Tämä nykyinen itsekkyys rapauttaa yhteiskunnan.
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä.
.
Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia.
.
Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa.
.
Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata.
.
Mihin tämä oikein johtaa?
Kommentit (51)
Sodassa puolustetaan oman kansan olemassaoloa ja omia arvoja. Onhan tuo 500 euroa sossusta parempi kuin jos jonkun maan alaisuudessa ei saisi mitään sossusta.
.
Jos meidät vallattaisiin, niin olot tietysti huononisivat, kun uusi valtio haluaisi hyötyä meistä.
Tarvitsemme kehitysmaalaisia värittämään katukuvaamme nykyisen uusfasistisen suoranaisrasistisen itsekkyyden sijaan.
Eihän tässä ole mitään yhteistä päämäärää. Historia kertoo sen vakuuttavasti. Suomessa on vain alistettu kansa joka ei uskalla sanoa suoraan mielepiteitään. Monissa muissa maissa asiat ovat toisin ja tätä omanedun tavoittelua haetaan härskimmin ja avoimemmin. Nyt sitä tuodaan suomeenkin ja ymmärrän hyvin ettei ole syytä puollustaa maata jos ei koe sitä omakseen hallinnon, ihmisten tai kuulumattomuutensa(äänen) ja oman suhteen. Virkamies tietää paremmin työntekijä ei saa olla mieltä jne. Elämme voimakkaasti rahaan perustuvassa yhteiskunnassa jossa muilla mielipiteillä näyttää olevan kovin vähän arvoa. Katsellaan ja ihmetellään josko joskus löytyisi joku paikka. Lisäänny en ainakaan tähän maahan.
Sodat syttyvät kuten historia opettaa silloin ainakin pakenen mahdollisismman kauas muista ihmisistä.
Lisään vielä elämäni voisi olla ainutkertaista meille kaikille(nyt se on rajattua) se ei vain näytä olevan tärkeää kun vaatimattomia toiveitani ei kuunnella.
Suomeen ei ole tulossa sotaa. Jos tulisi, miksi kuvittelette, että muut maat ottaisivat ilomielin vastaan viisi miljoonaa pakolaista EU:n sisällä, kun ne hädin tuskin selviytyvät kaikista Euroopan ulkopuolelta tulevistakin?
Ennen oli kunnia-asia, että tehtiin mitä tahansa työtä ja elätettiin itsensä ja oma perhe. Oli suuri häpeä joutua yhteiskunnan elätiksi ja sossun luukulle mentiin vasta äärimmäisessä hädässä. Näin oli vielä 80-luvulla. Nykyisin ajatellaan, että on kuuluu saada tukea eikä ole mikään pakko tehdä työtä ja maksaa veroja. Nykyisin lusmuillaan ja pilkataan ihmisiä, jotka eivät käytä hyväkseen yhteiskunnan tukiverkostoa, joka on oikeasti tarkoitettu niille, jotka eivät kykene pitämään huolta itsestään. Tämä asia rapauttaa yhteiskuntamme.
Ihmiset ovat älykkäämpiä. Täyttä roskaa että tavallisten miesten tulisi kuolla ja menettää ainoa elämänsä valtaapitävien sotkujen takia (jotka tietysti asuvat sodan jossain auringon alla mukavasti lekotellen). Elämä kuuluukin elää vain itselleen, ei tietenkään muiden kustannuksella, siitä olen aivan samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:40"]Ihmiset ovat älykkäämpiä. Täyttä roskaa että tavallisten miesten tulisi kuolla ja menettää ainoa elämänsä valtaapitävien sotkujen takia (jotka tietysti asuvat sodan jossain auringon alla mukavasti lekotellen). Elämä kuuluukin elää vain itselleen, ei tietenkään muiden kustannuksella, siitä olen aivan samaa mieltä.
[/quote] ei onnistu edes Venäjällä.
Emme miehen kanssa ajatelleet tehdä lapsia joten saamme keskittyä omaan elämäämme tasan niin paljon kuin huvittaa. Se, että naapurin yh kokee sen olevan häneltä pois ei ole meidän ongelmamme.
Kyllä se sota taas tulee. Niitä on täällä ollut aika tasaiseen tahtiin historiassa, joten voisi johta taas olettaa olevan aika.
.
En tosiaan toivo sotaa, sillä lopputulosta ei tiedä enkä muutenkaan, mutta jos säilyisimme itsenäisinä, sota olisi taas puhdistanut, liittänyt meidät yhteen ja nousukausi voisi alkaa.
Vastustan itsekkin sotaa mutta relistina ja historiaa lukeneena tiedät että sodat syttyvät enkä minä aio olla osallisena.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:52"]
Vastustan itsekkin sotaa mutta relistina ja historiaa lukeneena tiedät että sodat syttyvät enkä minä aio olla osallisena.
[/quote]
Et relistina, vaan realistina.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:33"]
Ennen oli kunnia-asia, että tehtiin mitä tahansa työtä ja elätettiin itsensä ja oma perhe. Oli suuri häpeä joutua yhteiskunnan elätiksi ja sossun luukulle mentiin vasta äärimmäisessä hädässä. Näin oli vielä 80-luvulla. Nykyisin ajatellaan, että on kuuluu saada tukea eikä ole mikään pakko tehdä työtä ja maksaa veroja. Nykyisin lusmuillaan ja pilkataan ihmisiä, jotka eivät käytä hyväkseen yhteiskunnan tukiverkostoa, joka on oikeasti tarkoitettu niille, jotka eivät kykene pitämään huolta itsestään. Tämä asia rapauttaa yhteiskuntamme.
[/quote]
Pyhällä hengelläkö se perhe pitäisi esim. työttömyyden kohdatessa elättää nykyaikana? Nykyään kun tapellaan jo niistä "mitä tahansa" -duuneistakin.
Minusta jokaisen pitäisi itse kustantaa lastensa hoito, eikä teettää sitä halvalla yhteiskunnalla.
Koulutus toki pitää yhteiskunnan maksaa. Kuitenkin nuoren itsenäistyminen yhteiskunnan tuella on myös rahan haaskausta. Useimmiten nuori voi asua kotonaan opiskeluaikansa. (Tunnen monia tapauksia, joissa nuori ihan tahallaan hakee eri kaupunkiin opiskelemaan, vaikka kotipaikkakunnallakin on samaa opettava laitos.)
.
Mutta työkkärirahat ja eläkkeet ovat sitä.perusturvaa, jonka puolesta kannattaa taistella. Ettei kukaan kuole nälkään, kun ei kykene tai saa työtä. Samoin sairaanhoito ja koulutus kaikille on asia, minkä puolesta kannattaa pitää yhteiskunta koossa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:07"]
Minusta jokaisen pitäisi itse kustantaa lastensa hoito, eikä teettää sitä halvalla yhteiskunnalla. Koulutus toki pitää yhteiskunnan maksaa. Kuitenkin nuoren itsenäistyminen yhteiskunnan tuella on myös rahan haaskausta. Useimmiten nuori voi asua kotonaan opiskeluaikansa. (Tunnen monia tapauksia, joissa nuori ihan tahallaan hakee eri kaupunkiin opiskelemaan, vaikka kotipaikkakunnallakin on samaa opettava laitos.) . Mutta työkkärirahat ja eläkkeet ovat sitä.perusturvaa, jonka puolesta kannattaa taistella. Ettei kukaan kuole nälkään, kun ei kykene tai saa työtä. Samoin sairaanhoito ja koulutus kaikille on asia, minkä puolesta kannattaa pitää yhteiskunta koossa.
[/quote]
Miten joku siivooja ja roskakuski kustantaisi lastensa hoidon?
Ei välttämättä se seuraavaa sukupolvi ehdi niin pitkälle asti, kun jo hukkuvat ylenmääräiseen roskaan ja paskaan. Ilmeisesti ainoa tapa selvittää ihmiskunnan ongelmat on tuhota ihmiskunta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:13"]
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä. . Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia. . Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa. . Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata. . Mihin tämä oikein johtaa?
[/quote]
Kyllähän se näin on, että elämä on nykyään rikkinäistä ja se myös herkästi periytyy. Mitä tuohon maanpuolustusasiaan tulee, niin en ole lähdössä pakoon, mutta en myöskään puolusta rintamalla tämän maan hallitusta, joka on ajanut maan tähän tilaan.
Oikeastaan kaiken perimmäinen syy on luopumus Jumalasta. Se rappeuttaa yhteiskunnan. Sananl. 14:34 Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä.
J-P
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:18"]
Jokainen kokee, että tässä on ainutkertainen elämä juuri MINULLE. Minä ansaitsen vain parasta. Minulla on vain yksi elämä ja haluan nauttia joka hetkestä. . Tämä johtaa siihen, että omasta hyvinvoinnista huolehditaan muiden (heikompien) kustannuksella. Esimerkiksi juostaan aina paremman miehen perään ja tehdään jokaisen rakkauden kanssa niitä ankkurilapsia. . Millainen on seuraava sukupolvi? Siis tämä useasti eronneiden oman elämänsä.prinsessojen jälkeinen sukupolvi? Ne, joilla ei ole ollut pysyviä perhekuvioita ja ne ekan suhteen lapset, jotka ovat olleet ylimääräisenä riesana seuraavassa suhteessa. . Ihmiset suunnittelevat, mihin pakenevat sodan sytyttyä. Jopa miehet. Ennen oli kunnia-asia puolustaa omaa maata. . Mihin tämä oikein johtaa?
[/quote]
Kyllähän se näin on, että elämä on nykyään rikkinäistä ja se myös herkästi periytyy. Mitä tuohon maanpuolustusasiaan tulee, niin en ole lähdössä pakoon, mutta en myöskään puolusta rintamalla tämän maan hallitusta, joka on ajanut maan tähän tilaan.
Oikeastaan kaiken perimmäinen syy on luopumus Jumalasta. Se rappeuttaa yhteiskunnan. Sananl. 14:34 Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä.
J-P
[/quote]
Mutta onneksi kaikkialla missä on jumala on hyvä olla. Isis tekee vain pyhää jumalan työtä, abortti on kiellettyä katolisissa maissa jne.
[/quote]
Nuo mainitsemasi naiset, jotka lisääntyvät jokaisen vastaantulevan miehen kanssa, ovat kuitenkin vähemmistö. Suurin osa arvostaa edelleen pysyvää parisuhdetta sekä ydinperhettä ja hyvin moni erottuaan tai leskeksi jäätyään päättää, että ei toista kertaa enää naimisiin eikä ainakaan lapsia uuden miehen kanssa. Nämä naiset eivät vaan pidä kovinkaan paljon melua itsestään vaan elävät tyytyväisinä omaa elämäänsä puolisoidensa ja lastensa kanssa.
Siivooja tai roskakuski jäisi kotiin hoitamaan lapsiaan, jos ei ole varaa maksaa hoidosta ja puoliso kävisi töissä. (Ei kai kukaan tahallaan tee lapsia yh:na tai liian köyhänä.)
.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:18"]
[/quote]
J-P
[/quote]
Mitään jumalaa ei ole olemassa, pälli!
Ai että mee sotaan niin saat 500€ kk sossusta vielä myöhemminkin?F U.