Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:07"]
Pieni pillu ja huono panemaan, kun on noin paljon suhteita ollut. Todennäköisesti myös sitoutumiskammoinen ja muitakin ongelmia löytyy. Ei jatkoon.
[/quote]
Onpa kyllä aivan kamalaa huorausta ja jokaisen vastaa tulevan miehen kanssa sänkyyn menemistä, jos vuodessa harrastaa seksiä yhden tai kahden ihmisen kanssa.
[/quote] Mistä sie tiedät, monenko kanssa on pelehtiny ja kenen vuoro ollu millonkin? Kolme pitempääkin suhdetta ollu, ni aika suuri vaihtuvuus ollu sängyssä.
[/quote]
Se, että on avoliitossa, ei tarkoita pitkää suhdetta, ainakaan pääkaupunkiseudulla, jossa yksiöiden hinnat ovat sietämättömät.
Oletetaan, että jokainen noista avoliitto-suhteista on kestänyt 2 vuotta.
Seksielämää 16 vuotta, jos 31 ja aloittanut 15-vuotiaana
6 vuoden aikana 3 kumppania, 10 vuoden aikana 19 kumppania
Sinkkuvuosina kaksi kumppania per vuosi (2*10=20). Ei kuulosta hirveältä edelleenkään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:36"]Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin.
[/quote]
Mua vaan naurattaa eri suhtautuminen, mitä tuossa mies ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:15"]
Tuo nainen kuulostaa hyvältä seurustelukumppanilta kunhan et ota nokkiisi jos kylillä joku mies tulee kertomaan hänestä panotarinoita.
[/quote]
Ja kenen vika se on, jos joku tulee leuhkimaan omilla panoillaan? Nolo juttu ensisijaisesti tolle leuhkijalle.
Jotain vikaa, kun ei ole kelvannut pidemmäksi aikaa kellekään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"]
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta?
[/quote]
Täysin hyväksyttävää.
En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta.
Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne.
[/quote]
Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:37"]
Ihmiset! Suomessa keskiluku seksissä on 5 ja nykyään ylikin. Eli 50% meistä on pannut 5 kanssa tai vähemmän, 50% useamman. That's it. Keskiarvot on isompia, koska meillä on erikseen himonussijoita, joille ei ihan vähän riitä.
Jos käyt treffeillä esim. 4 ihmisen kanssa ennen suhdetta, todennäköisyys sille että kaikki ovat harrastaneet alle viiden kanssa seksiä on luokkaa 12%. Joku valehtelee panoistaan, jos täällä kaikki luulevat elävänsä maailmassa, jossa ihmisillä on vain 0-2 kumppania max.
[/quote]
En luota tutkimuksiin tässä yhteydessä. Niiden mukaanhan seksielämä alkaa keskimäärin 17-vuotiaana. Mun luokalla lukiossa seurusteli korkeintaan kolmasosa. Loput kotona asuneet harmaavarpuset harrasti vissiin yhden yön juttuja? Niin varmaan. Yliopistossakin on oikeasti paljon kokemattomia. Siitä ei vaan enää puhuta kun kaikilla siellä on muka seksielämää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:31"]
Minä olen 33-vuotias. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa enkä ole harrastanut seksisuhteita niiden ulkopuolella. Nämäkään kaksi entistä seksikumppania eivät ole olleet miehelleni ihan läpihuutojuttua. Hän ei olisi kanssani noilla määrillä. Enkä minä voisi olla itseni kanssa. On tuo tosi paljon normaalille, uskolliselle, perhekeskeiselle ihmiselle. Nykyisin tämä on vain niin outoa tämä seksin harrastaminen kaikkien kanssa.
[/quote]
Joo, ei mullekaan kelpais tollanen kiertopalkinto.
[/quote]
Mikä oikeus sulla on nimitellä toista noin? Miten ihmiset voikin olla näin ahdasmielisiä että tuntemattomien ihmisten seksikumppaneiden määrän perusteella luokitellaan mitä törkeimmillä tavoilla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:40"]Jotain vikaa, kun ei ole kelvannut pidemmäksi aikaa kellekään.
[/quote]
Aphan sanoi, että on pitkiäkin suhteita, kolme avoliittoa ja kaikista nainen lähtenyt.
Minä olin kahden pitkän suhteen välissä 7 vuotta sinkkuna. Tuona aikana olin sängyssä n 20miehen kanssa. Minusta luku on melko pieni. Olen aina ollut 100%uskollinen yhden miehen nainen. Nykyisen kanssa nyt jo 15vuotta ja toivon, että saamme olla yhdessä vielä vanhoina.
Mä oon 24 ja ollut 20 miehen kanssa sängyssä. :D aloitin seksin harrastamisen 16 vuotiaana ja nykyisen kanssa seurustellut kolme vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]
Meinaat että naiset eivät ansaitse kaikkea sitä arvostelua juuri sen takia koska he panevat vain niitä muutamaa pelimiestä, ja näin jättävät kunnon miehet tumputtamaan? Jos akat lopettaisivat sen diskriminoinnin ja seksillä kiristämisen niin ehkä heitä ei silloin sheimattaisi niin paljoa?
[/quote]
Sulla on ihan harhainen kuva naisista. Joka neljännellä naisella on ollut 5-10 kumppania. Varmasti pelimiehiäkin, mutta tämäkin nainen oli kolmessa avoliitossa. Alkaako joku kolmesti avoliittoon pelimiehen kanssa? No ei. Ongelma on siinä, että kaikki "kunnon miehet" ei sovi kaikille naisille, joten suhteet vaan joskus loppuu.
Ja vaikka "kunnon miesten" välissä paneekin pelimiesten kanssa, onko se oikeasti pois "kunnon miehiltä"? Ei se järvi soutamalla kulu. Jos panet 27 kertaa pelimiehen kanssa kolmen suhteen välissä, se on vaan 27 iltaa kaikista niistä 5500 illasta, mitä siinä viimeisen 15 vuoden aikana on vierähtänyt. Paljon olisi ollut mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:36"]
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin.
[/quote]
Kuten kirjoitin, täysin hyväksyttävää, vaan ei kelpaa mulle. Mikä siinä on sulle ongelma?
[/quote]
Ei mikään. Mun ongelmani on se, että aloittajan kuvaama nainen on heti lutkahuorokuppapillukiertopalkinto.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:36"]Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin.
[/quote]
Mua vaan naurattaa eri suhtautuminen, mitä tuossa mies ketjussa.
[/quote]
Käsittääkseni siinä puhuttiin pelimiehistä. Niillä voi olla satoja panoja ja iskevät naisia vain ja ainoastaan seksin takia, se on aivan eri asia kuin harrastaa seksiä sellaisen kanssa kenen kanssa sitä molemmat tahtoo eikä hyväksikäytetä toista valehtelemalla ties mitä saadakseen sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan.
[/quote]
Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan.
[/quote]
[/quote]
Vaikka olisi olleet, niin nyt on nyt ja eiköhän se nykyinenkin suhde jotain merkkaa, jos siihen on päätynyt sikakovien panomiesten jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"]
[/quote]
[/quote]
Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]
Meinaat että naiset eivät ansaitse kaikkea sitä arvostelua juuri sen takia koska he panevat vain niitä muutamaa pelimiestä, ja näin jättävät kunnon miehet tumputtamaan? Jos akat lopettaisivat sen diskriminoinnin ja seksillä kiristämisen niin ehkä heitä ei silloin sheimattaisi niin paljoa?
[/quote]
Sulla on ihan harhainen kuva naisista. Joka neljännellä naisella on ollut 5-10 kumppania. Varmasti pelimiehiäkin, mutta tämäkin nainen oli kolmessa avoliitossa. Alkaako joku kolmesti avoliittoon pelimiehen kanssa? No ei. Ongelma on siinä, että kaikki "kunnon miehet" ei sovi kaikille naisille, joten suhteet vaan joskus loppuu.
Ja vaikka "kunnon miesten" välissä paneekin pelimiesten kanssa, onko se oikeasti pois "kunnon miehiltä"? Ei se järvi soutamalla kulu. Jos panet 27 kertaa pelimiehen kanssa kolmen suhteen välissä, se on vaan 27 iltaa kaikista niistä 5500 illasta, mitä siinä viimeisen 15 vuoden aikana on vierähtänyt. Paljon olisi ollut mahdollisuuksia.
[/quote]
Sulla on paljon opittavaa vielä miesten ajatusmaailmasta. Se on todellakin pois, todellakin turn off, tavismiehen mielestä jos nainen on ollut jonkun limaisen baariäijän tai lätkäjoukkueen karjun pumpattavana.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan. [/quote] Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita. [/quote] Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta?
[/quote]
Ei välttämättä. Elämänhallinta voi olla fiksulla myös hukassa esim.
Ihmiset! Suomessa keskiluku seksissä on 5 ja nykyään ylikin. Eli 50% meistä on pannut 5 kanssa tai vähemmän, 50% useamman. That's it. Keskiarvot on isompia, koska meillä on erikseen himonussijoita, joille ei ihan vähän riitä.
Jos käyt treffeillä esim. 4 ihmisen kanssa ennen suhdetta, todennäköisyys sille että kaikki ovat harrastaneet alle viiden kanssa seksiä on luokkaa 12%. Joku valehtelee panoistaan, jos täällä kaikki luulevat elävänsä maailmassa, jossa ihmisillä on vain 0-2 kumppania max.