Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
Ikää 31 ja yksi seksikumppani. Aloitin myöhään ja nyt äskettäin päättyi seitsemän vuotta kestänyt parisuhde. Nyt sinkkunakaan en kaipaa yhdenillan juttuja vaan etsin pitempää suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Jos ap et pääse asian yli ja jatkuvasti nostat asian esille naisen kanssa niin ei sellainen toimi. Kyllä kolmekymppiselle kertyy partnereita jos ei koko ajan ole parisuhteessa, eikä niiden täydy olla edes yhdenillan juttuja vaan jos aina muutaman kuukauden treffailee, muttei se toimikaan ja sama käy monesti niin kyllä siinä määrä kasvaa.
[/quote]
Höpö! Mulla on ollut nuorempana useita kymmeniä deittejä, toisten kanssa parit deitit, toisten useampi kuukausi deittailua.
Normaali ihminen ei kuitenkaan ole edes kiinnostunut sekstailemaan sellaisen tyypin kanssa joka ei pidemmän päälle kiinnosta! Jos noista mun deiteistä ihan max 2 pääsi sänkyyn asti ja muut 3 on useamman vuoden seurustelusuhteita, joista 1 aviomies. Ei ole normaalia maata kaikkien kanssa, kun se ei edes oikeasti voi kiinnostaa!!
[/quote]
Kun sua ei kiinnosta niin muitakaan ei voi? Jotkut nauttivat seksistä ja tahtovat sinkkunakin sitä harrastaa ja kaikki eivät tahdo sitoutua lainkaan. Deittailusta sen verran että toiset ihastuvat herkemmin ja seksiäkin voi olla, muttei suhde kuitenkaan toimi tai kiinnostus laantuu.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"]Niinpä, mieti että selvinpäin harrastaa tuollaista. Ja toi D/s, vaimoako olet hakemassa? Mieti tarkkaan, luultavasti et riitä, mutta olet kyllin hyvä.
[/quote]
Kyllä tässä ihan vakavaa suhdetta ollaan lähtökohtaisesti hakemassa, vaimoksi saakka tietysti myös pitkällä aikavälillä. Nainen on sub-henkinen, ja D-rooli itselleni luonteva, mutta ei tässä mitään kokopäiväistä D/s-suhdetta ole tarkoituskaan rakentaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:03"]
Minun mieheni ei ole ikinä kysynyt, kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. On tuntenut minut kuitenkin 10 vuotta ennen kuin aloimme seurustella, joten tietää vähintään kasvoilta ainakin muutamia kymmeniä, joiden kanssa olen ollut. Itsetunto on ihmeellinen asia. Viehättää myös vastakkaista sukupuolta.
[/quote]
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Siksi en ikipäivänä huolisi kumppanikseni ihmistä joka on jaellut itseään oikealle ja vasemmalle, vaan on osannut tehdä oikeita arvovalintoja.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"]
Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa?
[/quote]
Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh!
Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen.
[/quote]
Itselläni kumppaneita hiukan vähemmän. Parikymmentä varmaan, ikää viisi vuotta enemmän kuin naisella. Ap
Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
Niin siis tää nainen on joku alistamisesta nauttiva lutka? Sehän selittää kaiken, noi sub/dom-ihmiset on seksuaalisuudeltaan vinoutuneita ja sairaita
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:36"]Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin. [/quote] Mua vaan naurattaa eri suhtautuminen, mitä tuossa mies ketjussa.
[/quote]
Minulla on tasan sama suhtautuminen seksikumppaneiden määrään oli kyseessä nainen tai mies. Suuret määrät partnereita eivät kerro hyvää yhtään kenestäkään.
Eiköhän nämä ristiriitaisilta vaikuttavat mielipiteet selity ihan yksinkertaisesti sillä että tällä foorumilla on aika monta kommentoijaa. Eri henkilöt ovat eri mieltä keskenään ja yrität nyt tunkea yhteen eri ihmisten erilaisia maailmankatsomuksia tukeaksesi omaa ennakkokäsitystäsi siitä että naiset ovat kaksinaismoralisteja.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
En mä nyt näiden ajatusten takia ala tollasta naista heivata. Tää nainen on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut, oon aivan lääpälläni enkä haluais olla hänestä erossa hetkeekään. Enemmän haen tässä mielipiteitä ja kokemuksia, että pääsisin näistä riittämättömyyden tunteista. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:24"]Niin siis tää nainen on joku alistamisesta nauttiva lutka? Sehän selittää kaiken, noi sub/dom-ihmiset on seksuaalisuudeltaan vinoutuneita ja sairaita
[/quote]
:D Voi vittu tätä ketjua. D/s-tyypit on sairaita ja vinoutuneita, voi jumalauta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"] Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa? [/quote] Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh! Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen. [/quote] Itselläni kumppaneita hiukan vähemmän. Parikymmentä varmaan, ikää viisi vuotta enemmän kuin naisella. Ap
[/quote]
Ok, no sitten murehdit turhaan. Jos sulla on ollut 20 ja naisella 25 niin eihän tuossa nyt kauheasti ole epäsuhtaa. Jollet toki ole kaksinaismoralisti itse ja odota puolisoltasi parempaa moraalia kuin itseltäsi?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
En mä nyt näiden ajatusten takia ala tollasta naista heivata. Tää nainen on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut, oon aivan lääpälläni enkä haluais olla hänestä erossa hetkeekään. Enemmän haen tässä mielipiteitä ja kokemuksia, että pääsisin näistä riittämättömyyden tunteista. Ap
[/quote]
-Siis podet riittämättömyyden tunnetta? aina vaan pahenee siis. Usko nyt vaan kuule hyvä mies että et tule pääsemään niistä fiiliksistä. Noi riittämättömyydentunteet on kuules suhteessa sellanen juttu että ne ei hälvene ajankuluessa, päin vastoin. Mutta ihan miten vaan, muista että sinua on varoitettu.
Ja mitä naisiin tulee niin kyllä meressä kalaa piisaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"] Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa? [/quote] Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh! Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen. [/quote] Itselläni kumppaneita hiukan vähemmän. Parikymmentä varmaan, ikää viisi vuotta enemmän kuin naisella. Ap
[/quote]
Ok, no sitten murehdit turhaan. Jos sulla on ollut 20 ja naisella 25 niin eihän tuossa nyt kauheasti ole epäsuhtaa. Jollet toki ole kaksinaismoralisti itse ja odota puolisoltasi parempaa moraalia kuin itseltäsi?
[/quote]
Niin siis jään itse varmaan vähän vaille kahdenkymmenen. Ikää enemmän, takana vähemmän parisuhteita. Ei ole tarkoitus olla kaksinaismoralisti, ehkä se on enemmän toi kokonaisuus irtosuhteineen, avoliittoineen ja D/s-suhteineen, joka tässä laittaa vähän mietteliääksi.
Ihan piti laskea. Ikää 30v ja seksikumppaneita 26.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]
Niin siis jään itse varmaan vähän vaille kahdenkymmenen. Ikää enemmän, takana vähemmän parisuhteita. Ei ole tarkoitus olla kaksinaismoralisti, ehkä se on enemmän toi kokonaisuus irtosuhteineen, avoliittoineen ja D/s-suhteineen, joka tässä laittaa vähän mietteliääksi.
[/quote]
Voi olla ettei muut enää naista kiinnosta kun on paljon kokemusta, ei tarvitse vuosien päästä katua ja haikailla ettei nuorempana kokeillut enempää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
[/quote]
-Siis podet riittämättömyyden tunnetta? aina vaan pahenee siis. Usko nyt vaan kuule hyvä mies että et tule pääsemään niistä fiiliksistä. Noi riittämättömyydentunteet on kuules suhteessa sellanen juttu että ne ei hälvene ajankuluessa, päin vastoin. Mutta ihan miten vaan, muista että sinua on varoitettu.
[/quote]
Tää nainen on mun silmissäni ainutlaatuinen. Kaunis, seksikäs, seksuaalinen, empaattinen, älykäs, hauska, huomaavainen. Tissifetisistinä pakko mainita myös isot rinnat. Kertakaikkiaan upee kokonaisuus. Kun vaan sais tyytyväisenä pidettyä, että pysyis omana. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi olla ettei muut enää naista kiinnosta kun on paljon kokemusta, ei tarvitse vuosien päästä katua ja haikailla ettei nuorempana kokeillut enempää.
[/quote]
Näin. Toi nainen on elänyt ja kokenut, ei ainakaan tule mitään "kun en nuorena muita ehtinyt paneen"-kriisejä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tää nainen on mun silmissäni ainutlaatuinen. Kaunis, seksikäs, seksuaalinen, empaattinen, älykäs, hauska, huomaavainen. Tissifetisistinä pakko mainita myös isot rinnat. Kertakaikkiaan upee kokonaisuus. Kun vaan sais tyytyväisenä pidettyä, että pysyis omana. Ap
[/quote]
-Siis hetkinen, sä mietit nyt vaan naista ja sen tyytyväisyyttä kaiken aikaa. Hei haloo, se on sun elämääs mitä elät, ei naisen!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:10"]X[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:01"]
Yli 5 seksikumppania naisella on kyllä aika iso turn-off, vaikka itse olenkin entinen panomies ja numero alkaa sadalla..
M31
[/quote]
Niinpäniin. Mikäköhän siinä on, että miehellä on jotenkin oikeutus nussia yli 20 kertaa enemmän ja senkin jälkeen täysi oikeus moralisoida paljon kokemattomampia.
[/quote]
Eiköhän tuo M31 ollut vain provontynkä. Tosin kaksinaismoralismi on sovinismille ominaista.
[/quote]
Kyllä minä tässäkin ketjussa hieman feminismille ominaista kaksinaismoralismia havaitsen.