Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella
Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.
Mitä ajatuksia herää naisesta?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:52"]
Kolme avoliittoa joo, kaikissa nainen jättänyt. Tää ja kumppanien määrä arveluttaa, muuten täys kymppi. Ap
[/quote]
Niin mitä toiveita sinulla on tämän suhteen, pitkälle aikavälille? Jättää se varmaan sinutkin sitten joskus, mutta voihan se olla hieno suhde ennen sitä.
Tutullani N22 on ollut n. 50 seksikumppania.. Se on paljon jos jokin. On huono huolehtimaan ehkäisystä eikä tietenkään kerro miehille todellista seksikumppanien määrää.
Tuo luku on ihan normaali. Ihme tiukkapipoja täällä. :D Itse olen 25 ja seksikumppaneita ollut n. 50. :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"]
Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa?
[/quote]
Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh!
Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen.
[/quote]
Mikä ihme on seksuaalinen moraali?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:42"]
Näin. Toi nainen on elänyt ja kokenut, ei ainakaan tule mitään "kun en nuorena muita ehtinyt paneen"-kriisejä.
[/quote]
Totta. Mutta tuolla naisella on huomattavasti matalampi kynnys hypätä sänkyyn vieraan miehen kanssa verrattuna kokemattomampaan naiseen. Tämä on näistä kahdesta asiasta se oleellisempi tekijä, mikä näkyy ihan tilastoissakin. Mitä useampi seksikumppani naisella on ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin nainen pettää.
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
Olen 33. Minulla on ollut yksi seksikumppani 10 v sitten, joka vei neitsyyteni. Mutta se kesti vain vuoden. En jaksanut enempää. Nyt on kiikarissa mies numero 2. Toivottavasti nappaa. N33. Kukin taaplaa tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
En mä nyt näiden ajatusten takia ala tollasta naista heivata. Tää nainen on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut, oon aivan lääpälläni enkä haluais olla hänestä erossa hetkeekään. Enemmän haen tässä mielipiteitä ja kokemuksia, että pääsisin näistä riittämättömyyden tunteista. Ap
[/quote]
-Siis podet riittämättömyyden tunnetta? aina vaan pahenee siis. Usko nyt vaan kuule hyvä mies että et tule pääsemään niistä fiiliksistä. Noi riittämättömyydentunteet on kuules suhteessa sellanen juttu että ne ei hälvene ajankuluessa, päin vastoin. Mutta ihan miten vaan, muista että sinua on varoitettu.
Ja mitä naisiin tulee niin kyllä meressä kalaa piisaa.
[/quote]
Tää nainen on mun silmissäni ainutlaatuinen. Kaunis, seksikäs, seksuaalinen, empaattinen, älykäs, hauska, huomaavainen. Tissifetisistinä pakko mainita myös isot rinnat. Kertakaikkiaan upee kokonaisuus. Kun vaan sais tyytyväisenä pidettyä, että pysyis omana. Ap
[/quote]
-Siis hetkinen, sä mietit nyt vaan naista ja sen tyytyväisyyttä kaiken aikaa. Hei haloo, se on sun elämääs mitä elät, ei naisen!
[/quote]
Niin siis koska nainen on niin upea, olen itse tyytyväinen nyt kaiken aikaa. Toivon vain olevani tälle naiselle tarpeeksi, ettei hänelle tule tarvetta vilkuilla muualle. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:52"]
Kolme avoliittoa joo, kaikissa nainen jättänyt. Tää ja kumppanien määrä arveluttaa, muuten täys kymppi. Ap
[/quote]
Niin mitä toiveita sinulla on tämän suhteen, pitkälle aikavälille? Jättää se varmaan sinutkin sitten joskus, mutta voihan se olla hieno suhde ennen sitä.
[/quote]
Miksi se on automaatio, että nainen jättäisi ap:n? Koska sillä on kolme avoliittoa takana ja irtosuhteita tavallinen määrä? :D :D
Mun mielestä ap on ihana. Kuka nainen ei olis tyytyväinen, kun tolleen palvotaan? Pidä kiinni naisestas, äläkä kuuntele näitä lassukoita täälä, ap!!!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:03"]
Minun mieheni ei ole ikinä kysynyt, kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. On tuntenut minut kuitenkin 10 vuotta ennen kuin aloimme seurustella, joten tietää vähintään kasvoilta ainakin muutamia kymmeniä, joiden kanssa olen ollut. Itsetunto on ihmeellinen asia. Viehättää myös vastakkaista sukupuolta.
[/quote]
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Siksi en ikipäivänä huolisi kumppanikseni ihmistä joka on jaellut itseään oikealle ja vasemmalle, vaan on osannut tehdä oikeita arvovalintoja.
[/quote]
Sinun mielestäsi "oikeat arvovalinnat" voivat olla monelle muulle typeriä ja rajoittavia. Minua ei kiinnosta sinun seksielämäsi, miksi olet kiinnostunut tuomitsemaan minun seksielämääni?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:22"]Niinkuin täällä joku jo kommentoikin niin sanotaan nyt näin omien kokemusteni perusteella että kolmekymppisellä naisella joku 30 seksikumppaniakin alkaa olemaan kyllä jo sellainen luku joka kertoo jonkinasteisesta sitoutumiskammosta tai muista ongelmista. Parilla exällä ollut mittarissa tosiaan 30-50 kumppania ja tosiaan jos joskus jotain suhdetta alan rakentamaan niin heivaan kyllä naiset joilla on noin monta kaatoa takana. Siinä säästyy monelta pettymykseltä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Eli alottajalle terveisiä, anna olla, älä edes yritä. Tuhlaat vain aikaasi. Etsi uusi nainen.
[/quote]
En mä nyt näiden ajatusten takia ala tollasta naista heivata. Tää nainen on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut, oon aivan lääpälläni enkä haluais olla hänestä erossa hetkeekään. Enemmän haen tässä mielipiteitä ja kokemuksia, että pääsisin näistä riittämättömyyden tunteista. Ap
[/quote]
-Siis podet riittämättömyyden tunnetta? aina vaan pahenee siis. Usko nyt vaan kuule hyvä mies että et tule pääsemään niistä fiiliksistä. Noi riittämättömyydentunteet on kuules suhteessa sellanen juttu että ne ei hälvene ajankuluessa, päin vastoin. Mutta ihan miten vaan, muista että sinua on varoitettu.
Ja mitä naisiin tulee niin kyllä meressä kalaa piisaa.
[/quote]
Tää nainen on mun silmissäni ainutlaatuinen. Kaunis, seksikäs, seksuaalinen, empaattinen, älykäs, hauska, huomaavainen. Tissifetisistinä pakko mainita myös isot rinnat. Kertakaikkiaan upee kokonaisuus. Kun vaan sais tyytyväisenä pidettyä, että pysyis omana. Ap
[/quote]
-Siis hetkinen, sä mietit nyt vaan naista ja sen tyytyväisyyttä kaiken aikaa. Hei haloo, se on sun elämääs mitä elät, ei naisen!
[/quote]
Niin siis koska nainen on niin upea, olen itse tyytyväinen nyt kaiken aikaa. Toivon vain olevani tälle naiselle tarpeeksi, ettei hänelle tule tarvetta vilkuilla muualle. Ap
[/quote]
No kokeile, sähän voit olla sille se oikea mitä muut eivät. Selvitä vaan se naisen pettäminen että oliko varmasti vain yksi ja ainoa kerta, muulla tuskin on uskollisuuden kannalta väliä.
Jos itseä mietityttää, niin silloin niitä on liikaa. Ei nuo ole hyväksi kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:52"] Kolme avoliittoa joo, kaikissa nainen jättänyt. Tää ja kumppanien määrä arveluttaa, muuten täys kymppi. Ap [/quote] Niin mitä toiveita sinulla on tämän suhteen, pitkälle aikavälille? Jättää se varmaan sinutkin sitten joskus, mutta voihan se olla hieno suhde ennen sitä. [/quote] Miksi se on automaatio, että nainen jättäisi ap:n? Koska sillä on kolme avoliittoa takana ja irtosuhteita tavallinen määrä? :D :D
[/quote]
Ei se ole tavallinen määrä. Jo ensimmäisellä sivulla oli tilasto asiasta. Onko se hieno vai hyvä asia, siitä voi olla eri mielipiteitä, mutta vain vähemmistö noin paljon on harrastanut. Turha valehdella.
"Vain reilulla kolmasosalla (37 %) seksipartnerien
määrä on ollut enemmän kuin 10, ja tästäkin osuudesta noin puolilla
kumppanien määrä on ollut alle 20."
Eli alle viidesosalla on yli 20 kumppania, ja tässä ei edes ollut kolmekymppisistä kyse, vaan kaikista.
Lisäksi kumppaneiden määrä korreloi pettämiseen ja käänteisesti liittojen pituuteen. Siksi.
No mulla on ollut 15 ja olen 19-vuotias. Sama luku oli jo 18-vuotiaana, sillä nyt olen ollut yli vuoden parisuhteessa. Olen vain melko haluttavan näköinen pakkaus. Olen myös vastuullisesti testannut sp-taudit, eikä ikinä ole mitään ollut. Seksissä ei ole mitään väärää!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"] Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa? [/quote] Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh! Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen. [/quote] Mikä ihme on seksuaalinen moraali?
[/quote]
Terve järki.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:52"] Kolme avoliittoa joo, kaikissa nainen jättänyt. Tää ja kumppanien määrä arveluttaa, muuten täys kymppi. Ap [/quote] Niin mitä toiveita sinulla on tämän suhteen, pitkälle aikavälille? Jättää se varmaan sinutkin sitten joskus, mutta voihan se olla hieno suhde ennen sitä. [/quote] Miksi se on automaatio, että nainen jättäisi ap:n? Koska sillä on kolme avoliittoa takana ja irtosuhteita tavallinen määrä? :D :D
[/quote]
Ei se ole tavallinen määrä. Jo ensimmäisellä sivulla oli tilasto asiasta. Onko se hieno vai hyvä asia, siitä voi olla eri mielipiteitä, mutta vain vähemmistö noin paljon on harrastanut. Turha valehdella.
"Vain reilulla kolmasosalla (37 %) seksipartnerien
määrä on ollut enemmän kuin 10, ja tästäkin osuudesta noin puolilla
kumppanien määrä on ollut alle 20."
Eli alle viidesosalla on yli 20 kumppania, ja tässä ei edes ollut kolmekymppisistä kyse, vaan kaikista.
Lisäksi kumppaneiden määrä korreloi pettämiseen ja käänteisesti liittojen pituuteen. Siksi.
[/quote]
Juurikin näin. Sen edestään löytää, minkä taakseen jättää.
Täälläkin yksi nainen, ikää 33, seksikumppaneita ollut n. 40. En jaa ympäriinsä, olen jopa tarkka tavarastani, eikä suhteessa ongelmia pysyä uskollisena. Nautin seksistä, enkä sinkkuna karttanut mahdollisuuksia siihen. Pidän itseäni täysin normaalina.
Nainen vastasi 25-30 kumppania ja tietää itse, että niitä on ollut n. 55 tjsp ja tietää myös, että 25-30 kuulostaa sinun korvissasi paremmalta. Jos niitä on ollut alle 30, hän osaa sanoa tarkan luvun ellei ole harrastanut orgioita pienessä maistissa ja pannut siellä 5-10 miestä illan aikana.
Jos haluat lapsia, on oleellista haluaako tämä nainen kanssasi lapsia vai vain leikkiä 2-4 vuotta ja sitten kiertoon. Tämä on varmaan se oleellinen kysymys, ellet sitten itse halua vain leikkiä hänen kanssaan sen 2-4 vuotta kun kerran on se huikea ja epätodellisen mahtava nainen tullut vastaan.
Onko esimerkiksi menetetty 4 vuotta sinulle suuri tappio? Vai oletko mielummin matkalla pysyvään parisuhteeseen jossa tehdään muksuja ja kasvetaan vanhaksi yhdessä?
t. M40
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"] Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa? [/quote] Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh! Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen. [/quote] Mikä ihme on seksuaalinen moraali?
[/quote]
Se on ilmeisesti jotain mitä sinulla ei ole?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:38"] Siis kyllähän niitä tulee helposti jos vaan ramppaa baareissa ja tykkää seksistä ilman sitoumuksia. Ja on ollut pitkiä aikoja sinkkuna. Parhaimmillaan tuossa yhdellä kaverilla saattoi olla 2-3 miestäkin viikossa, tosin on vähän lutkamainen mutta silti. Eikä mitenkään erikoisen näköinen. Eihän tuo 25-30 ole juuri mitään kolmikymppiselle naiselle. [/quote] Nää on taas näitä naisten "ongelmia". Toista se on meillä peräkammarin pojilla. [/quote] Jos naisia ei arvosteltaisi ja halvennettaisi seksikumppanien määrän perusteella niin voisi olla teikäläisilläkin paremmat mahdollisuudet saada joskus.
[/quote]
Ei se niin toimi. Sit ois pelimihelllä vaan entistä vilkkaampaa, ja naisen katkeruus (joka väistämättä kääntyy miehen suuntaan ennemmin tai myöhemmin) entistä yleisempi kun joutuu "tyytymään" normikaveriin puolisoksi siinä vaiheessa kun perhettä pitäisi perustaa. :)