Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenasin itseni bikinikuntoon, en halua enää miestäni. APUA

Vierailija
27.07.2015 |

Olen aina ollut suht hoikka mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen hurahtanut salilla käyntiin ja minulla on nyt sellainen kroppa mistä olen aina haaveillut. 

Mieheni sen sijaan on viimeisen vuoden aikana sohvaperunoitunut (lopettanut erään harrastuksensa ja aloittanut istumatyön entisen fyysisen työn sijaan) ja hänelle on tullut painoa veikaten n. 10-15kg lisää. 

Tunnen kamalan huonoa omaatuntoa siitä, että en yksinkertaisesti enää kiihotu hänestä. olen torjunut hänen lähentely-yrityksensä useita kertoja viimeisten kuukausien aikana. Yritän ajatella että tässä on se sama ihminen mitä olen ennenkin mitä olen halunnut mutta yksinkertaisesti en pysty. Kun kosken häneen, kiinnitän huomiota vaan esimerkiksi löysään mahaan.

Tämän asian takia olen alkanut pitämään yhteyttä vanhaan poikaystävääni jolla on kotona ihan samanlainen tilanne (hän on itse tosi treenattu ja vaimo taas lihonut..) ja meillä on todella, todella irstasta viestittelyä ja kuvien lähettelyä. Jo pelkän sen vartalon näkeminen saa minut ihan kuumaksi. Tiedän tekeväni väärin mutta en vain pysty hillitsemään itseäni.

Auttakaa, mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Kannattaako avata suu ja todennäköisesti loukata omaa miestä kertomalla että en halua häntä enää muuttuneen ruumiinrakenteen takia vai mitä? :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:52"]

Miten olis KANNUSTUS ?lähtisitte yhdessä lenkille , salille ? Miks aina pitää jättää/pettää? Eikö ole muita vaihtoehtoja ?!?

[/quote]

Olen kannustanut. Olen pyytänyt mukaan lenkille (meillä on koira jota käytän joka päivä pitkällä lenkillä) ja pyysin häntä aktiivisesti vielä salille mukaan kun hänellä oli jäsenyys mutta ei halunnut lähteä. Käyttää koiraa lenkillä max. kerran kuussa ja siinä hänen liikuntansa sitten onkin :( T:AP

Vierailija
42/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärettävää. Noin siin käy kun toisella on draivia enemmän. Puhu miehellesi, sano ihan suoraan et heruisi jos oisi timmimpi. Kyllä se tolla salille lähtee tai jotain harrastamaan, ja jos ei lähde niin kuka nyt tylsistyvää sohvaplösöä pitkään jaksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä av on kyllä sellainen paikka että joka kerta kun nainen avautuu niin hän on "oksettava" tai "petturi". Ei kaikki ole mustavalkoista.

Itse yrittäisin ehkä jotenkin luoda keskustelua seksistä miehen kanssa. Pakkohan se on sanoa vain jos se vaivaa. Loukkaantuu? Varmasti, mutta ehkä miehellä on joku muu syy liikkumattomuuteen kuin laiskuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä