Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella

Vierailija
25.07.2015 |

Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.

Mitä ajatuksia herää naisesta?

Kommentit (250)

Vierailija
241/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä melkein kolmekymppinen mies ja kaksi seksikumppania. Molemmat pidemmissä seurustelusuhteissa.

Vierailija
242/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aktiivisena aikanani 15-27-v. n. 30 kumppania, osa pitempiä ja osa yhden illan hoitoja. Silti mieheni tavattuani olen ollut 15 v. 100% uskollinen. Nuorena saa kokeilla ja etsiä sitä oikeaa, satunnainen seksi siinä sivussa ei "pilaa" naista tai miestäkään, jos on molemmin puolin selvät kuviot. Huijarit eli pelimiehet ja -naiset sen sijaan tuomitsen. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on helppoa. Jos miehellä olisi kymmeniä kumppaneita tuossa iässä, olisi se aika vaikuttavaa.

Vierailija
244/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:52"] Kolme avoliittoa joo, kaikissa nainen jättänyt. Tää ja kumppanien määrä arveluttaa, muuten täys kymppi. Ap [/quote]   Niin mitä toiveita sinulla on tämän suhteen, pitkälle aikavälille? Jättää se varmaan sinutkin sitten joskus, mutta voihan se olla hieno suhde ennen sitä. [/quote] Miksi se on automaatio, että nainen jättäisi ap:n? Koska sillä on kolme avoliittoa takana ja irtosuhteita tavallinen määrä? :D :D

[/quote]

Ei se ole tavallinen määrä. Jo ensimmäisellä sivulla oli tilasto asiasta. Onko se hieno vai hyvä asia, siitä voi olla eri mielipiteitä, mutta vain vähemmistö noin paljon on harrastanut. Turha valehdella.

"Vain reilulla kolmasosalla (37 %) seksipartnerien
määrä on ollut enemmän kuin 10, ja tästäkin osuudesta noin puolilla
kumppanien määrä on ollut alle 20."

Eli alle viidesosalla on yli 20 kumppania, ja tässä ei edes ollut kolmekymppisistä kyse, vaan kaikista.

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien

Lisäksi kumppaneiden määrä korreloi pettämiseen ja käänteisesti liittojen pituuteen. Siksi.
[/quote]

Jos viidesosalla on ollu yli 20 kumppania, ei se nyt niin kauhean tavatonta silloin ole.

Suora lainaus samasta tutkimuksesta: "Kyselyn mukaan 15 prosentilla suomalaisista on ollut tähän mennessä yksi
seksikumppani, noin viidesosalla 2-4 ja lähes neljäsosalla 5-10 seksikumppania." Yhtä yleistä on 2-4 kumppania - tavatontako?

Vierailija
245/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valitsee kumppaninsa jonkun tilaston perusteella? "Joo, tällä tapaamallani naisella on 47% todennäköisyys erään tutkimuksen mukaan pettää minua, ei saatana, en ala kyllä suhteeseen." Morjes.

Vierailija
246/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku on sanonut tämän jo, mutta sanon minäkin: ap, jätä se nainen. Ei sillä, että naisessa mitään vikaa olisi mutta sinusta ei ole hänelle Mieheksi :)

Vierailija
247/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja kumppaneita 1 ainoa, aviomieheni.Aiemmin olin tähän tyytyväinen, mutta iän myötä on alkanut kiinnostus herätä tässä mielessä muitakin miehiä kohtaan. Olin nuorempana hyvin ujo ja epävarma, kynnys fyysiseen kontaktiin mieten kanssa oli suuri. Nyt kun olen päälle 30 iässä saanut rutkasti lisää itsevarmuutta ja "löytänyt itseni", on alkanut harmittaa kokemattomuuteni. No, kaikkea ei voi saada ja voisi kai sitä pahempiakin puutteita elämässä olla.

Vierailija
248/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:06"]Nainen vastasi 25-30 kumppania ja tietää itse, että niitä on ollut n. 55 tjsp ja tietää myös, että 25-30 kuulostaa sinun korvissasi paremmalta. Jos niitä on ollut alle 30, hän osaa sanoa tarkan luvun ellei ole harrastanut orgioita pienessä maistissa ja pannut siellä 5-10 miestä illan aikana.

Jos haluat lapsia, on oleellista haluaako tämä nainen kanssasi lapsia vai vain leikkiä 2-4 vuotta ja sitten kiertoon. Tämä on varmaan se oleellinen kysymys, ellet sitten itse halua vain leikkiä hänen kanssaan sen 2-4 vuotta kun kerran on se huikea ja epätodellisen mahtava nainen tullut vastaan.

Onko esimerkiksi menetetty 4 vuotta sinulle suuri tappio? Vai oletko mielummin matkalla pysyvään parisuhteeseen jossa tehdään muksuja ja kasvetaan vanhaksi yhdessä?

t. M40
[/quote]

En ole ap, mutta miksi esim. sinä pidät lähtökohtana sitä, että tämä nainen leikkisi ap:lla ja 2-4 vuoden päästä laittaisi kiertoon? Miksi oletat, että nainen on valehdellut? Kysyy N37, jolla seksikumppaneita noin 30.

Vierailija
249/250 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuulit tuon jutun suoraan naiselta.

Itsellä on ollut 3 seksikumppania ainoastaan suhteissa.

Kerran kännipäissäni sekoilin ja lauoin suustani mitä saattuu, kun suhteeni oli juurii kariutunut. Sanoin leikilläni pokaavani jonkun panon illan aikana... kaveriporukalla oli aika ronskit jutut muutenkin ja ajattelin heittää samanlaista alatyylistä läppää.

Juttu saikin sitten vähän siivet. Olen kuulemma paneskellut ympäriinsä eroni jälkeen monenkin miehen kanssa. Apua!.... Noh, onneksi moni tuntee minut, eikä usko juoruja!

Vierailija
250/250 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..mitähän ap:n kysymykseen sanoisi, minä olen 33v. nainen ja minulla kumppaneiden määrä, siis jos tarkotetaan ns. yhden illan juttuja, niin mulla noi ihan yhden käden laskettavissa, 4-5 max ja nuokin usean vuoden "yhteis saldo" ja noista aikaa yli 7 vuotta, eli mulla varmasti todella vähän, olen nyt sinkku, erosin jokin aikaa sitte, parisuhteen aikana ei muita ollu...en vaan tykkää seksistä ilman tunteita, vaikka seksistä muuten pidänkin:)