Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml
Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin.
Kommentit (318)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii. [/quote] Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään. [/quote] Niin että ei vaikuta vai kun juuri orgasmin hetkellä turahtaa paskat pussiin. Sitä paskan tuloahan ei voi itse päättää. [/quote] -Antaa paskan turahtaa sitten ihan vapaasti vaan. Sitä paitsi jos taas olisit sinäkin hiukan edes vaivautunut lukemaan avanteesta ennen kommentointiasi, niin tietäisit vallan hyvin että sitä ei kukaan huomaa eikä itsekään tunne kun tavaraa pussiin tulee. Ja jos tosiaan olisit lukenut asiasta, niin tietäisit myös senkin että avanne ei normaalisti piere eikä turauttele kuuluvasti yhtään mitään. Ja sitä paitsi ei sitä paskaakaan sinne kaiken aikaa valu. Esimerkiksi seksin aikana ihmisen suolisto rentoutuu ja eipä itselläni ainakaan ole koskaan näkynyt avanne toimivan sänkypuuhien aikana. Mutta summa sumarum, helppohan se on täällä netin ihmeellisessä maailmassa kasvottomana naureskella, mutta sanonpahan vaan että kyllä se sinullakin naama tosipaikan tullen mutkalle menisi ja tulisi läheisiä ikävä, se on katsos vähän erilainen maailma tuo todellinen maailma tuolla ulkona missä päätetään elon hinnoista ja lunnaista. Terv. Se sama avanneleikattu mies kun ylempänä.
[/quote]
Jes, idiooteille luut kurkkuun! Todella hyviä kommentteja sulla, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:13"]:(
Mä ymmärrän Jania. Itselläni on suolistosairaus (ei syöpä mutta sitäkin on epäilty alkuvaiheessa) ja kyllä avannepussi olisi tosi iso painajainen. Välillä mietin että ennemmin kuolisin kun eläisin avanteen kanssa. Tällä hetkellä ei oo ajankohtaista mutta kaikki sympatiani Janille ja pikaista paranemista!
[/quote]
Miksi ihmeessä? Avanne ei ole ollenkaan sellainen peikko kuin Jani on antanut ymmärtää. Paljon mieluummin hyvä mielenkiintoinen elämä avanteen kanssa kuin kuolema.
[/quote]
No oon varmaan samanlainen pinnallinen paskiainen kun Jani mutta todellakin se avanne tuntuisi maailmanlopulta.
Tiedän kyllä että monet elää sen kanssa aivan tavallista hyvää elämää.
[/quote]
Idiootti.
Se avanne TUNTUU maailmanlopulta, mutta se toinen vaihtoehto (kuolema) ON maailmanloppu.
2 vaihtiehtoa, avanne tai kuolema. Kumman siis valitset: tunteen vai toden.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:08"]
Mua suututtaa se oikeasti, koska vähemmän koulutetut/epätoivoiset ihmiset haksahtaa niihin niiin helposti. Kyllähän tääkin sankari keräs kymmeniä tuhansia euroja noita hedelmälääkelomiaan varten.
Kaverillani on ykköstyypin diabetes. Hänen ystävänsä, joogaohjaaja, löysi hänelle "parannuksen minkä avulla voi jättää lääkkeet pois". Tää "parannus" oli vihermehuilla jokaisen aterian korvaaminen. Arvatkaa kuka päätyi ensiapuun?
[/quote]
Tämä. Suomessakin on valitettavasti hyväuskoisia, vähemmän välkkyjä ihmisiä, jotka ovat tälläisen gojipropagandan vietävissä, ja seuraukset voivat olla karmeita.
Kaikki superfoodit, vihermehut ja homeopatiat on ihan jees kun pysyvät terveen ihmisen harrastuksena (olen itsekin kokeillut monia ja tykännytkin), mutta niillä ei _todellakaan_ hoideta vakavia sairauksia kuten syöpiä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:36"]Toivottavasti ei metareita tullut, aika kauan ehti tuo kasvain olla siellä suolessa! [/quote] Vaikkei näkyisi magneetissa, niin niitä voi olla. Pieniä pesäkkeitä, syöpäsoluja. Jos on levinnyt imusolmukkeisiin ja suolen seinämän läpi niin elinaikaa on ehkä n. 5 vuotta. Erilaisilla sytostaateilla saadaan hoitovaste aikaiseksi vielä vuosien päästä. Välillä voi olla tarve tehdä resektio esim. maksaan, jonne tyypillisesti tulee ensimmäiset etäpesäkkeet. Mutta kuten todettua, levinnyt suolisyöpä on käytännössä kuolemantuomio nykylääketieteellä.
[/quote]
Eikös tästä diagnoosista uutisoitu jo 2013?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:13"]:(
Mä ymmärrän Jania. Itselläni on suolistosairaus (ei syöpä mutta sitäkin on epäilty alkuvaiheessa) ja kyllä avannepussi olisi tosi iso painajainen. Välillä mietin että ennemmin kuolisin kun eläisin avanteen kanssa. Tällä hetkellä ei oo ajankohtaista mutta kaikki sympatiani Janille ja pikaista paranemista!
[/quote]
Mä taas mietin aivan toisin. Itsellä kanssa suolistosairaus, koliitti. Mielummin avanne, kun se helvetillinen vessarumpa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:37"]Yllättävän kauan saa ola sairaalassa yleensä potkitaan seuraavan päivänä pois
[/quote]
Se on todella iso leikkaus, että ihan päivässä sieltä ei valitettavasti kotiuduta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:13"]:(
[/quote]
Olen hoitanut paljon suolistoleikkauksen läpi käyneitä ja avannepussin saaneita. On se tosiaankin osa koko lopun elämää jos niin iso leikkaus on tehty ja ihan varmasti siihen kestää sopeutua. Luulisi kuitenkin henkiinjäämis vietin olevan niin suuri, että asian yli pääsee.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Ennemmin kuolisin kuin ottaisin avannepussin ja eläisin sen kanssa. Seksielämähän siinä kärsii.
[/quote]
Miten avanne muka vaikuttaa seksielämään? Kaikkeen tottuu, avanne saattaa olla lähinnä esteettinen ongelma. Itse seksiin ei vaikuta mitenkään.
[/quote]
Niin että ei vaikuta vai kun juuri orgasmin hetkellä turahtaa paskat pussiin. Sitä paskan tuloahan ei voi itse päättää.
[/quote]
-Antaa paskan turahtaa sitten ihan vapaasti vaan. Sitä paitsi jos taas olisit sinäkin hiukan edes vaivautunut lukemaan avanteesta ennen kommentointiasi, niin tietäisit vallan hyvin että sitä ei kukaan huomaa eikä itsekään tunne kun tavaraa pussiin tulee. Ja jos tosiaan olisit lukenut asiasta, niin tietäisit myös senkin että avanne ei normaalisti piere eikä turauttele kuuluvasti yhtään mitään. Ja sitä paitsi ei sitä paskaakaan sinne kaiken aikaa valu. Esimerkiksi seksin aikana ihmisen suolisto rentoutuu ja eipä itselläni ainakaan ole koskaan näkynyt avanne toimivan sänkypuuhien aikana.
Mutta summa sumarum, helppohan se on täällä netin ihmeellisessä maailmassa kasvottomana naureskella, mutta sanonpahan vaan että kyllä se sinullakin naama tosipaikan tullen mutkalle menisi ja tulisi läheisiä ikävä, se on katsos vähän erilainen maailma tuo todellinen maailma tuolla ulkona missä päätetään elon hinnoista ja lunnaista.
Terv. Se sama avanneleikattu mies kun ylempänä.
[/quote]
Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Vaikutat näiden sun tekstien perusteella viisaalta ihmiseltä. En tiedä pystyisinkö itse olemaan yhtä cool avanteen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:56"]Jos ei syö paljoa ei tarvita avannepussiakaan. Pissaa varten letkun voi laittaa pyttyyn ja reiän teipata sen jälkeen. Kakkaa tulee ehkä noin kerran viikossa.
[/quote]
Siis mitähän sä nyt oikein selität? :D Miten joku pissaaminen nyt liittyy tähän?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:26"]
Olisi voinut mennä laivansa mukana, mutta niin se vain kuolemanpelko yllätti ja länsimainen lääketiede alkoi kelpaamaan kun hihhulihoidot eivät toimineetkaan. Minulla ei riitä yhtään sympatiaa näille homeopatiaa parannuskeinona julkisesti rummuttaville syöpäsairaille.
[/quote]
Varsinkin kun taitaa olla itseaiheutettua.. varmaan jotain steroideja tai aineita vetänyt
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1440990744402.html
Kaksi avannetta... Jos oiken miettii, niin olisi voinut selvitä yhdellä väliaikaisella.
Olisi päässyt vähemmällä jos olisi heti mennyt oikeaan hoitoon. Nytkin silti selittelee tän päivän iltiksessä ihan muuta... ja kun lääkärit määräsivät 3kk:n levon niin hän päätti taas itsekkäänä mennä lavoille jo 10 viikon jälkeen..eli mitä oppinut?? Ei mitään!!! Sitä paitsi kuka haluaa nähdä miestanssijaa Hunkseissa heiluvan kusipussi ja paskapussi lanteilla?? Jotain rajaa tohon itserakkauteen ja oman kroppansa jumaloimiseen. Yök... naamakin on ihan B-luokan tavis
Jani Kokki käveli muutama päivä sattumalta vastaan Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä. Näytti yllättävän terveeltä ja reippaalta ulospäin, mutta käveli hiukan konkaten, kuin jalassa olisi ollut jotain, tai sitten muuten vaan varoen. Oli myös yllättävän lyhyt - tai siis siihen nähden, että olen jostain syystä luullut tosi pitkäksi. Täytyykin googlata pituutensa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:56"]
Jani Kokki käveli muutama päivä sattumalta vastaan Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä. Näytti yllättävän terveeltä ja reippaalta ulospäin, mutta käveli hiukan konkaten, kuin jalassa olisi ollut jotain, tai sitten muuten vaan varoen. Oli myös yllättävän lyhyt - tai siis siihen nähden, että olen jostain syystä luullut tosi pitkäksi. Täytyykin googlata pituutensa.
[/quote]Äskeisen kirjoittelija täällä vielä. Googlasin ja kyllä kaikkialla ilmoitetaan 192 cm. Kyllä se silti hän oli, ehkä käveli jotenkin vähän kumarassa sitten. No, nämä jutut eivät sinänsä liity tähän syöpätopiciin, jatketaan..
Erittäin vastenmielinen henkisesti ja fyysisesti...
Hyi,miten ilkeää kommentointia parilta edelliseltä.Mies on kuntoutumassa syövästä ja urpot vaan v-lee.Ihan sama,onko hänellä aikaa 2 vai 20 vuotta,hän tarttuu hetkeen.Eikä näytä nk.syöpäpotilaalta.Pitäiskö hänen vääntää itkua jossain sängynpohjalla ja mussuttaa pullaa suruunsa,jotta olisitte tyytyväisiä.Kyse on siitä,ettette itse tiedä,millaista on sairastaa syöpää.Kaikki sympatiani Janille ja tsemppiä!
Itse asiassa minä haluaisin nähdä avannepotilaan Hunksina. Minusta se olisi rohkea ja hieno veto, ja toisi julkisuutta avanneihmisille. En menisi koskaan katsomaan tavallisia Hunkseja, mutta tällaista tapausta voisin jo harkita :) Vielä kun lipun hinnoista menisi vaikka 5 prossaa syöpätutkimukseen niin hieno juttu olisi.
Otappa selvää ensin mitä jätkä on puhunut ennen kuin "alentui" menemään leikkaukseen ja viime tipassa. Hänhän piti itseään jumalana! Jakoi väärää faktaa mediassa ja näin edesauttoi ehkä muitakin nuoria samaan väärään oppiin. Minusta tuossa ei ole mitään mutä kunnioittaa..
Paskominenko on ainoa käyttö sille reijälle? Haloo? Tanssija, malli, PT jne.? Haloo?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:37"]
Yllättävän kauan saa ola sairaalassa yleensä potkitaan seuraavan päivänä pois
[/quote]
Niin no avanneleikkaus on kyllä niin iso operaatio että sieltä ei ihan edes viikossa kyllä kotiin pääse. Kuntoutumiseenkin menee useampi kuukausi.