessa roskiksessa mustia karkkeja jotka hän oli heittänyt pois, söin ne kaikki sieltä :D oli tosin vaan sellanen paperiroskis.
Sitten oon pyöräilly yhteensä 20km vaihteettomalla mummopyörällä lähimpään Siwaan ostamaan herkkuja, kun oltiin mökillä ja kukaan ei lähtenyt kyyditsemään :d
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:17"]Söin joulukalenterin kokonaan (kaikki suklaat ) ennen aikojaan [/quote] Mä söin lapsena veljen kalenterista suklaat ja uskottelin veljelle, että ne suklaat ovat tippuneet jonnekin kalenterin väleihin. Veli jaksoi joka aamu tunnollisesti avata luukun ja pettyä aamu toisensa jälkeen, kun suklaata ei ollutkaan. Aattona hän vasta leikkasi saksilla kalenterin nähdäkseen, oliko väleihin pudonnut suklaata ja eihän niitä sieltäkään löytynyt. :'( Hävettää välillä, kun olen ollut niin kusipäinen isosisko.
[/quote]
Me saatiin pienenä pikkuveljen kans suklaakalenterit. No, ehdotin sitten pikkuveljelle että hei, mitäs jos syötäs sun kalenteri eka ja sitten minun. Pikkuveli suostui. Syötiin. Sitten pikkuveli kysyi: No, hae nyt se sinun kalenteri! Niin minä vastasin: HAHAHA MÄ OON SYÖNY SEN JO
Pikkuveli, nykyään 29v muistuttaa tästä vieläkin aika usein :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:35"]
Mun teki monta kertaa ruokakauppaa siivotessani napsia niitä irtokarkkilaarien eteen lattialle tippuneita fudgeja suuhun. Niin kovasti olisi tehnyt syödä ne parempiin suihin. Mutta roskiinhan ne sitten loppujen lopuksi meni, kun ajattelin, että ei sitä ihan mitä vaan kannata karkinhimon takia tehdä. :-P Mitä hölmöyksiä sinä olet tehnyt tai olet meinannut tehdä karkin-/makeanhimossasi?
[/quote]
Ainakin kerran olen mennyt keskellä yötä metsään keräämään mustikoita,että sain tehtyä mustikkapiirakkaa,kun ei ollut mitään muuta hyvää kotona :D
Meillä ei kotona saanut karamellejä oikeastaan koskaan, joten vatkasin muna/sokerivaahtoa eli kakkutaikinaa ja söin kypsentämättä. Ihanaa.
Ostakaa niille RIISTETYILLE veljille lahjaksi isot laatikot heidän suosimaansa suklaata, senkin joulukalenterivarkaat!
Lähtenyt ostamaan makeanhimossa karkkia, mutta lapannut ostoskorin täyteen kaikkea muutakin, mitä en sillä hetkellä tarvitse, koska en ole kehdanut ostaa pelkää mättöä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]
Syönyt sokeripaloja
[/quote]
Oikeastaan sokeripalojen syönti on fiksua,saman verran sokeria kuin karkeissa mutta ei lisäaineita.
Kahlasin kovassa lumimyrskyssä ja korkeassa hangessa kioskille ostamaan Geishaa. Kotiin oli yhtä hankala matka, koska aura-auto ei ehtinyt käydä auraamassa katuja.
Ostin leivoksia myös "tuliaisiksi" ja pyysin pakkaamaan ne kahteen eri laatikkoon. Söin kaikki leivokset kotona. Ei ollut hyvä olo...
Syön raakaa marenkia eli vatkaan valkuaisia ja sokeria. Päälle saatan ripotella kaakaojauhetta.
Lapsena kaveri oli saanut markkinoilta ison säkin karkkia ja hänen luona leikkiessämme söi niitä tyytyväisenä, mutta ei tarjonnut minulle. Viimein uskalsin kysyä, että saisinko minäkin. Kaveri otti karkin suustaan ja tokaisi: "et saa muuta kuin tämän". Minähän otin sen kaverin suussa olleen karkin ja söin. :S
Nykyään on ihan normikauraa syödä lattialta löytyneitä, sinne joskus pudonneita karkkeja. :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:00"]Ostakaa niille RIISTETYILLE veljille lahjaksi isot laatikot heidän suosimaansa suklaata, senkin joulukalenterivarkaat!
[/quote]
Tuli sama mieleen, kun viestiäni kirjoitin. Pitäähän se vääryys korvata veljelle. :')
Ostettiin kauppareissulla jäätelöt, jota lapsi ei jaksanutkaan syödä kokonaan. Laitoin sitten lapsen loppujätskin roskapussiin ja lähdettiin käymään seuraavassa kaupassa.
Kun tultiin puolen tunnin päästä takas autolle, kaivoin lapsen jätskin roskiksesta ja söin sen. Eihän sitä hyväö jätskiä turhaan kannata pois heittää. :-P
Mies pudisteli vieressä päätään, että et kai sä enää tota sulanutta klönttiä syö. Mutta söin kuin söinkin. Eihän se siellä pussissa ollu ku jätskipapereiden seassa. :-)