Kaupungilla nähtyä!
Jälleen kerran bongasin tusinoittain ylipainoisia naisia normaalivartaloisten miesten kanssa. Harvoin toisin päin ja vielä väitetään että suomalaiset miehet ovat läskimpiä kuin naiset. Ei pidä paikkaansa! Lihavia miehiäkin tietysti on mutta aika usein liikuskelevat ilman naista. Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?
Kommentit (69)
Mun mies piiritti mua pitkään, enkä meinannut uskoa että olisi muka tosissaan. 10 vuotta yhdessä jo ja mä olen edelleen läski ja mies edelleen hoikka. Kai mä vaan sitten oon ihan kiva kaikesta huolimatta. En mäkään jaksais pelkkää ulkonäköä kattella, kyllä jotain muutakin tarvitaan. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:10"]Mä olen ylipainoinen ja moni mies kääntyi katsomaan perääni, kun kuljin blondit hiukset auki ja päälläni oli valkoinen kesämekko.
[/quote]
Tuksu?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:07"]
Naiset ovat olleet normaalipainoisia tavattaessa, mutta kun mies on kiikissä, nainen lakkaa kituuttamasta ja antaa kilojen kertyä. Mies ei hylkää naista, mutta itkee av-palstalla teinien perseistä ja sutaisee toimiston Ullaa pikkujouluissa, koska Ullalla ei ole vielä miestä ja kilot on kurissa.
[/quote]
No tämäkin on varmaan totta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 03:15"]
Onko se niin vaikea tajuta että läski nainen tavallisen miehen kanssa on noloa. Miesten syy koska eivät saa parempaa. Naiset eivät senkään vertaa. Eli mies ei olekaan tavallinen vaan jotenkin pervo.
[/quote]
Normaali mies kyllä haluaa kauniin ja normaalipainoisen naisen. Näin näkisin asian minäkin.
m45
[/quote]
Ite ootte ihan superrrnoloja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:21"]
Mun mies piiritti mua pitkään, enkä meinannut uskoa että olisi muka tosissaan. 10 vuotta yhdessä jo ja mä olen edelleen läski ja mies edelleen hoikka. Kai mä vaan sitten oon ihan kiva kaikesta huolimatta. En mäkään jaksais pelkkää ulkonäköä kattella, kyllä jotain muutakin tarvitaan. :)
[/quote]
Tää on yleinen harha ylipainoisilla: heillä on sitä jotakin muuta, jota pienemmillä kanssasisarilla ei ole. Siihen on hyvä aina turvautua.
Otas ne aamulääkkeet vähä vikkelään! Etkö oo saanut aikaa terapeutille kun sulla on pakonomainen tarve tehdä koko ajan aloituksia lihavista? Syytä kyllä olis hoidattaa toi sun pääkoppasi kuntoon, toi ei oo enää normaalia.
Teettekö te palstalaiset työksenne mitään, kun yökaudet mietitte kanssasisarien painoa? :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:21"]
[/quote]
Tää on yleinen harha ylipainoisilla: heillä on sitä jotakin muuta, jota pienemmillä kanssasisarilla ei ole. Siihen on hyvä aina turvautua.
[/quote]
No mitä sulla on sitten muka tarjota sellaista mun miehelle mitä mulla ei ole? :O Miksi sitä pitäis yleensä kiinnostaa kukaan muu?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:57"]120 kg siiderivalas mm!
[/quote]
No tuskin siellä ruudun takana itekään kauaksi tosta jäät :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:57"]120 kg siiderivalas mm! [/quote] No tuskin siellä ruudun takana itekään kauaksi tosta jäät :)
[/quote]
nimim. 119 kg siiderivalas :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 05:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:57"]120 kg siiderivalas mm! [/quote] No tuskin siellä ruudun takana itekään kauaksi tosta jäät :)
[/quote]
nimim. 119 kg siiderivalas :)
[/quote]
No niin mä vähän arvelinkin :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:07"]
Naiset ovat olleet normaalipainoisia tavattaessa, mutta kun mies on kiikissä, nainen lakkaa kituuttamasta ja antaa kilojen kertyä. Mies ei hylkää naista, mutta itkee av-palstalla teinien perseistä ja sutaisee toimiston Ullaa pikkujouluissa, koska Ullalla ei ole vielä miestä ja kilot on kurissa.
[/quote]
Minä taas olen ylipainoinen löllyrä suhteen ulkopuolella, koska kukaan ei tule näkemään alastonta vartaloani kuitenkaan. Seurustellessani laihdutan, ettei hävetä sekstailla.
Ja kivana sivuefektinä pinnalliset miehet suodattuvat pois ja minua lähestyvät ainoastaan luonteesta välittävät niin kuin haluankin. Toki muutama erehtynyt epätoivoinen on yrittänyt lähestyä, mutta sellaisen nyt tunnistaa nopeasti.
Näitköhän meidät. Mies on hoikka nörtti, minua 10cm pitempi ja vajaa 10kg painavampi. Mie oon liikunnallinen, mutta muodokas, reittä ja persettä löytyy ja tulee varmasti vaikutelma tyyliin aloittajan kuvaamana.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:38"]
Miksi ylipainoinen nainen kelpaa niin usein aivan ok näköisille miehille?
[/quote]
Koska lihomisen yleistymisen myötä ei normaalipainoisia naisia enää riitä kaikille, eli aivan ok näköinen ei vaan riitä. Aivan sama kuin se ilmiö miten mies ei saa enää automaattisesti naista jos miehellä on työpaikka eli "asiat kunnossa". Pitää olla uutta autoa, omistusasuntoa, hienoja lomia, yms., koska elintaso on noussut niin paljon ja samaa myöten toki myös naisten vaatimustaso.
80-luvulla jos miehellä oli työpaikka tehtaassa, oli hänellä myös hoikka, nätti vaimo. 30 vuotta myöhemmin samaan yltääkseen pitää miehellä olla yliopistotutkinto, tai menestyvä duunarifirma, ja premium-auto, tilava omistusasunto...
[/quote] Höpöhöpö.. Riittää kun on vaan hyvännäkönen ja hauska duunari, sekä vähän, (huom ihan vähän) renttu.. Niinku mä. Enhän mä itelleni mitään mahda kun naiset vaan tulee mun luo.
Olen 49 kg ja miehet tykkää panna mua pyllyyn, jopa ne muiden miehet käy mua tuuppaamassa peppuni. Teidän selän takana!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 06:52"]Olen 49 kg ja miehet tykkää panna mua pyllyyn, jopa ne muiden miehet käy mua tuuppaamassa peppuni. Teidän selän takana!
[/quote] Eiks ne nyt kuitenki oo sun selän takana pannessaan sua peppuun? Vai mitä mä en tässä ymmärrä?
Tallennan tällaisia keskusteluja suosikkeihin, luen niitä aina kun luulen että joku mies olisi minusta kiinnostunut. Truth hurts, mutta parempi tämä kuin särkynyt sydän.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:06"]Tallennan tällaisia keskusteluja suosikkeihin, luen niitä aina kun luulen että joku mies olisi minusta kiinnostunut. Truth hurts, mutta parempi tämä kuin särkynyt sydän.
[/quote] Onko sulla joku syy mis miehet ei olis susta kiinnostunu? rumuus ja lihavuus on tekosyitä ihan totta.
Hienoa AP, että olet jalkautunut ja käynyt ulkona pitkästä aikaa!