Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen haluaa noin 30-45-vuotias työssäkäyvä sinkkumies?

Vierailija
28.02.2022 |

Jostain syystä minuun ottavat yhteyttä vain nuorehkot mt-eläkeläiset ja sellaiset, jotka haluaisivat alkaa elellä siivelläni. Mietin tässä, onko "vika" minussa vai ovatko työssäkäyvät sinkkumiehet äärimmäisen harvinaisia tuossa ikäluokassa.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöisen.

Vierailija
2/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?

Ap

Vierailija
4/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen välttelemään miehiä ja olemaan yksin. t: Työssäkäyvä M32

Vierailija
5/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on kyl jo nähty tuohon ikään mennessä, mieluummin juo kaljaa ja pieree omissa oloissaan, kuin alkaa pierua pidätteleväksi absolutistiksi.

Vierailija
6/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön, niin rikas, tai sanotaanko varakas. Olis kiva lojua sängyssä päivät pitkät ja helliä toisiamme.

Vierailija
7/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?

Ap

En tunne yhtäkään. Ei niitä varmaan oo...

Vierailija
8/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-25-vuotiaan instabeiben.

En oo kyllä sinkku, töissä tai 30-45-vuotias, mutta tuollaisen haluaisin. Varmaan moni muukin.

t: Pertti53

Vierailija
9/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.

Vierailija
10/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuon ikäinen haluaa vain seksisuhteen. Olen itsekin tässä pitkän parisuhteen jälkeen kun jo jonkun aikaa ollut sinkkuna että enpä mä enää tarvitse miestä, paitsi ehkä just siihen panolle. Niitä kyllä löytää. Yksin on hyvä eikä kenkää tarvii elätellä ketään. Parisuhteet on passé

t. kolmekymppinen "jo parisuhde-elämän" kokenut nainen

Vierailija
11/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.

Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.

Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.

Ap

Vierailija
12/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisen mukavan rennon naisen jonka kanssa mökkeillä

Vierailija
13/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

*rumpuja = rupuja eli alkoholisteja, työttömiä, elämänkoululaisia, mt-ongelmaisia

Kannattaa olla yksin, eikä tuollaisten kanssa, ettet pääse hengestäsi.

Vierailija
14/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuon ikäinen haluaa vain seksisuhteen. Olen itsekin tässä pitkän parisuhteen jälkeen kun jo jonkun aikaa ollut sinkkuna että enpä mä enää tarvitse miestä, paitsi ehkä just siihen panolle. Niitä kyllä löytää. Yksin on hyvä eikä kenkää tarvii elätellä ketään. Parisuhteet on passé

t. kolmekymppinen "jo parisuhde-elämän" kokenut nainen

Siis mä menetin neitsyytenikin suhteellisen myöhään eli 23-vuotiaana. Olen harrastanut todella vähän seksiä elämäni aikana. Tykkäisin läheisyydestä ym. kovasti, vaan ilmeisesti junani meni jo. Olisi pitänyt tajuta aktivoitua kumppanin etsintään nuorempana, mutta kukaan ei muistuttanut asiasta ajoissa, enkä itsekään ihastunut kuin sellaisiin saavuttamattomiin lähinnä.

Ap

Vierailija
15/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman.

Kaikesta muusta voidaan neuvotella, mutta ehdottomasti pitää olla lapseton.

Vierailija
16/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.

Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.

Ap

"En kelpaa kenellekään" = miehet eivät lähesty kaupassa, kadulla, kirjastossa, kahvilassa jne

Vierailija
17/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch

Vierailija
18/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitääkö olla tänään töissä, vai haittaako kun vielä 3kk virkavapaata, kun kokeilen muita juttuja?

Työkeikkoja viikonloppuisin. Lisäksi seurailen avoimen yli-opiston opintoja, joku pitäisi napata, talous- ja kieliopiskelujen alueelta. Ja aasialainen kieli, josta aion jonkun pisteen napata, on jo hallussa, pitäisi saada helppo nakki. 

Vierailija
19/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi ulkomaalaissyntyinenkin mies. Tarvitsisin ehkä postimyyntisulhasen siis. Mistä maasta voisin yrittää? Eurooppa ja Aasia kiinnostaisivat itseäni. Haluaisin hoitaa tämän ongelmani pois päiväjärjestyksestä pian ja tutustua johonkin äkkiä ja päästä viettämään romanttisia koti-iltoja yhdessä. ❤

Ap

Vierailija
20/75 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotiaan. Suomalainen mies on sellainen. Katsokaa ulkomailta miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme