Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:37"]
Vähän erilainen suhtautuminen määriin, mitä siinä mies ketjussa. Naiset pelaa kaksilla säännöillä :D
[/quote]
Sori mutta naiset aloittaa seksielämän nuorempana ja lastenhankinnan takia sitä seksiä on syytäkin harrastaa ennen vaihdevuosia. 30 ei ole kuin 2 vuodessa, jos on teininä esimerkiksi partioleirillä tai rippikoulussa aloittanut. Millä todennäköisyydellä sulla mätsää heti ekan vastaantulevan kanssa? Ei vaan mitenkään. On se hyvä, että alapäätkin sovitetaan vastakkain, jotta yhteensopivuus löytyy ennen papin aamenta
[/quote]
Tsiisus, rippikoulussa aloittanut pers**jaon! Nyt jotain rajaa noihin touhuihin! Aikaisintaan yläkoulun jälkeen, eikä 10 enempää! Kunnon lutkailua teillä!
Ap olet ns. aisuri, jonka nainen haluaa kustantamaan ja elämään perhe elämää paneskeltuaan ensin jännämiesten kans. Nuolet pillusta aikaisempien miesten rojut. Tee ihan miten tykkäät. Mitkä luulet olevan mahdollisuutesi pitkään suhteeseen tuolla naisen historialla?
Minä olen nelikymppinen ja ollut yhden miehen kanssa, aviomieheni. Ja hänellekin minä olen se ainoa. Seksiä meillä on paljon, jopa useasti päivässä. Ja nautimme siitä!
Mutta sekin on mielestäni ihan ok ,jos kumppaneita on tuo ap :n mainitsema määrä. Voisi olla minullakin, ellei kultakimpale olisi sattunut kerralla kohdalle. Tykkäänhän seksistä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:54"]
Ap olet ns. aisuri, jonka nainen haluaa kustantamaan ja elämään perhe elämää paneskeltuaan ensin jännämiesten kans. Nuolet pillusta aikaisempien miesten rojut. Tee ihan miten tykkäät. Mitkä luulet olevan mahdollisuutesi pitkään suhteeseen tuolla naisen historialla?
[/quote]
97, olet ns. dorkuri, eli todellinen dorka.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:37"]
Vähän erilainen suhtautuminen määriin, mitä siinä mies ketjussa. Naiset pelaa kaksilla säännöillä :D
[/quote]
Tai sitten ketjuihin kirjoittelee eri ihmiset? Minä olen kolmekymppinen nainen ja minulla on seksikumppaneita ollut pyöreä 0.
En halveksi tai tuomitse kummankaan sukupuolen edustajia, jotka harrastavat seksiä monien eri kumppaneiden kanssa, mutta itselleni en sellaista miestä puolisoksi huolisi. Naisten kumppanimäärät eivät minua kauheasti kiinnosta, koska en ole lesbo enkä bi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:54"]
[/quote]
97, olet ns. dorkuri, eli todellinen dorka.
[/quote]
Taisi tulla täysosuma :-D
Yli 5 seksikumppania naisella on kyllä aika iso turn-off, vaikka itse olenkin entinen panomies ja numero alkaa sadalla..
M31
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan. [/quote] Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita. [/quote] Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta?
[/quote]
Mitä niistä pitäisi oppia? Että sun moraalikäsitys olisi jotenkin parempi? Ei terve ja täysjärkinen ihminen ajaudu seksiin, jos ei saa siitä jotain irtikin. Voi aluksi olla kiva kokemus ja sitten pettyä. Ehkä odotukset oli todella korkealla. Monet pelimiehet kuitenkin on hyväkroppaisia (Hunks-tasoa) ja miehekkäitä päällepäin. Ei huonosta seksistä mitään HIV:tä saa automaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Jos ap et pääse asian yli ja jatkuvasti nostat asian esille naisen kanssa niin ei sellainen toimi. Kyllä kolmekymppiselle kertyy partnereita jos ei koko ajan ole parisuhteessa, eikä niiden täydy olla edes yhdenillan juttuja vaan jos aina muutaman kuukauden treffailee, muttei se toimikaan ja sama käy monesti niin kyllä siinä määrä kasvaa.
[/quote]
Höpö! Mulla on ollut nuorempana useita kymmeniä deittejä, toisten kanssa parit deitit, toisten useampi kuukausi deittailua.
Normaali ihminen ei kuitenkaan ole edes kiinnostunut sekstailemaan sellaisen tyypin kanssa joka ei pidemmän päälle kiinnosta! Jos noista mun deiteistä ihan max 2 pääsi sänkyyn asti ja muut 3 on useamman vuoden seurustelusuhteita, joista 1 aviomies. Ei ole normaalia maata kaikkien kanssa, kun se ei edes oikeasti voi kiinnostaa!!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:01"]
Yli 5 seksikumppania naisella on kyllä aika iso turn-off, vaikka itse olenkin entinen panomies ja numero alkaa sadalla..
M31
[/quote]
Niinpäniin. Mikäköhän siinä on, että miehellä on jotenkin oikeutus nussia yli 20 kertaa enemmän ja senkin jälkeen täysi oikeus moralisoida paljon kokemattomampia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan. [/quote] Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita. [/quote] Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta?
[/quote]
Mitä niistä pitäisi oppia? Että sun moraalikäsitys olisi jotenkin parempi? Ei terve ja täysjärkinen ihminen ajaudu seksiin, jos ei saa siitä jotain irtikin. Voi aluksi olla kiva kokemus ja sitten pettyä. Ehkä odotukset oli todella korkealla. Monet pelimiehet kuitenkin on hyväkroppaisia (Hunks-tasoa) ja miehekkäitä päällepäin. Ei huonosta seksistä mitään HIV:tä saa automaattisesti.
[/quote]
Miksi aluksi kirjoitit, että ei kannata olla kateellinen kännipanoista, jotka ei ole upeita ja sitten kumoaa väitteesi, että niistä saa jotain irti?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:01"]
M31
[/quote]
Niinpäniin. Mikäköhän siinä on, että miehellä on jotenkin oikeutus nussia yli 20 kertaa enemmän ja senkin jälkeen täysi oikeus moralisoida paljon kokemattomampia.
[/quote]
Menit provoon
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan.
[/quote]
Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita.
[/quote]
Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta?
[/quote]
Ei ole ollut kyse kännipanoista. Naiseni ei juurikaan dokaa ja jos, ottaa hyvin hillitysti. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Jos ap et pääse asian yli ja jatkuvasti nostat asian esille naisen kanssa niin ei sellainen toimi. Kyllä kolmekymppiselle kertyy partnereita jos ei koko ajan ole parisuhteessa, eikä niiden täydy olla edes yhdenillan juttuja vaan jos aina muutaman kuukauden treffailee, muttei se toimikaan ja sama käy monesti niin kyllä siinä määrä kasvaa.
[/quote]
Höpö! Mulla on ollut nuorempana useita kymmeniä deittejä, toisten kanssa parit deitit, toisten useampi kuukausi deittailua.
Normaali ihminen ei kuitenkaan ole edes kiinnostunut sekstailemaan sellaisen tyypin kanssa joka ei pidemmän päälle kiinnosta! Jos noista mun deiteistä ihan max 2 pääsi sänkyyn asti ja muut 3 on useamman vuoden seurustelusuhteita, joista 1 aviomies. Ei ole normaalia maata kaikkien kanssa, kun se ei edes oikeasti voi kiinnostaa!!
[/quote]
Hohhoijaa. Olis sullekin tehnyt hyvää panna jotain miestä vain puhtaan himon takia.
20 kanssa pannut
X[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:01"]
M31
[/quote]
[/quote]
Eiköhän tuo M31 ollut vain provontynkä. Tosin kaksinaismoralismi on sovinismille ominaista.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:54"]Ap olet ns. aisuri, jonka nainen haluaa kustantamaan ja elämään perhe elämää paneskeltuaan ensin jännämiesten kans. Nuolet pillusta aikaisempien miesten rojut. Tee ihan miten tykkäät. Mitkä luulet olevan mahdollisuutesi pitkään suhteeseen tuolla naisen historialla?
[/quote]
Nainen ei myöskään halua lapsia, mikä taas yksi syy lisää siihen listaan, jonka vuoksi hän vaikuttaa täydelliseltä. Pillua nuolen kyllä joka päivä, mutta ihan on puhdas ja kaunis pillu ollut. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:50"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"] Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta? [/quote] Täysin hyväksyttävää. En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta. Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne. [/quote] Tälläsestä tietynlaisesta riittämättömyyden/mustasukkaisuuden tunteesta tässä vähän kai kärsinkin. Nainen on asunut ympäri Suomen, joten ei lie missään kaupungissa leimaantunut kuitenkaan. [/quote] Turha kokea riittämättömyyttä. Sen kokemat kännipanot tuskin on olleet upeita. [/quote] Onko tyhmä, jos ei opi muutamasta kännipanosta? [/quote] Mitä niistä pitäisi oppia? Että sun moraalikäsitys olisi jotenkin parempi? Ei terve ja täysjärkinen ihminen ajaudu seksiin, jos ei saa siitä jotain irtikin. Voi aluksi olla kiva kokemus ja sitten pettyä. Ehkä odotukset oli todella korkealla. Monet pelimiehet kuitenkin on hyväkroppaisia (Hunks-tasoa) ja miehekkäitä päällepäin. Ei huonosta seksistä mitään HIV:tä saa automaattisesti. [/quote] Miksi aluksi kirjoitit, että ei kannata olla kateellinen kännipanoista, jotka ei ole upeita ja sitten kumoaa väitteesi, että niistä saa jotain irti?
[/quote]
Paitsi että en kirjoittanut vaan sen seuraavan kommentin että voivat olla hyviäkin.
Niinpä, mieti että selvinpäin harrastaa tuollaista. Ja toi D/s, vaimoako olet hakemassa? Mieti tarkkaan, luultavasti et riitä, mutta olet kyllin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"]
Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa?
[/quote]
Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh!
Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään.
[/quote]
Ei siis kannata kertoa, ei mun mies tiedä monta ollut ja en kyl kertois. Menis pasmat sekaisin. Joten tyydyn olemaan hänen elämän paras p..o.