Kaupungilla nähtyä!
Jälleen kerran bongasin tusinoittain ylipainoisia naisia normaalivartaloisten miesten kanssa. Harvoin toisin päin ja vielä väitetään että suomalaiset miehet ovat läskimpiä kuin naiset. Ei pidä paikkaansa! Lihavia miehiäkin tietysti on mutta aika usein liikuskelevat ilman naista. Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?
Kommentit (69)
Niinpä. Miksei ylipainoinen mies kelpaa lihavalle naiselle? Ihmetyttää myös nuo miehet joille kelpaa kuka vaan. Tietysti moni kakku päältä kaunis joten korvien väli voi olla vähän niin ja näin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:38"]
Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?
[/quote]
Koska lihomisen yleistymisen myötä ei normaalipainoisia naisia enää riitä kaikille, eli aivan ok näköinen ei vaan riitä. Aivan sama kuin se ilmiö miten mies ei saa enää automaattisesti naista jos miehellä on työpaikka eli "asiat kunnossa". Pitää olla uutta autoa, omistusasuntoa, hienoja lomia, yms., koska elintaso on noussut niin paljon ja samaa myöten toki myös naisten vaatimustaso.
80-luvulla jos miehellä oli työpaikka tehtaassa, oli hänellä myös hoikka, nätti vaimo. 30 vuotta myöhemmin samaan yltääkseen pitää miehellä olla yliopistotutkinto, tai menestyvä duunarifirma, ja premium-auto, tilava omistusasunto...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:48"]
Niinpä. Miksei ylipainoinen mies kelpaa lihavalle naiselle? Ihmetyttää myös nuo miehet joille kelpaa kuka vaan. Tietysti moni kakku päältä kaunis joten korvien väli voi olla vähän niin ja näin.
[/quote]
Pitäskö vetää vaan käteen muka?
Haluan olla tosi uros kauniin naaraani rinnalla. Ei haittaa muutaman kymmenen kilon ylipaino, onpahan enemmän muotoja mistä ottaa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:04"]
Haluan olla tosi uros kauniin naaraani rinnalla. Ei haittaa muutaman kymmenen kilon ylipaino, onpahan enemmän muotoja mistä ottaa kiinni.
[/quote]
Voittaja se sinäkin olet jos sulla on nainen.
Naiset ovat olleet normaalipainoisia tavattaessa, mutta kun mies on kiikissä, nainen lakkaa kituuttamasta ja antaa kilojen kertyä. Mies ei hylkää naista, mutta itkee av-palstalla teinien perseistä ja sutaisee toimiston Ullaa pikkujouluissa, koska Ullalla ei ole vielä miestä ja kilot on kurissa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:38"]
Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?
[/quote]
Koska lihomisen yleistymisen myötä ei normaalipainoisia naisia enää riitä kaikille, eli aivan ok näköinen ei vaan riitä. Aivan sama kuin se ilmiö miten mies ei saa enää automaattisesti naista jos miehellä on työpaikka eli "asiat kunnossa". Pitää olla uutta autoa, omistusasuntoa, hienoja lomia, yms., koska elintaso on noussut niin paljon ja samaa myöten toki myös naisten vaatimustaso.
80-luvulla jos miehellä oli työpaikka tehtaassa, oli hänellä myös hoikka, nätti vaimo. 30 vuotta myöhemmin samaan yltääkseen pitää miehellä olla yliopistotutkinto, tai menestyvä duunarifirma, ja premium-auto, tilava omistusasunto...
[/quote]
Here i was thinking i married for love, how stupid of me....
Jaa, oliskohan syynä se, että se naisen paino ei ollut miehellä se ykköskriteeri naiseen rakastuessa?
Olin itse mieheni tavatessani jos ylipainoinen (171cm ja 87kg) ja mieheni oli vielä silloin kilpaurheilija kestävyyslajeissa. Olemme olleet naimissa jo yli 15 vuotta ja minä olen pysynyt suurinpiirtein samanpainoisena ja niin on mieskin. 4 lastakin on siunaantunut.
Mä olen ylipainoinen ja moni mies kääntyi katsomaan perääni, kun kuljin blondit hiukset auki ja päälläni oli valkoinen kesämekko.
Niillä ei riitä itseluottamus kauniiseen naiseen, pelkäävät koko ajan menettävänsä sen jollekin toiselle ja epäilevät naisen tarkoitusperiä suhteessa. Seurustelevat siis mieluummin jonkun ylipainoisen naisen kanssa. Luulevat varmaan, että sitä muijaa ei kukaan muu mies "vie", kun ketään muuta se ei kiinnosta.
Paljon näkee lihavia naisia. Miehet näyttää pieniltä hippiäisiltä näiden daamien rinnalla. Samaa miettinyt kuin ap!! Kertokaapas miehet meille mikä lihottaa teidän morsmaikut?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:10"]
Niillä ei riitä itseluottamus kauniiseen naiseen, pelkäävät koko ajan menettävänsä sen jollekin toiselle ja epäilevät naisen tarkoitusperiä suhteessa. Seurustelevat siis mieluummin jonkun ylipainoisen naisen kanssa. Luulevat varmaan, että sitä muijaa ei kukaan muu mies "vie", kun ketään muuta se ei kiinnosta.
[/quote]
Naiset ajattelevat näin ottaessaan nössön. Eivät miehet joutuessaan tyytymään ylipainoiseen naiseen.
Itse olin hoikka vielä vuosi sitten, kunnes jouduin onnettomuuteen ja menetin liikunta kykyni ja joudun syömään jatkuvasti lääkkeitä. Että tämä lihavuus ei ole todellakaan tahallisesti hankittu. Toisaalta minua ei voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet koostaminen. Itse kannan kilon, toki mieluummin olisin hoikka kuin tällainen läski kasa, mutta en nyt tällä hetkellä voi asialle mitään. Mutta sen voin AP sanoa sinulle keskity miettimään tärkeämpiä asioita. Esimerkiksi miten voisit vaikka auttaa jotain ihmistä arvostelun sijasta.Niin ja mieheni on hoikka ja hän on pysynyt rinnalla onnettomuuden jälkeenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:07"]Naiset ovat olleet normaalipainoisia tavattaessa, mutta kun mies on kiikissä, nainen lakkaa kituuttamasta ja antaa kilojen kertyä. Mies ei hylkää naista, mutta itkee av-palstalla teinien perseistä ja sutaisee toimiston Ullaa pikkujouluissa, koska Ullalla ei ole vielä miestä ja kilot on kurissa.
[/quote]
Mä olin lihava (+20kg) kun tavattiin, vielä lihavampi (+40kg) kun mentiin naimisiin ja laiha vuosi häiden jälkeen ->
Mies on aina ollut hoikka, tosin häiden aikaan ehkä +10kg siihen nähden mitä muulloin mutta hoikka kuitenkin. Seksielämä on aina ollut vilkasta painosta riippumatta :)
Jaa-a. Olin minäkin hoikemmassa kunnossa kun hyväkroppaisen mieheni tapasin, tosin ylipainoa oli silti. Nyt ollaan molemmat 8 yhteisen vuoden aikana plösähdetty, mutta yhdessä yritetään kuntoa kohottaa :) Tarkoititko ap niitä pareja joissa nainen on ollut ensitapaamisesta lähtien 130kg ja mies normikroppainen? Niitä minäkään en ymmärrä. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:11"]Paljon näkee lihavia naisia. Miehet näyttää pieniltä hippiäisiltä näiden daamien rinnalla. Samaa miettinyt kuin ap!! Kertokaapas miehet meille mikä lihottaa teidän morsmaikut?
[/quote]
Loiset.. läskin painosta noin 50% voi tulla makrofageista, jotka ovat juuttuneet rasvasolujen sekaan, ne ovat jääneet loisten saaliiksi, vaikka täysin päinvastoin olisi pitänyt käydä. Tosin lääkäreillä ei ole tästä haisuakaan, kuten tavallista. Taitaa metronidatsoli olla kuurina paras antibiootti tähän tarkoitukseen, että saa ne makrofagit räjäytettyä hiivattiin sieltä.
Kyllä niiden ylipainoisten mammojen miehetki tuppaavat olemaan plösöjä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:11"]Paljon näkee lihavia naisia. Miehet näyttää pieniltä hippiäisiltä näiden daamien rinnalla. Samaa miettinyt kuin ap!! Kertokaapas miehet meille mikä lihottaa teidän morsmaikut?
[/quote]
Loiset.. läskin painosta noin 50% voi tulla makrofageista, jotka ovat juuttuneet rasvasolujen sekaan, ne ovat jääneet loisten saaliiksi, vaikka täysin päinvastoin olisi pitänyt käydä. Tosin lääkäreillä ei ole tästä haisuakaan, kuten tavallista. Taitaa metronidatsoli olla kuurina paras antibiootti tähän tarkoitukseen, että saa ne makrofagit räjäytettyä hiivattiin sieltä.
[/quote]
huh huh!
Mitä välii? Keskity omiin läskeihisi.