Tämä nykyinen itsekkyys rapauttaa yhteiskunnan.
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä.
.
Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia.
.
Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa.
.
Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata.
.
Mihin tämä oikein johtaa?
Kommentit (51)
Minusta tämä poliitikkojen jauhama säästötalkoot ruokkii itsekkyyttä. Jokainen katsoi, mitä voi joiltain toisilta poistaa ja pitää kiinni omistaan
Ennen sitouduttiin avioliittoon loppuelämäksi niin hyvinä kuin pahoina päivinä. Useimmille näistä on itsestään selvää hoitaa puolisoa kotona, kun tämä sairastuu.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:19"]
Useimmilla ihmisillä on kuitenkin edes vielä jonkinlaista maalaisjärkeä päässään, mutta harmi että se on katoamassa tämän hyysäysmaan yhteiskunnan rakenteista.
[/quote]
Eiköhän ihmiset ala tajuamaan kun yt-neuvotteluja käydään firmoissa harvase päivä.. alkaa ne suojatyöpaikkalaisetkin tajuamaan työttömyystilanteen ja samalla sen missä tilanteessa suomi on
Ennen kaikki oli pysyvämpää: perhe, asuinpaikka, työpaikka. Nyt mennään sen mukaan, millainen fiilis sattuu olemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:19"]
Useimmilla ihmisillä on kuitenkin edes vielä jonkinlaista maalaisjärkeä päässään, mutta harmi että se on katoamassa tämän hyysäysmaan yhteiskunnan rakenteista.
[/quote]
Eiköhän ihmiset ala tajuamaan kun yt-neuvotteluja käydään firmoissa harvase päivä.. alkaa ne suojatyöpaikkalaisetkin tajuamaan työttömyystilanteen ja samalla sen missä tilanteessa suomi on
[/quote]
No kyllä niilläkin ketkä töissä vielä ovat on ostovoima huvennut oikein kunnolla. Kyllä hekin sen huomaavat mikäli yhtään tilannetta seuraavat
Kyllä näitä eroperheitä alkaa olla jo enemmistö. Ainakin oman lapseni luokalla on suurin osa eroperheitä. Siis vanhemmat aiemmin eronneita ja nyt uudessa liitossa uusine lapsineen, yh:n kanssa asuvia tai eroprosessi meneillään
En halua mahdollisesti tulevassa sodassa puolustaa raiskaajamamuja, jotka varmasti myös lähtee pakoon täältäkin aivan kuin lähtivät omasta kotimaastaankin
Poliitikot laskee suomalaisten ostovoiman euroopan alhaisimmaksi ja vielä ne selkärangasta raavitut verorahatkin pitää vipata ulkomaille ja tämän maan rakentaneet vanhukset mätänee paskoissaan kun somalit hakee diskorahaa sossusta... miksikö en puolusta?
Sodat ovat olleet pakollisia. Joko kuolet tai puolustat, siihen ei mitään kunniaa tarvita. Historia unohtaa ne negatiiviset asiat, kerrotaan vain saavutukset. Ihminen on aina ollut ja tulee olemaan samanlainen. Sitten on pohjois-korean tapaiset maat jotka muistuttaa menneistä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:13"]
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä. . Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia. . Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa. . Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata. . Mihin tämä oikein johtaa?
[/quote]Hei, laita vetoketju kiinni. Konservatiivisuutesi näkyy.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:16"]
Kalliiksi tulee. Ei tästä nukypolvesta löydy yhtä paljon omaishoitajia puolisolleen, kuin nykyään on. Nämä moneen kertaan puolisoa vaihtaneet eivät sitoudu tähänkään. Vanhustenhoito kärsii ja kallistuu veronmaksajille.
[/quote]Minä en ryhtyisi ainakaan omaishoitajaksi kenellekään.