Millaisen naisen haluaa noin 30-45-vuotias työssäkäyvä sinkkumies?
Jostain syystä minuun ottavat yhteyttä vain nuorehkot mt-eläkeläiset ja sellaiset, jotka haluaisivat alkaa elellä siivelläni. Mietin tässä, onko "vika" minussa vai ovatko työssäkäyvät sinkkumiehet äärimmäisen harvinaisia tuossa ikäluokassa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
No jos tuon ikäiseksi on elänyt sinkkuna ja ilman lapsia, niin ei varmaan enää edes parisuhde kiinnosta.
On mulla ollut kaksi kariutunutta pidempää parisuhdetta. Olen todella intohimoinen, hellyyttä ja läheisyyttä kaipaava, mutta olen aina kaihtanut irtosuhteita ja baareja, niin en ole tavannut oikein ketään. Olen vain opiskellut, treenannut salilla ja tehnyt töitä aikuisuuteni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.
Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?
Ap
Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.
Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.
Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.
Ap
Nykyään miehillä on niin paljon valikoimaa Tinderissä ja etsivät vain seksiä. Älä haksahda ainakaan lapsia jo tehneisiin miehiin. He etsivät vain seksiseuraa. Nykyisin ne, jotka eivät hanki lapsia alle 30-vuotiaana, eivät kyllä suhdetta enää löydä, kun suurin osa miehistä sitoutuu vain lasten takia ja yli 30-vuotiaista sinkkumiehistä useimmat eivät halua lapsia, puolet miehistä eivät halua koskaan. Jos mies pääsee Tinderin makuun, hän ei koskaan enää sitoudu parisuhteisiin.
Kiinteä, rauhallinen, empaattinen, käytännöllinen. Miellyttävä ääni ja naisellinen liikehdintä ovat myös tärkeitä.
Itseä noin 12-15v nuorempi olisi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Max. 27-vuotias ja normaalipainoinen. Ei mitään alkavia riipputissejä myöskään. Tulot pitäisi olla ainakin väh. 5000e nettona.
Sitten varmaan pitää olla kaikkien sinkkujen yksin, kun ei kukaan matchaa. Mulle naisena kelpaisi mies samoilla spekseillä, joita itse edustan, mutta sellaisia miehiä ei edes ole vapaina ja jos olisi, haluavat vain periaatteesta ja imagosyistä tai potenssiongelmiensa vuoksi jonkun parikymppisen.
Miksi ennen ihmiset etsivät sielunkumppaneita ja rakastettuja itselleen, mutta nykyisin jotain seksiobjektia, statussymbolia ja näyttelyesinettä? Siis oon ihan hoikka ja kivannäköinen, mutta iälleni nyt vain en voi mitään. Kieltämättä v*tuttaa kuin pientä eläintä tai P. Väyrystä. Harmi, kun kukaan ei hoputtanut kumppaninhakuun mua nuorempana. :(
Ap
Minulle tärkeätä on että nainen on täysissä hengen ja sielun voimissa ja ei ole päihdeongelmaa; siis satunnainen alkoholin- ja hampunkäyttö on OK, mutta ei alkoholismi ja muu narkkaaminen. Minulla on kokemusta persoonallisuushäiriöisesta ja päihdeongelmaisesta naisesta ja sellaista en halua kokea enää. Olen 40-vuotias mies ja olen työelämässä, olen duunari mutta en sellainen paksu perusjuntti. Luen paljon kirjoja ja en edes autoile, vaan liikun polkupyörällä ympäri vuoden ja olen hyvässä kunnossa.
En osaa vasta, koska olen ollut tuon ikävälin työttömänä.
Varmaan semmoisen mukavan, kiinnostavan, tasapainoisen, empaattisen ja arvoiltaan samanlaitaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi ulkomaalaissyntyinenkin mies. Tarvitsisin ehkä postimyyntisulhasen siis. Mistä maasta voisin yrittää? Eurooppa ja Aasia kiinnostaisivat itseäni. Haluaisin hoitaa tämän ongelmani pois päiväjärjestyksestä pian ja tutustua johonkin äkkiä ja päästä viettämään romanttisia koti-iltoja yhdessä. ❤
Ap
Et taida olla ihan älykäs, oletko edes nainen. Ei sieltä ulkomailta tänne haeta miehiä, vaan sinä joudut itse muuttamaan ulkomaille. Oleskelulupaa ei miehelle tule ilman työpaikkaa.
Täällä miehet kertovat millaisen naisen haluavat. Vastaukset paljastavat miksi asia jää haluamisen tasolle eikä etene.
Miksi miehen pitää töissä käydä?
Voihan sitä omillaan tulla toimeen muutenkin, jotkut jopa paljon paremminkin.
Kannattaa kysellä täältä, kun kommenteista päätellen yli puolet ovat mielenterveysongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteät tissit ja ebonybeba 👩🏽🤝👨🏼
Mikä tämä on?
Fiksun sekä älyltään, että käytökseltään, empaattisen, ajatusmaailmaltaan positiivisen, huumoria ymmärtävän ja ystävällisen. Itseensä terveellä tavalla tyytyväisen. Ei saa olla katkera ja vertaileva, muista pahaa puhuva.
Tarjolla on kaikenlaista, mutta vain yllämainitunlaiset kelpaa. Ovat valitettavasti yleensä varattuja, toki varmasti jostakin löytyy vapaalla kulkevia.
Tossa 35v jälkeen miehen kannattaa miettiä onko niistä naisista oikeasti muuhun kun viikonloppu käytöön. Naisten mt ongelmat vaan lentää naamalle joka kerta kun alkaa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ahne, minulle riittää, kunhan on alle 30-vuotias. Olen itse 38, joten se on sopiva ikäero. Niin joo, enkä lihavia halua myöskään mielelläni. Töitä pitää tehdä myös.
Ei me alle 30 vuotiaat haluta 38v ukkoa.
Varmaan kauniin ja itseään nuoremman työssäkäyvän sinkkunaisen? Tai ihan vain sinkkunaisen...
Sellaisen, joka ei jätä omia tavoitteitaan kakkoseksi,
mutta osaa tehdä juttuja yhdessäkin. Sopuisa, ei sotaisa.
Sellaisen kanssa on hyvä olla, joka osaa nauraa itselleenkin.
Ei odota liian nopeaa etenemistä. Saa silti kertoa odotuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen työtön, niin rikas, tai sanotaanko varakas. Olis kiva lojua sängyssä päivät pitkät ja helliä toisiamme.
Hyi yök 😑
Vierailija kirjoitti:
En ole ahne, minulle riittää, kunhan on alle 30-vuotias. Olen itse 38, joten se on sopiva ikäero. Niin joo, enkä lihavia halua myöskään mielelläni. Töitä pitää tehdä myös.
Olen 29 ja en ikinä huolisi noin vanhaa ukkoa. Max.+5 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.
Minut vietiin jo 18-vuotiaana. Olen tosin 22-vuotiaasta asti ollut sinkku.
N30
No jos tuon ikäiseksi on elänyt sinkkuna ja ilman lapsia, niin ei varmaan enää edes parisuhde kiinnosta.