Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupungilla nähtyä!

Vierailija
25.07.2015 |

Jälleen kerran bongasin tusinoittain ylipainoisia naisia normaalivartaloisten miesten kanssa. Harvoin toisin päin ja vielä väitetään että suomalaiset miehet ovat läskimpiä kuin naiset. Ei pidä paikkaansa! Lihavia miehiäkin tietysti on mutta aika usein liikuskelevat ilman naista. Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on erittäin ylipainoinen. Miksi olen hänen kanssa? Rakastan häntä. Sisin ratkaisee ei se pinta vaikka hänellä söpöt simmut onkin.

Mutta onko se sinulta pois jo joku mies on pullean naisen kanssa? Minkä takia asia vaivaa päätäsi noin paljon? Oletko itse kenties sinkku/ petetty/ jätetty? Olet ilmeisen ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta me kaikki ei olla. Se ulkoinen olemus on aika pieni juttu kuitenkin. Suosittelen että avarrat ajatusmaailmaasi.

Vierailija
62/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:21"]

Mun mies piiritti mua pitkään, enkä meinannut uskoa että olisi muka tosissaan. 10 vuotta yhdessä jo ja mä olen edelleen läski ja mies edelleen hoikka. Kai mä vaan sitten oon ihan kiva kaikesta huolimatta. En mäkään jaksais pelkkää ulkonäköä kattella, kyllä jotain muutakin tarvitaan. :)

[/quote]

Tää on yleinen harha ylipainoisilla: heillä on sitä jotakin muuta, jota pienemmillä kanssasisarilla ei ole. Siihen on hyvä aina turvautua. 

[/quote]

Joo, monesti perustellaan valintoja jollain syvemmillä syillä. Totta sen täytyy ollakin. Ainut mikä tuossa puheessa särähtää, on se ajatus, että hoikat keskittyisivät vain ulkonäköönsä. Se ei pidä paikkaansa tietenkään koskaan. Oikeastaan kaunis ulkomuoto irrottaa aikaa ja ajatuksia muuhun toimintaan. Olen ollut aina hoikka, enkä ole koskaan vartaloani sen kummemin ajatellut, tosin terveellinen ruokavalio on asiaa auttanut. 

On hienoa, että jokainen voi löytää kumppanin itselleen tälle maiselle matkalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin oikein miettiä eilistä kaveriporukkaamme, ja olen kyllä aloittajan kanssa erilinjalla. Porukassamme oli neljä pariskuntaa: minä ja mieheni, minä ylipainoinen ja mieheni normaalipainoinen, kaksi pariskuntaa joissa miehet vähän "mahakkaampia" ja naiset normaalipainoisia, sekä neljäs pariskunta jossa molemmat ylipainoisia mies kuitenkin enemmän. Eli neljästä pariskunnasta minä ja mieheni oltiin ainoat joilla paino jakautuu ap:n kuvailemalla tavalla.

Ja mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu minkä painoinen kukakin on, jos ovat itse tyytyväisiä? Minusta on vain ihanaa kun ihmiset ovat löytäneet rinnalleen puolisot jotka rakastavat heitä sellaisina kuin ovat. Mulla on helvetin komea mies, ja mä olen kaunis (vaikkakin ylipainoinen) nainen. Meille molemmille riittäisi vientiä ihan liikaakin, eikä mieheni varmasti ole minua siksi valinnut, ettei kukaan muu huolisi/veisi, koska olen läski. Aivan naurettava väite. :D Rakastamme toisiamme, meillä on samanlainen arvomaailma, tyyli, maku ja huumorintaju. Mitä sitten että olemme nykyään eri painoluokissa (mies laihtunut, minä lihonut). Ei se meitä kumpaakaan ole ihmisinä muuttanut.

Lopettakaa jo tuo päivästä toiseen läskien ja "epäsuhtien" parien arvostelu ja ihmettely, kun ette mistään mitään tiedä. Kehittäkää itseänne ihmisinä, ja ehkä joku teihinkin joskus rakastuu.

Vierailija
64/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:10"]Mä olen ylipainoinen ja moni mies kääntyi katsomaan perääni, kun kuljin blondit hiukset auki ja päälläni oli valkoinen kesämekko.
[/quote]

Muumi :)

Vierailija
65/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö. Anteeksi, että seurustelen komean, hoikan miehen kanssa? :D 

Eiköhän me "epätasapainoiset" pariskunnat todisteta sitä, että Laasasen teoriat ovat puuta heinää. Vaikka olenkin niin monin verroin viallinen nainen ja vieläpä lihava, niin silti minulla on joku, jota rakastaa syvästi. Ja se on aika ihanaa, kiloista viis. :)

Vierailija
66/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:10"]Mä olen ylipainoinen ja moni mies kääntyi katsomaan perääni, kun kuljin blondit hiukset auki ja päälläni oli valkoinen kesämekko.
[/quote]

Tuksu?
[/quote]
No en todellakaan. :)

Vierailija
67/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, hohoi..

Vierailija
68/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:10"]

Mä olen ylipainoinen ja moni mies kääntyi katsomaan perääni, kun kuljin blondit hiukset auki ja päälläni oli valkoinen kesämekko.

[/quote]

Ihmetelleet, että Tuksuko se siinä kulkee tai joku nostanut sian pystyyn ja pukenut sille mekon ja peruukin-pitäisiköhän kuvata ja laittaa someen.

Vierailija
69/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:53"]

Aloin oikein miettiä eilistä kaveriporukkaamme, ja olen kyllä aloittajan kanssa erilinjalla. Porukassamme oli neljä pariskuntaa: minä ja mieheni, minä ylipainoinen ja mieheni normaalipainoinen, kaksi pariskuntaa joissa miehet vähän "mahakkaampia" ja naiset normaalipainoisia, sekä neljäs pariskunta jossa molemmat ylipainoisia mies kuitenkin enemmän. Eli neljästä pariskunnasta minä ja mieheni oltiin ainoat joilla paino jakautuu ap:n kuvailemalla tavalla.

Ja mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu minkä painoinen kukakin on, jos ovat itse tyytyväisiä? Minusta on vain ihanaa kun ihmiset ovat löytäneet rinnalleen puolisot jotka rakastavat heitä sellaisina kuin ovat. Mulla on helvetin komea mies, ja mä olen kaunis (vaikkakin ylipainoinen) nainen. Meille molemmille riittäisi vientiä ihan liikaakin, eikä mieheni varmasti ole minua siksi valinnut, ettei kukaan muu huolisi/veisi, koska olen läski. Aivan naurettava väite. :D Rakastamme toisiamme, meillä on samanlainen arvomaailma, tyyli, maku ja huumorintaju. Mitä sitten että olemme nykyään eri painoluokissa (mies laihtunut, minä lihonut). Ei se meitä kumpaakaan ole ihmisinä muuttanut.

Lopettakaa jo tuo päivästä toiseen läskien ja "epäsuhtien" parien arvostelu ja ihmettely, kun ette mistään mitään tiedä. Kehittäkää itseänne ihmisinä, ja ehkä joku teihinkin joskus rakastuu.

[/quote]

Mitä tuossakin viestissä on alapeukuttamista? Keneltä se on pois että ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat? Paitsi tietysti niiltä katkerilta, jotka syyttävät läskejä siitä että heiltä viedään "kunnon" ihmiset, ja he joutuvat olemaan yksin tai läskien kanssa, kun eivät kelpaa normaalipainoisille oikeille ihmisille? Saatanan läskit kun huijaavat ja varastavat ihanilta laihoilta naisilta kunnolliset miehet!