Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenasin itseni bikinikuntoon, en halua enää miestäni. APUA

Vierailija
27.07.2015 |

Olen aina ollut suht hoikka mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen hurahtanut salilla käyntiin ja minulla on nyt sellainen kroppa mistä olen aina haaveillut. 

Mieheni sen sijaan on viimeisen vuoden aikana sohvaperunoitunut (lopettanut erään harrastuksensa ja aloittanut istumatyön entisen fyysisen työn sijaan) ja hänelle on tullut painoa veikaten n. 10-15kg lisää. 

Tunnen kamalan huonoa omaatuntoa siitä, että en yksinkertaisesti enää kiihotu hänestä. olen torjunut hänen lähentely-yrityksensä useita kertoja viimeisten kuukausien aikana. Yritän ajatella että tässä on se sama ihminen mitä olen ennenkin mitä olen halunnut mutta yksinkertaisesti en pysty. Kun kosken häneen, kiinnitän huomiota vaan esimerkiksi löysään mahaan.

Tämän asian takia olen alkanut pitämään yhteyttä vanhaan poikaystävääni jolla on kotona ihan samanlainen tilanne (hän on itse tosi treenattu ja vaimo taas lihonut..) ja meillä on todella, todella irstasta viestittelyä ja kuvien lähettelyä. Jo pelkän sen vartalon näkeminen saa minut ihan kuumaksi. Tiedän tekeväni väärin mutta en vain pysty hillitsemään itseäni.

Auttakaa, mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Kannattaako avata suu ja todennäköisesti loukata omaa miestä kertomalla että en halua häntä enää muuttuneen ruumiinrakenteen takia vai mitä? :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää maailma on niin mätä kun ei osata ajatella mitään muuta enää kuin treenattua vartaloa.

Vierailija
22/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään.

Muuta pois, kun mies on töissä. Jätä hänelle stepperi, painot ja mittanauha vinkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:56"]

Hyvin ymmärettävää. Noin siin käy kun toisella on draivia enemmän. Puhu miehellesi, sano ihan suoraan et heruisi jos oisi timmimpi. Kyllä se tolla salille lähtee tai jotain harrastamaan, ja jos ei lähde niin kuka nyt tylsistyvää sohvaplösöä pitkään jaksaa. 

[/quote]

Juuh ja sitten kun roolit on toisinpäin ja nainen lihoo lastensaannin jälkeen, niin mies on petturisika joka ei ymmärrä naisen uhrausta...

[/quote]

pyh, vaikka olen nainen niin en odota että mieheni haluaisi minua jos olisin jäänyt itkemään raskauskilojeni kanssa. Puoli vuotta meni ja olin takaisin omassa kunnossani :) Äidit keksii kaikkia tekosyitä ja tekokiireitä vauva-aikana liikkumattomuuteensa. Miksi miehen pitäisi haluta läskikasaa? No ei miksikään. Ilmanko käyvät vieraissa, tutkittuhanon että pienten lasten isät ovat potentiaalisimpia pettäjiä ;) No wonder why

[/quote]

Ei helvetti, nyt muistin taas miksi lakkasin käymästä tällä palstalla: ihmiset ovat ilkeitä, henkisesti rumia, kuvottavia ja moukkamaisia, enkä halua nähdä tätä puolta heistä vaan haluan säilyttää illuusion, jonka reaalielämä sivistyksen pintasilauksineen tuottaa.

Ja timmeille salimimmeille + muille kateuskortin heiluttelijoille tiedoksi: olen siro, sopivan timmi ja ihan kaunis nainen, joten turha tulla haukkumaan plösöksi siiderivalaaksi. En vain kestä tätä pahuuden ja ilkeyden mädänlöyhkää, joka täällä anonyymilla palstalla leijailee.

Vierailija
24/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:11"]

Hyvin ymmärettävää. Noin siin käy kun toisella on draivia enemmän. Puhu miehellesi, sano ihan suoraan et heruisi jos oisi timmimpi. Kyllä se tolla salille lähtee tai jotain harrastamaan, ja jos ei lähde niin kuka nyt tylsistyvää sohvaplösöä pitkään jaksaa. 

[/quote]

Juuh ja sitten kun roolit on toisinpäin ja nainen lihoo lastensaannin jälkeen, niin mies on petturisika joka ei ymmärrä naisen uhrausta...

[/quote]

pyh, vaikka olen nainen niin en odota että mieheni haluaisi minua jos olisin jäänyt itkemään raskauskilojeni kanssa. Puoli vuotta meni ja olin takaisin omassa kunnossani :) Äidit keksii kaikkia tekosyitä ja tekokiireitä vauva-aikana liikkumattomuuteensa. Miksi miehen pitäisi haluta läskikasaa? No ei miksikään. Ilmanko käyvät vieraissa, tutkittuhanon että pienten lasten isät ovat potentiaalisimpia pettäjiä ;) No wonder why

[/quote]

Ei helvetti, nyt muistin taas miksi lakkasin käymästä tällä palstalla: ihmiset ovat ilkeitä, henkisesti rumia, kuvottavia ja moukkamaisia, enkä halua nähdä tätä puolta heistä vaan haluan säilyttää illuusion, jonka reaalielämä sivistyksen pintasilauksineen tuottaa.

Ja timmeille salimimmeille + muille kateuskortin heiluttelijoille tiedoksi: olen siro, sopivan timmi ja ihan kaunis nainen, joten turha tulla haukkumaan plösöksi siiderivalaaksi. En vain kestä tätä pahuuden ja ilkeyden mädänlöyhkää, joka täällä anonyymilla palstalla leijailee.
[/quote]
Join the dark side. Mä lopetin taistelun vuosia sitten.

Vierailija
25/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Määrittele sana sopivan timmi? 

Vierailija
26/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua ap. Muutenkin miesten parasta ennen -päiväys umpeutuu kolmekymppisenä, joten uutta matoa koukkuun vaan.

Vierailija
27/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Määrittele sana sopivan timmi? 

[/quote]

Jos vastaisin palstan traditioiden mukaan, kirjoittaisin: "Kuule se on just sellanen, mitä sun ukkos kuolaa salaa kun sitä vituttaa sun hyllyvä olemukses, senkin kateellinen läski."

Mutta koska pyrin olemaan kiltti ja ystävällinen ihminen, vastaan: "Sopivan timmi on sellainen kroppa, jossa mikään ei roiku, hylly tai lölly mutta joka ei ole kuiva jännekimppukaan. Pehmeä mutta kiinteä. Muodokas.

Apua, tuo palstatyyli tulee jo niin luonnostaan, olenko menetetty sielu?

Vierailija
28/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa?

Vierailija
29/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en pidä treenatuista naisista. Kusi nousee päähän.

Vierailija
30/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on tootali turn-off niin sano ihmeessä, sillai nätisti. Jos ja kun viesti ei mene perille, kannattaa harkita eteenpäin siirtymistä! Pakkoko sitä on olla jonkun kanssa joka ei kiinnosta!

Vierailija
31/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin todellinen luonteesi näkyy nousseen pintaan, näkee mikä sulle on tärkeintä.

Kerro totuus miehellesi ja hän varmaan tekee päätöksen teidän molempien puolsta ja jättää noin pinnallisen tyypin.

Vierailija
32/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:37"]

No jos se on tootali turn-off niin sano ihmeessä, sillai nätisti. Jos ja kun viesti ei mene perille, kannattaa harkita eteenpäin siirtymistä! Pakkoko sitä on olla jonkun kanssa joka ei kiinnosta!

[/quote]

Ei halua ei välttämättä tarkoita että ei kiinnosta?

Vierailija
33/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:35"]Juuri tuon takia en pidä treenatuista naisista. Kusi nousee päähän.
[/quote]

Nousee se pissa muillekin jotka oppii uusia temppuja/asioita. Onko susta liikaa vaadittu, että puolisokin kehittää itseään?

Vierailija
34/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:34"]

Olen aina ollut suht hoikka mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen hurahtanut salilla käyntiin ja minulla on nyt sellainen kroppa mistä olen aina haaveillut. 

Mieheni sen sijaan on viimeisen vuoden aikana sohvaperunoitunut (lopettanut erään harrastuksensa ja aloittanut istumatyön entisen fyysisen työn sijaan) ja hänelle on tullut painoa veikaten n. 10-15kg lisää. 

Tunnen kamalan huonoa omaatuntoa siitä, että en yksinkertaisesti enää kiihotu hänestä. olen torjunut hänen lähentely-yrityksensä useita kertoja viimeisten kuukausien aikana. Yritän ajatella että tässä on se sama ihminen mitä olen ennenkin mitä olen halunnut mutta yksinkertaisesti en pysty. Kun kosken häneen, kiinnitän huomiota vaan esimerkiksi löysään mahaan.

Tämän asian takia olen alkanut pitämään yhteyttä vanhaan poikaystävääni jolla on kotona ihan samanlainen tilanne (hän on itse tosi treenattu ja vaimo taas lihonut..) ja meillä on todella, todella irstasta viestittelyä ja kuvien lähettelyä. Jo pelkän sen vartalon näkeminen saa minut ihan kuumaksi. Tiedän tekeväni väärin mutta en vain pysty hillitsemään itseäni.

Auttakaa, mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Kannattaako avata suu ja todennäköisesti loukata omaa miestä kertomalla että en halua häntä enää muuttuneen ruumiinrakenteen takia vai mitä? :(

[/quote]

Olet vastenmielinen tyyppi

Vierailija
35/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:37"]

[/quote]

Ei halua ei välttämättä tarkoita että ei kiinnosta?
[/quote]

No mikäs se tekee parisuhteen ja kaverisuhteen eron?

Vierailija
36/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyypillistä laihduttamisen jälkeen. Kaikki ystäväni jotka laihduttaneet tai aloittaneet treenauksen ovat pettäneet ja eronneet vaikkei oma mies olisi edes ollut lihava. Siitä vaan kiinni kuumaan mieheen. Ei kai tuossa enää muuten voi käydä.

Vierailija
37/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et se suun avaaminen ois loukannu vähemmän, kuin irstaiden kuvien lähettely exän kans :( mut tehty mikä tehty. Kannattaa oikeesti puhua miehes kanssa.

Vierailija
38/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:41"]

Tosi tyypillistä laihduttamisen jälkeen. Kaikki ystäväni jotka laihduttaneet tai aloittaneet treenauksen ovat pettäneet ja eronneet vaikkei oma mies olisi edes ollut lihava. Siitä vaan kiinni kuumaan mieheen. Ei kai tuossa enää muuten voi käydä.

[/quote]

Näinpä. Kalastellaan sitten kehuja varatuilta miehillä noilla katso-mullaonhyväperse-kuvilla. Oksettavaa.

Vierailija
39/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys varmaan on parasta. Kerro miehellesi miten asiat ovat. Saa sitten tehdä mitä haluaa.

Vierailija
40/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis KANNUSTUS ?lähtisitte yhdessä lenkille , salille ?
Miks aina pitää jättää/pettää? Eikö ole muita vaihtoehtoja ?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme