Millaisen naisen haluaa noin 30-45-vuotias työssäkäyvä sinkkumies?
Jostain syystä minuun ottavat yhteyttä vain nuorehkot mt-eläkeläiset ja sellaiset, jotka haluaisivat alkaa elellä siivelläni. Mietin tässä, onko "vika" minussa vai ovatko työssäkäyvät sinkkumiehet äärimmäisen harvinaisia tuossa ikäluokassa.
Kommentit (75)
Missäpäin suomea asut?
mikset mainosta vaikka instagram profiilia foorumeilla että voi tulla jutskaamaan sun kanssa vaikka treffeistä
En osaa sanoa. Minua halusi tavata vain 50+ miehet kun olin nettideittisivustolla.
Jaksoin viikon niitä katsella.
N31
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea asut?
mikset mainosta vaikka instagram profiilia foorumeilla että voi tulla jutskaamaan sun kanssa vaikka treffeistä
Koska kukaan ei halua randomvonkaajia someensa. Se on ainut mitä tuolla tavalla saisi.
"Anna pilluu öhö öhö"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea asut?
Koska kukaan ei halua randomvonkaajia someensa. Se on ainut mitä tuolla tavalla saisi.
"Anna pilluu öhö öhö"
Okei. itkettää.
Normaalin naisen.
Huomenna treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max. 27-vuotias ja normaalipainoinen. Ei mitään alkavia riipputissejä myöskään. Tulot pitäisi olla ainakin väh. 5000e nettona.
Sitten varmaan pitää olla kaikkien sinkkujen yksin, kun ei kukaan matchaa. Mulle naisena kelpaisi mies samoilla spekseillä, joita itse edustan, mutta sellaisia miehiä ei edes ole vapaina ja jos olisi, haluavat vain periaatteesta ja imagosyistä tai potenssiongelmiensa vuoksi jonkun parikymppisen.
Miksi ennen ihmiset etsivät sielunkumppaneita ja rakastettuja itselleen, mutta nykyisin jotain seksiobjektia, statussymbolia ja näyttelyesinettä? Siis oon ihan hoikka ja kivannäköinen, mutta iälleni nyt vain en voi mitään. Kieltämättä v*tuttaa kuin pientä eläintä tai P. Väyrystä. Harmi, kun kukaan ei hoputtanut kumppaninhakuun mua nuorempana. :(
Ap
No älä sure. En minäkään ollut suosittu suomessa, sain olla ihan rauhassa yksin. Mutta kun muutin ulkomaille niin minua lähestyttiin koko ajan. Sain useita asiallisia treffipyyntöjä ja kävin mukavien miesten kanssa ulkona. Löysin sitten aviomiehen näiden joukosta ja naimisissa ollaan oltu 15 vuotta. Lapsia meillä on myös. Asun edelleen perheineen ulkomailla miehen kotimaassa. Olen hyvin onnellinen.
Harkitsen vakavasti samaa. Eipä tässä muutakaan voi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea asut?
Asun Helsingissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ahne, minulle riittää, kunhan on alle 30-vuotias. Olen itse 38, joten se on sopiva ikäero. Niin joo, enkä lihavia halua myöskään mielelläni. Töitä pitää tehdä myös.
Kuinka pitkä mies olet, onko tummat tuuheat hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Tossa 35v jälkeen miehen kannattaa miettiä onko niistä naisista oikeasti muuhun kun viikonloppu käytöön. Naisten mt ongelmat vaan lentää naamalle joka kerta kun alkaa seurustelemaan.
Ehkä naisena kannattaa laittaa ruokaa vain itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.
Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?
Ap
Tuossa on lähes sukupolviero. Kolmekymppiset ja viisikymppiset ovat elämässään aivan eri vaiheessa. En huomannut, minkä ikäinen itse olet, mutta noin laajan ikäeron voisin kuvitella vain, jos olet tyyliin 42, ja silloinkin viisikymppinen alkaa olla jo siinä rajalla, ja kolmekymppinen sopisi vain toyboyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max. 27-vuotias ja normaalipainoinen. Ei mitään alkavia riipputissejä myöskään. Tulot pitäisi olla ainakin väh. 5000e nettona.
Sitten varmaan pitää olla kaikkien sinkkujen yksin, kun ei kukaan matchaa. Mulle naisena kelpaisi mies samoilla spekseillä, joita itse edustan, mutta sellaisia miehiä ei edes ole vapaina ja jos olisi, haluavat vain periaatteesta ja imagosyistä tai potenssiongelmiensa vuoksi jonkun parikymppisen.
Miksi ennen ihmiset etsivät sielunkumppaneita ja rakastettuja itselleen, mutta nykyisin jotain seksiobjektia, statussymbolia ja näyttelyesinettä? Siis oon ihan hoikka ja kivannäköinen, mutta iälleni nyt vain en voi mitään. Kieltämättä v*tuttaa kuin pientä eläintä tai P. Väyrystä. Harmi, kun kukaan ei hoputtanut kumppaninhakuun mua nuorempana. :(
Ap
No älä sure. En minäkään ollut suosittu suomessa, sain olla ihan rauhassa yksin. Mutta kun muutin ulkomaille niin minua lähestyttiin koko ajan. Sain useita asiallisia treffipyyntöjä ja kävin mukavien miesten kanssa ulkona. Löysin sitten aviomiehen näiden joukosta ja naimisissa ollaan oltu 15 vuotta. Lapsia meillä on myös. Asun edelleen perheineen ulkomailla miehen kotimaassa. Olen hyvin onnellinen.
Harkitsen vakavasti samaa. Eipä tässä muutakaan voi.
Ap
Mikä sun mielestä ap on suurin syy sille miksi oot sinkku? Helsingissä on 30-45v sinkkumiehiä tuhansia ja tuhansia.
Jos et Tinderiin halua mennä, niin käy jossain yökerhoissa vaikka ihan vesilinjalla. Ei niitä miehiä kirjastossa tai kuntosaleilla vastaan tule. Siis iskumielessä. Vaikka salilla olisikin kivan näköinen nainen, niin en salilla kun toinen treenaa ala häntä lähestymään, koska arvostan toisen treeniaikaa niin paljon. Salin ulkopuolella jossain bussipysäkillä voisinkin yrittää jotain jubailua.
Suomalaisessa yhteiskunnassa on tietty normisto. Tutustuminen tapahtuu vain tietyissä paikoissa, halusimme tai emme. Jos odotat jotain treffipyyntöjä keskellä katua saatat joutua odottamaan hyvin kauan. Jossain Ranskassa joku hurmuri tulee jauhamaan paskaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset miehet selvästi tietää tasonsa ja arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-25-vuotiaan instabeiben.
En oo kyllä sinkku, töissä tai 30-45-vuotias, mutta tuollaisen haluaisin. Varmaan moni muukin.
t: Pertti53
Pertti53 haluaisi oikeasti 15-17-vuotiaan instabeiben, mutta ei vaan kehtaa sanoa, että oman tyttären ikäiset (alaikäiset) kiehtovat.
Tuohan edellyttäisi sitä että Pertti53 olisi joskus saanut pesää ja sitä tuskin on kukaan tullut sinne peräkammariin tarjoamaan.
pelästyinkin kuinka nero joku voi olla että tulee niin vähällä toimeen.