Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen haluaa noin 30-45-vuotias työssäkäyvä sinkkumies?

Vierailija
28.02.2022 |

Jostain syystä minuun ottavat yhteyttä vain nuorehkot mt-eläkeläiset ja sellaiset, jotka haluaisivat alkaa elellä siivelläni. Mietin tässä, onko "vika" minussa vai ovatko työssäkäyvät sinkkumiehet äärimmäisen harvinaisia tuossa ikäluokassa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätin ja pyöreäpyllyisen.

Vierailija
42/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.

Ei ole. Ei naisten kiinnostus kasaannu hyville miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paljon normaaleja ja mukavia miehiä tuosta ikäluokasta (itekin sellaisen löysin). Jos profiilitekstin perusteella vaikuttaa järkevältä niin treffeille vaan! Kuvia ei kannata syynätä niin tarkasti, monilla miehillä vähän sattumanvarainen valikoima kuvia itestään kun eivät photoshootteja hirveästi harrasta

Vierailija
44/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?

Ap

Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.

Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.

Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.

Ap

Nykyään miehillä on niin paljon valikoimaa Tinderissä ja etsivät vain seksiä. Älä haksahda ainakaan lapsia jo tehneisiin miehiin. He etsivät vain seksiseuraa. Nykyisin ne, jotka eivät hanki lapsia alle 30-vuotiaana, eivät kyllä suhdetta enää löydä, kun suurin osa miehistä sitoutuu vain lasten takia ja yli 30-vuotiaista sinkkumiehistä useimmat eivät halua lapsia, puolet miehistä eivät halua koskaan. Jos mies pääsee Tinderin makuun, hän ei koskaan enää sitoudu parisuhteisiin.

Totta, mutta eri syistä kuin luulet. Katsos, kun aikani etsin parisuhdetta, enkä kelvannut, niin tiputin rasvaprosentit siten että vatsalihakset näkyy, johan alkoi seuraa löytyä, seksiseuraa nimittäin. En näköjään kelpaa kuin seksiseuraksi, joten siihen sitten tyydytään. Minun vikanihan se on kun bioni on tylsä ja yks naamakuvani on huono parisuhdetta etsiville, kun pitäs ilmeisesti olla kuvia Bahamalta surffailemasta ja golfradalta, ja mitä lie pilluja kostuttavaa tekstiä biossa, että pääsee esikarsinnoista edes läpi. Nirsojahan ne naiset ei ole, ei. Helpompaa tämä kyllä on, kun saa pimpukkaa ilman velvollisuuksia, seksihommissa kun olen aina vaativammatkin tyydyttänyt, että aina pääsee uudestaan pukille. Että kun tosiaan pääsee pimpin makuun, niin miksi vaivautua etsimään parisuhdetta, kun se on 10 kertaa vaativampaa kuin seksiseuran halu, ilmeisesti.

Vierailija
45/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut vietiin jo 18-vuotiaana. Olen tosin 22-vuotiaasta asti ollut sinkku.

N30

Hyi yök 😑

Vierailija
46/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit kasvot, kiva ja mielellään ei rumia valtavia tatskoja.

Ei kiinnosta koulutus- tai työurasi, kunhan tulet toimeen.

Mikään kaksinaismoralisti en ole, mutta jos seksikumppanien määrässä puhutaan sadoista tai useammasta kymmenestä, niin ei kiitos. 30 vuotiaalle joku 30 kumppania on vielä ihan ok (jos on viistoista vuotiaasta harrastanut seksiä, niin toi tekee 2/vuodessa).

Mielellään lisäksi elämässä jotain mielenkiinnonkohteita sekä tavotteita. Sillä mitä nuo on, ei ole niinkään väliä. Kunhan nyt jokin kiinnostaa ja elämässä on jotain tavoiteltavaa.

Ikä 25-35 ja haluu lapsia, mutta ei ole niitä ennestään. Eläimet on plussa, mutta eläintarha on miinus.

T. 30v mies.

Vierailija
47/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v ja tyttöystäväni on 26-vuotias. En kyllä vanhempaa enää ottaisi.

Joo en mäkään vaihtas mun 26v poikkista vanhempaan.

T. N42

Vierailija
48/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N42

En mäkään vaihtais mun 16v poikkista vanhempaan.

N114

Vierailija
49/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on paljon normaaleja ja mukavia miehiä tuosta ikäluokasta (itekin sellaisen löysin). Jos profiilitekstin perusteella vaikuttaa järkevältä niin treffeille vaan! Kuvia ei kannata syynätä niin tarkasti, monilla miehillä vähän sattumanvarainen valikoima kuvia itestään kun eivät photoshootteja hirveästi harrasta

Tinderiinkö pitää siis mennä? En ole koskaan ollut Tinderissä tai vastaavissa. Mulle se tuntuu jotenkin todella korkealta kynnykseltä. Haluaisin löytää miehen ilman Tinderiä tai deitti-ilmoitusta tai baarejakaan. Olisi kivaa, jos joku mies vain alkaisi kirjoitella somessa tai tuppaisi seuraani jossain kaupungilla.

Ap

Vierailija
50/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään kaksinaismoralisti en ole, mutta jos seksikumppanien määrässä puhutaan sadoista tai useammasta kymmenestä, niin ei kiitos. 30 vuotiaalle joku 30 kumppania on vielä ihan ok (jos on viistoista vuotiaasta harrastanut seksiä, niin toi tekee 2/vuodessa).

Mielellään lisäksi elämässä jotain mielenkiinnonkohteita sekä tavotteita. Sillä mitä nuo on, ei ole niinkään väliä. Kunhan nyt jokin kiinnostaa ja elämässä on jotain tavoiteltavaa.

Ikä 25-35 ja haluu lapsia, mutta ei ole niitä ennestään. Eläimet on plussa, mutta eläintarha on miinus.

T. 30v mies.

Mulla on ollut toistaiseksi kolme kumppania elämäni aikana. 🙂 Tarjokkaita on ollut, mutta en periaatteesta halua mitään irtosuhteita, joten olen aina kieltäytynyt kunniasta (tai kunniattomuudesta).

Ap

Vierailija
51/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v mies.

Mulla on ollut toistaiseksi kolme kumppania elämäni aikana. 🙂 Tarjokkaita on ollut, mutta en periaatteesta halua mitään irtosuhteita, joten olen aina kieltäytynyt kunniasta (tai kunniattomuudesta).

Ap

...ja tatuointeja ei ole. Tulen toimeen. Lemmikkejä ei ole, tosin haaveilen koirasta ja kissasta.

Ap

Vierailija
52/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v mies.

Ap

Jälkikäteen tajuan senkin, että olisi pitänyt vain tutustua rohkeasti niihin liian voimakkaasti iholle tuleviin. Ehkä niistä seksin perässä olleista joku olisikin voinut sittenkin olla parisuhdeainestakin. Mutta annoin aina sellaisille pakit, kun olen ollut parisuhdemielessä liikkeellä ainoastaan, enkä missään nimessä ole halunnut irtosuhteita. Tämänkin tajusin vasta jälkikäteen. :/ Voihan se olla, että ihmiset tutustuvat aika primitiivisellä tavalla toisiinsa parisuhdetarkoituksessa.

Ap

Vierailija
53/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N42

En mäkään vaihtais mun 16v poikkista vanhempaan.

N114

No soosoo, ei nyt lapsia sentään 😌

Vierailija
54/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?

Ap

Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.

Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.

Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.

Ap

Nykyään miehillä on niin paljon valikoimaa Tinderissä ja etsivät vain seksiä. Älä haksahda ainakaan lapsia jo tehneisiin miehiin. He etsivät vain seksiseuraa. Nykyisin ne, jotka eivät hanki lapsia alle 30-vuotiaana, eivät kyllä suhdetta enää löydä, kun suurin osa miehistä sitoutuu vain lasten takia ja yli 30-vuotiaista sinkkumiehistä useimmat eivät halua lapsia, puolet miehistä eivät halua koskaan. Jos mies pääsee Tinderin makuun, hän ei koskaan enää sitoudu parisuhteisiin.

Totta, mutta eri syistä kuin luulet. Katsos, kun aikani etsin parisuhdetta, enkä kelvannut, niin tiputin rasvaprosentit siten että vatsalihakset näkyy, johan alkoi seuraa löytyä, seksiseuraa nimittäin. En näköjään kelpaa kuin seksiseuraksi, joten siihen sitten tyydytään. Minun vikanihan se on kun bioni on tylsä ja yks naamakuvani on huono parisuhdetta etsiville, kun pitäs ilmeisesti olla kuvia Bahamalta surffailemasta ja golfradalta, ja mitä lie pilluja kostuttavaa tekstiä biossa, että pääsee esikarsinnoista edes läpi. Nirsojahan ne naiset ei ole, ei. Helpompaa tämä kyllä on, kun saa pimpukkaa ilman velvollisuuksia, seksihommissa kun olen aina vaativammatkin tyydyttänyt, että aina pääsee uudestaan pukille. Että kun tosiaan pääsee pimpin makuun, niin miksi vaivautua etsimään parisuhdetta, kun se on 10 kertaa vaativampaa kuin seksiseuran halu, ilmeisesti.

Ja sanottakoon vielä sekin, että kun jokainen nainen on kysellyt Tinder-suosiostani, ja olen ilmoittanut olevani siellä lähinnä ilmaa, ovat he ihmetelleet, että miksi kaltaiseni mies ei ole suosittu, kun heidän mukaansa olen sieltä parhaasta päästä tapaamistaan miehistä. Että kai tinderissä on hyvistä miehistä ylitarjontaa täällä pk-seudulla.

Vierailija
55/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kiloisen.

Vierailija
56/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v mies.

Ap

Jälkikäteen tajuan senkin, että olisi pitänyt vain tutustua rohkeasti niihin liian voimakkaasti iholle tuleviin. Ehkä niistä seksin perässä olleista joku olisikin voinut sittenkin olla parisuhdeainestakin. Mutta annoin aina sellaisille pakit, kun olen ollut parisuhdemielessä liikkeellä ainoastaan, enkä missään nimessä ole halunnut irtosuhteita. Tämänkin tajusin vasta jälkikäteen. :/ Voihan se olla, että ihmiset tutustuvat aika primitiivisellä tavalla toisiinsa parisuhdetarkoituksessa.

Ap

Jos oot nätti, niin varmasti jotkut ovat olleet ihan parisuhdetarkoituksessa liikkeellä. Jos oot tavis, niin yleensä tota iholle tuloa harjoitetaan juuri niihin naisiin, jotka kyllä kelpaavat seksiin, mutta eivät parisuhteeseen. Kukaan fiksu tyyppi ei halua pelottaa sitä potentiaalista parisuhdekumppania liiallisella lääppimisellä.

Vierailija
57/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa ton ikäisenä miehenä noin 25-28 vuotiaan naisen joka ei meikkaa, ole ylipainoinen tai huumorintajuton ammattiloukkaantuja. Ei muuta.

Vierailija
58/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-25-vuotiaan instabeiben.

En oo kyllä sinkku, töissä tai 30-45-vuotias, mutta tuollaisen haluaisin. Varmaan moni muukin.

t: Pertti53

Pertti53 haluaisi oikeasti 15-17-vuotiaan instabeiben, mutta ei vaan kehtaa sanoa, että oman tyttären ikäiset (alaikäiset) kiehtovat.

Vierailija
59/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max. 27-vuotias ja normaalipainoinen. Ei mitään alkavia riipputissejä myöskään. Tulot pitäisi olla ainakin väh. 5000e nettona.

Sitten varmaan pitää olla kaikkien sinkkujen yksin, kun ei kukaan matchaa. Mulle naisena kelpaisi mies samoilla spekseillä, joita itse edustan, mutta sellaisia miehiä ei edes ole vapaina ja jos olisi, haluavat vain periaatteesta ja imagosyistä tai potenssiongelmiensa vuoksi jonkun parikymppisen.

Miksi ennen ihmiset etsivät sielunkumppaneita ja rakastettuja itselleen, mutta nykyisin jotain seksiobjektia, statussymbolia ja näyttelyesinettä? Siis oon ihan hoikka ja kivannäköinen, mutta iälleni nyt vain en voi mitään. Kieltämättä v*tuttaa kuin pientä eläintä tai P. Väyrystä. Harmi, kun kukaan ei hoputtanut kumppaninhakuun mua nuorempana. :(

Ap

No älä sure. En minäkään ollut suosittu suomessa, sain olla ihan rauhassa yksin. Mutta kun muutin ulkomaille niin minua lähestyttiin koko ajan. Sain useita asiallisia treffipyyntöjä ja kävin mukavien miesten kanssa ulkona. Löysin sitten aviomiehen näiden joukosta ja naimisissa ollaan oltu 15 vuotta. Lapsia meillä on myös. Asun edelleen perheineen ulkomailla miehen kotimaassa. Olen hyvin onnellinen.

Vierailija
60/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiinkö pitää siis mennä? En ole koskaan ollut Tinderissä tai vastaavissa. Mulle se tuntuu jotenkin todella korkealta kynnykseltä. Haluaisin löytää miehen ilman Tinderiä tai deitti-ilmoitusta tai baarejakaan. Olisi kivaa, jos joku mies vain alkaisi kirjoitella somessa tai tuppaisi seuraani jossain kaupungilla.

Ap

Suomessa ei lähestytä selvinpäin kaupungilla tai tapahtumissa tai vaikka kaupassa. Mutta ulkomailla kyllä lähestytään. Miehet ei pelkää pakkeja kun niillä on hyvä itsetunto. Ne tulee kertomaan sulle että sulla on tosi kaunis mekko tai jotain ja kysyy onko sulla suunnitelmia viikonlopulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi