Ihmettelen ystäväni epäonnistumista vaimona ja äitinä
On ihan koulutettu ihminen.
Ei osaa siivota, jaksa laittaa kunnon ruokaa, tehdä perheen kanssa asioita yhdessä, hoida kotia, anna lapsilleen aikaa.. Liitto on kulahtanut kulissi ja lapset tuuliajolla.
Miksi kukaan haluaa moisen elämän?
Kommentit (24)
Toivottavasti ap elät itse täydellistä elämää jotta voit noin arvostella toisten.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:19"]Olet kiinnostunut hänen miehestään, eikö niin?
[/quote]
En.
Oikea ystävä olisi huolissaan toisen jaksamisesta, eikä arvostelisi noin. Ilmeisesti tällä koulutetulla ystävälläsi on kuitenkin ura ja hän tekee kotona sen minkä jaksaa/pystyy. Ja miehellä on yhtä lailla velvollisuus kotitöihin, mikset arvostele häntä? Toivottavasti ystävälläsi on muita, parempia kavereita kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:21"]Toivottavasti ap elät itse täydellistä elämää jotta voit noin arvostella toisten.
[/quote]
En elä. Olen itse epäonnistunut suhteessani, nyt yksin lasteni kanssa. Ja uskokaa tai älkää, välitän ystävästäni.
En ikinä sanoisi tätä ääneen hänelle, mutta näin ajattelen.
Naisen niskaanko siivous, lasten kanssa vietettävä aika, kodinhoito, ruuanlaitto kaatuu? Ja tämän kulahtaneen liiton toinen osapuoliko on puhdas pulmunen mitä avioliiton tilaan tulee? Olet tosi ystävä!
Ehkä hänellä on joku sairaus. Esim kilpirauhasen vajaatoiminta voi väsyttää ihmisen ihan totaallisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:21"]Toivottavasti ap elät itse täydellistä elämää jotta voit noin arvostella toisten. [/quote] En elä. Olen itse epäonnistunut suhteessani, nyt yksin lasteni kanssa. Ja uskokaa tai älkää, välitän ystävästäni. En ikinä sanoisi tätä ääneen hänelle, mutta näin ajattelen.
[/quote]
Arvasin, että ap on eronnut. Nyt kärkkyy ystävän miestä. Oikein kuola valuen odotat, että hän eroaa kelvottomasta vaimostaan, joka on luullut sinun olevan ystävänsä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:18"]
On ihan koulutettu ihminen. Ei osaa siivota, jaksa laittaa kunnon ruokaa, tehdä perheen kanssa asioita yhdessä, hoida kotia, anna lapsilleen aikaa.. Liitto on kulahtanut kulissi ja lapset tuuliajolla. Miksi kukaan haluaa moisen elämän?
[/quote]
Mä en voi käsittää ihmisiä jotka katsovat asiakseen kirjoittaa tuttavistaan nettiin julkiselle palstalle. Itselle ei ole käynyt mielessäkään moinen.Voisitko hankkia oman elämän, ap?
Et varmaankaan tiedä kaikkia asioita, jotka vaikuttavat hänen elämäänsä ja jaksamiseensa. Turha pohtia asiaa, josta ei tiedä tarpeeksi. Aika voimakas ilmaus tuo epäonnistuminen. Eikö ihmisellä saa olla huonompia kausia?
Mä olin väsynyt, mulla oli syöpä. En sano että kaverillasi on.
Sanotaanko niin että tunnen ystäväni ja tiedän hänen "vikansa".
En esitäkkään mitään pyhimystä, vittumainen osaan olla minäkin. Kateuskorttia ei kannata verää esiin, sillä en ole kateellinen. Mietin vain miksi kukaan haluaa elää noin.. Elähtäneessä liitossa, eforttia 0.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:18"]
On ihan koulutettu ihminen. Ei osaa siivota, jaksa laittaa kunnon ruokaa, tehdä perheen kanssa asioita yhdessä, hoida kotia, anna lapsilleen aikaa.. Liitto on kulahtanut kulissi ja lapset tuuliajolla. Miksi kukaan haluaa moisen elämän?
[/quote]
Mä en voi käsittää ihmisiä jotka katsovat asiakseen kirjoittaa tuttavistaan nettiin julkiselle palstalle. Itselle ei ole käynyt mielessäkään moinen.Voisitko hankkia oman elämän, ap?
[/quote]
Koko Suomi on täynnä ystäviä ja miehiä sekä lapsia sekä epäonnistuneita äitejä/vaimoja ja vittumaisia ystäviä.
Trolleista puhumattakaan.
Siten voin.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:30"]
Sanotaanko niin että tunnen ystäväni ja tiedän hänen "vikansa". En esitäkkään mitään pyhimystä, vittumainen osaan olla minäkin. Kateuskorttia ei kannata verää esiin, sillä en ole kateellinen. Mietin vain miksi kukaan haluaa elää noin.. Elähtäneessä liitossa, eforttia 0. ap
[/quote]
Taloudellisista syistä? Miestäkään ei kiinnosta enää? Tilanne jämähtänyt passiiviseksi asemasodaksi, jossa kumpikaan ei varsinaisesti tee sitä aloitetta, jotta koko homma saataisiin loppumaan.
Näiden yhdistelmä ainakin meillä. Lopulta kyllä erottiin, mutta se "jämähdys" voi kestää kauankin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:30"]
Sanotaanko niin että tunnen ystäväni ja tiedän hänen "vikansa". En esitäkkään mitään pyhimystä, vittumainen osaan olla minäkin. Kateuskorttia ei kannata verää esiin, sillä en ole kateellinen. Mietin vain miksi kukaan haluaa elää noin.. Elähtäneessä liitossa, eforttia 0. ap
[/quote]
Apsä olet oikeasti ihminen jollaisia halveksin. Ilmeisesti sulla ei ole reaalimaailmassa kavereita koska pitää moista juttua tänne ihmetellä. Jos on tuollaisia "ystäviä", ei tarvitse vihamiehiä.Et taida edes osata hävetä?
Minun tuttuni jos moista kirjoittaisi, laittaisin välittömästi välit jäähylle. Kuinka tyhjää pitää oman elämän olla jotta on aikaa ihmetellä ja arvostella kaverin elämää? Ei h*lvetti!!!!
Kuvittele, että hän olisi mies. Olisiko sitten hänen elämäntyylinsä jotenkin erikoista?
Mulla on myös tuollainen ystävä kuin ap, mutta hän ajatteli päinvastoin: ei pystynyt ymmärtämään eroani, vaikka selitin hänelle juurta jaksaen syyt. Minusta ystävän tärkein tehtävä on tukea toisen valintoja, ei arvostella niitä. Jokainen päättää omasta elämästään. Ap voi ilmeisen huonosti, eikä ole sinut oman elämäntilanteensa kanssa. Silti kannattaisi vähän miettiä miten rumasti toisesta puhuu, netissäkin.
Taisin sohaista muurahaispesää.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:18"]On ihan koulutettu ihminen.
Ei osaa siivota, jaksa laittaa kunnon ruokaa, tehdä perheen kanssa asioita yhdessä, hoida kotia, anna lapsilleen aikaa.. Liitto on kulahtanut kulissi ja lapset tuuliajolla.
Miksi kukaan haluaa moisen elämän?
[/quote]
Ei kaikki ole vaimomatskua.
No mitä se mies tuossa perheessä tekee? Löytyykö häneltä yritystä, tekeekö hän oman osansa kotitöistä, kantaako vastuuta lapsista? Miksi arvostelet vain ystävääsi, eikö puolisollakin ole vastuu perhe-elämän ja suhteen onnistumisesta?
Olet kiinnostunut hänen miehestään, eikö niin?