Tämä nykyinen itsekkyys rapauttaa yhteiskunnan.
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä.
.
Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia.
.
Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa.
.
Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata.
.
Mihin tämä oikein johtaa?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:05"]
Meilläkin keskitytään omaan napaan. Meillä on mikroskooppi digikameran kera, lähettää livenä kuvaa jomman kumman navasta webcastina 24/7. Vuoropäivinä vaihdetaan. 10000-kertainen suurennos, jotta varmasti näkyy kaikki oleellinen.
Elämä on.
Mxx
[/quote]
Tämä kiinnostaa minua. Luin nimittäin joku vuosi sitten tutkimuksesta, jossa selvisi, että ihmisnavassa asuu useita bakteereita, joita ei entuudestaan ole tunnettukaan. Nyt selvitellään, onko noilla bakteereilla tärkeäkin tehtävä ihmisen teveyden kannalta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:16"]
Ai että mee sotaan niin saat 500€ kk sossusta vielä myöhemminkin?F U.
[/quote]
No onhan tuo raha kelvannut sinulle sotaankin saakka!!!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
[/quote]
On tämä kyllä uskomaton ketju. Kaikki hyödyt mitä hyvinvointiyhteiskunnasta saadaan irti otetaan, mutta sitten kustaan kintuille. Mitään ei olla valmiita tekemään oman hyvinvoinnnin eteen, vaan yhteiskunnan pitäisi kaikki kivasti järkkäillä.
Sotaan ei tietenkään lähdettäisi jos se tilanne tulisi, koska eihän sossustakaan saanut kui 500ekk tekemättä mitään! Helvetti mikä paskamaa.
Vittu mä niin toivoisin sitä sotaa teille paskahousuille. Siinähän yrittäisitte luikkia pakolaisina pitkin eurooppaa, ei paljon onnistuisi kun teidät paskahousut ammuttaisiin rajalla rintamakarkureina. Ja jos yli pääsisitte, ei minkään muun maan sossu teitä samalla tavalla elättäisi, pääsisitte vähän kokeilemaan koyhänä mamuna selviämistä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
[/quote]
On tämä kyllä uskomaton ketju. Kaikki hyödyt mitä hyvinvointiyhteiskunnasta saadaan irti otetaan, mutta sitten kustaan kintuille. Mitään ei olla valmiita tekemään oman hyvinvoinnnin eteen, vaan yhteiskunnan pitäisi kaikki kivasti järkkäillä.
Sotaan ei tietenkään lähdettäisi jos se tilanne tulisi, koska eihän sossustakaan saanut kui 500ekk tekemättä mitään! Helvetti mikä paskamaa.
Vittu mä niin toivoisin sitä sotaa teille paskahousuille. Siinähän yrittäisitte luikkia pakolaisina pitkin eurooppaa, ei paljon onnistuisi kun teidät paskahousut ammuttaisiin rajalla rintamakarkureina. Ja jos yli pääsisitte, ei minkään muun maan sossu teitä samalla tavalla elättäisi, pääsisitte vähän kokeilemaan koyhänä mamuna selviämistä.
[/quote]
Yhteiskuntaan panostaminen on kadonnut holtittoman maahanmuuton seurauksena.
Kuka haluaa maksaa veroja jotta maahan voidaan ottaa lisää elättejä, jotka saavat parempia tukia kuin suomalaiset, jotka ovat kuitenkin tämän yhteiskunnan rakentaneet.
Eurokriisissä on se hyvä puoli että suomalaiset eivät kauaa enää voi pysyä siinä hulluudessa mukana, koska velkarahalla eläminen loppuu pian
Mene sinä vaan sotimaan raiskareiden ja polttomurhaajien puolesta. He eivät taatusti sodi rinnallasi vaan pakenevat seuraavaan maahan sossuilemaan.
En jaksanut lukea, mutta yhteiskunta rapautetaan sillä että kaikki on ylihinnoiteltua ja työpanokset varastetaan.
Minusta runsas maahanmuutto pilaa yhteiskunnan, kun arvot pirstaloutuvat. Tällöin jokainen alkaa huokehtia vain itsestään ja korkeintaan lähiryhmästään. Me-henki katoaa, kun maassa on liian erilaisia arvoja kannattavaa väestöä.
.
Kansallisvaltiossa on helpompi ylläpitää kansallista yhteishenkeä ja omasta kansasta huolehtimista.
Onko maahanmuutto valtaapitävien juoni rapauttamaan hyvinvointivaltio ja saada aikaan köyhä ja työhön taipuisa kurjalistoluokka yritysten tarpeisiin?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:33"]
Suomeen ei ole tulossa sotaa. Jos tulisi, miksi kuvittelette, että muut maat ottaisivat ilomielin vastaan viisi miljoonaa pakolaista EU:n sisällä, kun ne hädin tuskin selviytyvät kaikista Euroopan ulkopuolelta tulevistakin?
Ennen oli kunnia-asia, että tehtiin mitä tahansa työtä ja elätettiin itsensä ja oma perhe. Oli suuri häpeä joutua yhteiskunnan elätiksi ja sossun luukulle mentiin vasta äärimmäisessä hädässä. Näin oli vielä 80-luvulla. Nykyisin ajatellaan, että on kuuluu saada tukea eikä ole mikään pakko tehdä työtä ja maksaa veroja. Nykyisin lusmuillaan ja pilkataan ihmisiä, jotka eivät käytä hyväkseen yhteiskunnan tukiverkostoa, joka on oikeasti tarkoitettu niille, jotka eivät kykene pitämään huolta itsestään. Tämä asia rapauttaa yhteiskuntamme.
[/quote] Jep. Muinainen, jo kadonnut työväenluokka rakensi Suomen, lama-aikoina kitkutteli, osa muutti mamuiksi Ruotsiin ja kuka minnekin mieluummin kuin jäi työttömäksi Suomeen (tämä aikoinaan helpotti Suomen tilannetta huomattavasti, mutta siitähän ei puhuta, se ei ole 'kiva ja trendikäs' puheenaihe persuSuomessa DDD Ja ruotsalaiset taivestelivat ja päivittelivät, kun en finne igenit rikastuttivat sekä Ruotsin teollisuutta että rikostilastoja). Mutta silloin vielä avustuksilla eläminen oli noloa, oli itsestään selvää, et jokainen yritti tehdä töitä, mitä tahansa töitä.
Nyt ei ole työväenluokkaa, on vain keskiluokka, joka surutta jakaa työt paskaduuneihin ja sit niihin, joita saattaisin ehkä mahdollisesti tehdä, jos siitä maksetaan tarpeeksi ja jos jää tarpeeksi vapaa-aikaa. Ja jos tähän edelleen kiskotaan rahat siltä työtä tekevältä toiselta keskiluokkaiselta, niin ei se vain enää toimi. Keskiluokka on hajanainen, jokainen on ainutkertainen Lumihiutale, jokainen on oman onnensa seppä, epäonni on aina oman itsen syytä, rikoksissa uhri on aina syyllinen, mitäs läksi, ja kun oikein vain siellä sohvanpohjalla toivoo ja uskoo, niin kyllä saa sen, mitä haluaa. Ja muut ovat velvoitettuja tämä sinun unelmasi maksamaan. Minä, minun ainutkertainen elämäni ja muut vttuun.
Ei vain toimi enää. Koko juttu pitäisi ajatella uusiksi, ihan koko talousjärjestelmä, ihan koko rahoitus. Ei voida enää kiskoa kaikkea sen työtä tekevän kansanosan selkänahasta. Rahaa on enemmän kuin koskaan, mutta se menee yhä pienemmän omistajaklikin taskuun. Ratkaisuja pitäisi oikeasti alkaa tehdä, mutta täällä vain taannutaan persuSuomen myötä näpertelemään jollain mamu/musu/homo/valitse haluamasi syntipukki - akselilla.
Anarkistina en vaaranna henkeäni yhdenkään valtion suvereniteetin takia. En myöskään hanki lapsia, koska meitä on täällä jo ihan tarpeeksi. Elämä on lyhyt, joten koetetaan nautta siitä parhaamme mukaan.
Itsekkään ihmisen ei pitäisi hankkia lapsia ja olla parisuhteessakin vain sellaisen kanssa, joiden kanssa on keskusteltu selväksi, että ollaan yhdessä vain niin kauan, kuin hyvältä tuntuu.
Ei sellaista kulta-aikaa ole koskaan ollut, jolloin ihmiset olisivat olleet epäitsekkäitä yhteiseen hiileen puhaltajia. Ei edes sota-aikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 11:36"]
Poliitikot laskee suomalaisten ostovoiman euroopan alhaisimmaksi ja vielä ne selkärangasta raavitut verorahatkin pitää vipata ulkomaille ja tämän maan rakentaneet vanhukset mätänee paskoissaan kun somalit hakee diskorahaa sossusta... miksikö en puolusta?
[/quote]
Suomi taitaa olla ainut maa, jossa poliitikot eivät aja oman kansansa etua
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:00"]
Itsekkään ihmisen ei pitäisi hankkia lapsia ja olla parisuhteessakin vain sellaisen kanssa, joiden kanssa on keskusteltu selväksi, että ollaan yhdessä vain niin kauan, kuin hyvältä tuntuu.
[/quote]Juuri näin olen tehnytkin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Joo, EU:stakin otetaan halukkaasti kaikki kiellot ja rajoitukset, mutta mitään kansaa hyödyttävää ei kelpuuteta vaan tapellaan ja kenkkuillaan loppuun asti, esim. autoverot. Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset ovat EU-kriittisiä.
Kyllä tämä vanhempiensa eron kokeneiden lasten määrä on paljon suurempi kuin koskaan (edes suhteessa kulloiseenkin väestömäärään.) Mistähän tämä voi johtua? Erohan on lapsille aina hyvin traumaattinen kokemus ja lapsi saattaa oiteilla siitä vaikka vasta aikuisena.
.
Tulee kalliiksi yhteiskunnallekin. Mitäköhän yhteiskunta voisi tehdä, että erot saataisiin selkeästi vähenemään?
Kalliiksi tulee. Ei tästä nukypolvesta löydy yhtä paljon omaishoitajia puolisolleen, kuin nykyään on. Nämä moneen kertaan puolisoa vaihtaneet eivät sitoudu tähänkään. Vanhustenhoito kärsii ja kallistuu veronmaksajille.
Mutta kun minä minä minä haluan matkalle ja vaikka minulla on vauva niin sama vaikka se rääkyy keuhkot pihalle koko matkan ajan ja häiritsee maksavia matkustajia ja vaikka sen korvat puhkeaa räjähtämällä kunhan minä saan tehdä niitä samoja asioita kuten matkustella aivan kuten tein ennen lasta. Ei meillä millään lapsen ehdoilla eletä koska minä minä minä!!!!
Useimmilla ihmisillä on kuitenkin edes vielä jonkinlaista maalaisjärkeä päässään, mutta harmi että se on katoamassa tämän hyysäysmaan yhteiskunnan rakenteista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:04"]
[/quote]
AMEN to this! Ne nostaa vain palkkaa ja ajaa omaa etuaan, ja omasta kansasta viis. Oma kansa on sentään maksanut tänne veroja, esimerkiksi vanhukset ovat maksaneet veroja tänne koko yli 40-vuotisten työurien ajan ja mitä saavat palkaksi??? Eläkkeitä leikataan ja heidät sysätään käytännössä syrjään voimaan pahoin ja kuolemaan!
Meilläkin keskitytään omaan napaan. Meillä on mikroskooppi digikameran kera, lähettää livenä kuvaa jomman kumman navasta webcastina 24/7. Vuoropäivinä vaihdetaan. 10000-kertainen suurennos, jotta varmasti näkyy kaikki oleellinen.
Elämä on.
Mxx