Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml
Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin.
Kommentit (318)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:26"]
Mua muuten ärsyttää tuo ikuinen hokeminen, että xx% paranee syövästä ja on edelleen viiden vuoden päästä hengissä. Näillä nykyisillä hoidoilla viisi vuotta ei ole mikään ihme. Omassakin tuttava- ja sukualaisporukassa puolet syöpään sairastuneista on elänyt yli viisi vuotta, vaikka ovat kuolleet kuitenkin siihen syöpään ennenaikojaan. Tuo raja pitäisi nostaa seitsemään vuoteen vähintään, koska 5-7 tuntuu olevan myös yleinen elinaika, kun ennen vastaavat tapaukset meni 3-4 vuotta.
[/quote]
Nooh, mua ärsyttää ihmiset jotka ei ymmärrä syöpäpotilaan näkökulmaa kuten sinä. Kyllä mulle 5 vuotta olisi ihme. Ja vielä suurempi ihme jos eläisin vuosikymmeniä. Viisivuotisennuste kuitenkin antaa jotain osviittaa. Kiva kun vähättelet.
Hei haloo!! Mitä muuta tekemistä peräsuolella on kuin ulostaminen ja kaasujen poisto?? Kerroppa!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:55"]
Hei haloo!! Mitä muuta tekemistä peräsuolella on kuin ulostaminen ja kaasujen poisto?? Kerroppa!
[/quote]
Kakkonen on ykkönen. Tuo viisi vuotta on sen takia ilmoitettu yleisesti syövän ennusteissa, että kunnallinen ja erikoissairaanhoito ja seuranta loppuu viiden vuoden jälkeen. Sitten on omillaan ja jos kontrollin haluaa, niin joutuu maksamaan itse.
Se että Kokki konkkaa, voi johtua siitä, että jalasta on poistettu lihas: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015083120277098_vi.shtml
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:13"]
:( Mä ymmärrän Jania. Itselläni on suolistosairaus (ei syöpä mutta sitäkin on epäilty alkuvaiheessa) ja kyllä avannepussi olisi tosi iso painajainen. Välillä mietin että ennemmin kuolisin kun eläisin avanteen kanssa. Tällä hetkellä ei oo ajankohtaista mutta kaikki sympatiani Janille ja pikaista paranemista!
[/quote]
No outoa. Minulla sama tilanne, ja olisin hetkeäkään epäröimättä ottanut mieluummin avanteen kuin kuollut. Ja olen vielä Kokin tavoin ammatissa, jossa avanne olisi saattanut häiritä työssä toimimistakin.
Mutta juu, hyvä että meni. Paranemista hänelle!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:37"]
Yllättävän kauan saa ola sairaalassa yleensä potkitaan seuraavan päivänä pois
[/quote]
Ei suolistoleikkausten jälkeen "potkita". Ei minua ainakaan ole potkittu, kahdesti olen ollut.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:56"]
Jani Kokki käveli muutama päivä sattumalta vastaan Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä. Näytti yllättävän terveeltä ja reippaalta ulospäin, mutta käveli hiukan konkaten, kuin jalassa olisi ollut jotain, tai sitten muuten vaan varoen. Oli myös yllättävän lyhyt - tai siis siihen nähden, että olen jostain syystä luullut tosi pitkäksi. Täytyykin googlata pituutensa.
[/quote]Äskeisen kirjoittelija täällä vielä. Googlasin ja kyllä kaikkialla ilmoitetaan 192 cm. Kyllä se silti hän oli, ehkä käveli jotenkin vähän kumarassa sitten. No, nämä jutut eivät sinänsä liity tähän syöpätopiciin, jatketaan..
[/quote]
Jani Kokki muka 192 cm? Ei todellakaan voi olla! Tai sitten tässä videossa näkyvä kuvaaja on 230 cm!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1441001812070.html
Toi tyyppi on maksimissaan jotakin 180 cm. Ehkä Hunkseilla on käytössään se sama mittanauha, jolla esim. Miss Helsinki-finalistit mitataan. Heillehän mystisesti ilmaantuu aina vähintään se yli 5 cm mittaa lisää. Tai jos on mitattu paksupohjaiset platform-kengät jalassa?
Missä tuo 192 cm. edes on mainittu?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:51"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1440990744402.html
Kaksi avannetta... Jos oiken miettii, niin olisi voinut selvitä yhdellä väliaikaisella.
[/quote]
Käsittääkseni tässä Janin tapauksessa oli kyllä 100% varmuus että avanne tulee ja siksi Jani ei halunnutkaan aluksi hoitoihin lähteä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:31"]
Kaksi avannetta... Jos oiken miettii, niin olisi voinut selvitä yhdellä väliaikaisella.
[/quote]
Käsittääkseni tässä Janin tapauksessa oli kyllä 100% varmuus että avanne tulee ja siksi Jani ei halunnutkaan aluksi hoitoihin lähteä.
[/quote]
Nyt onkin sit yhden avanteen sijaan kaksi, omansa sekä virtsalle että ulostemassalle. On varmasti opettelemista siinä rumbassa. Mutta miellyttävämpää varmasti sellainenkin elämä kuin juosta vessaan oksentamaan/pas*antamaan minuutin välein ja voida jatkuvasti pahoin. Kovassa koulussa on nuori kundi ollut.
Kysymykseni voi olla mauton, mutta miten ja missä vaiheessa mikään seksuaalinen tuossa tilanteessa onnistuu? Erityisesti jos on leikattu pois myös osa lantiopohjalihaksista. Tarkoitan nyt lähinnä ihan fyysisesti, vaikka tietysti henkisestikin voi olla melkoinen kynnys päästä "oikeaan tunnelmaan" sairauden, toipumisen, leikkausarpien ja avannepussien kanssa.
Minusta on outoa että Janin mielestä nuo avanteet ei vaikuta hänen elämään "millään tavalla". Jotenkin tuntuu että esittää reippaampaa mitä onkaan. Toisaalta väittihän se muutama kuukausi sitten että on hyvässä kunnossa ja vasta näin jälkikäteen paljasti että eli vessassa 8 kk. Jotenkin surullista... Antaisi itsensä edes levätä, nythän se treenaa jo hulluna vaikka on treenauskielto. Tuntuu että parasta sen elämässä on nyt 6 kg jotka saanut takaisin. Eipä silti, kaikkea hyvää Janille toivoisin. Jotenkin vaan surullista...
Mun 8-kymppiseltä isältä on poistettu syövän vuoksi virtsarakko ja lantion alueelta imusuonia - ja eiköhän siinä samalla lähtenyt eturauhanenkin. Nyt hän on terve, mikä ei ollut ihan varmaan ensimmäisen vuoden aikana leikkauksesta. Isällä on suolesta tehty rakko. Sen lisäksi vaipat käytössä, joskus öisin kastuu sänky. Muuten isäni on elänyt ihan normaalia elämää ja on kovassa fyysisessä kunnossa ikäisekseen. Mitä nyt useimmat tulehdussairaudet ovat hänelle sairaalakeikkoja, eikä hän halua matkustaa yli tunnin matkoja (esim. junan tai huoltsikan vessoihin hän ei suostuisi käymään, sillä pitää niitä epähygieenisinä), eikä halua olla yötä missään muualla kuin kotona ja lähellä oma kodin "mukavuuksia" kuten vessa ja pyykkikone.
No ei suoli- ja virtsa-avanne erektiota estä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:31"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Mehän emme tiedä, miten kasvain oli sijoittunut ja missä vaiheessa kasvu oli. Jos tarpeeksi ajoissa havaitaan ja hoidetaan, niin suolessa on vielä varaa venyttää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:20"]Minusta on outoa että Janin mielestä nuo avanteet ei vaikuta hänen elämään "millään tavalla". Jotenkin tuntuu että esittää reippaampaa mitä onkaan. Toisaalta väittihän se muutama kuukausi sitten että on hyvässä kunnossa ja vasta näin jälkikäteen paljasti että eli vessassa 8 kk. Jotenkin surullista... Antaisi itsensä edes levätä, nythän se treenaa jo hulluna vaikka on treenauskielto. Tuntuu että parasta sen elämässä on nyt 6 kg jotka saanut takaisin. Eipä silti, kaikkea hyvää Janille toivoisin. Jotenkin vaan surullista...
[/quote]
Täytyy sanoa että Kokki on kyllä Suomen jääräpäisin jätkä. Kahdeksan kuukautta asui vessassa, miten kukaan voi itselleen selittää että tilanne on ok. Oisko sitten ne kerätyt rahat jotka nosti kynnystä hankkia apua.
Jani Kokki on oman aikansa tuote -
se esimerkki josta on nähtävissä aikakauden inhottavuus.
Kaikki instakuvat näyttää itsensä palvonnalta, pullistellaan lihaksia ja vinkataan silmää.
Kun vakava sairaus iskee tähän elämän keskipisteeseen, eli kehoon, niin elämä pilalla jos keho pilalla.
Ajatella jos häneltä olisi vaikka palanut kasvot tai sokeutunut. Mitäs sitten kun ei pelatakkaan enää pelkällä ulkonäöllä.
Jälleen uhmaa suosituksia punttaamalla treenikiellosta huolimatta, ettei se kaikista rakkain vaan näivety.
Vielä ehtii saada ihailua ennen kuolemaa.
Tätä samaa kastia edustaa bile-danit, silikonibimbot ja big brotherit.
Surullista. Kokki kavereineen saa elämältä kovan oppitunnin pian.
Siis miksi tuo Kokki selittää että on nyt parantunut? Eikö se oikeasti ymmärrä agressiivisen syövän ennustetta vai mistä voi olla kyse?
Luuliko se oikeasti vielä paranevansa kun kuukausiin mikään ei enää pysynyt sisällä. Siis mitä ihmettä. Miten täydellinen denial
voi ihmisellä olla päällä?
Meneekö hautaansakin uskoen että voi hyvin ja elämä jatkuu?
varmasti hakkaisi av-mammojen miehet silti mennen tullen. Hyvä peruskunto ja muutenkin lihakset vetää aika pitkälle vaikka kuinka olisi sairas. Taistelijat ovat taistelijoita ja ne pudottavat nyrkillä tarvittaessa esteet. Tavis av-mammojen miehistä ei ole mitään jos verrataan taistelijaan.
Syöpä on todella kova vastus.
Miksi poistettu noin paljon, lihaksia yms vaikka ei etäpesäkkeitä
Mulla on ollu avanne (virtsa) noin 18-vuotta ja on ollut alussa kova kolaus naiseuteeni, kyllä siinä meni vuosia ja pitkiä terapiaistuntoja siihen että sain taittua päähän olevani yhtä arvokas ja sama ihminen ennen onnettomuutta.
Olen ollut parikin kertaa avoliitossa, mutta kummatkaan ei ole päättynyt näihin vammoihin tai avannepussiin, itse olen lähtenyt kun en saanut suhteelta mitä tahdoin.
Seksi sujuu kuten sen pitääkin, eli ei mitään vaikutusta. On jopa ollut muutamia jotka eivät ole edes huomanneet. Janille lähetän lämpimät halaukset ja voimia tulevaisuuteen. Terveydellä ei pidä leikkiä.
Avanne saattaa kulostaa aika hurjalle, mutta se on tuonut kyllä ihan normaalin elämän, vaikka se "roikkuukin" mukana :D
Mua muuten ärsyttää tuo ikuinen hokeminen, että xx% paranee syövästä ja on edelleen viiden vuoden päästä hengissä. Näillä nykyisillä hoidoilla viisi vuotta ei ole mikään ihme. Omassakin tuttava- ja sukualaisporukassa puolet syöpään sairastuneista on elänyt yli viisi vuotta, vaikka ovat kuolleet kuitenkin siihen syöpään ennenaikojaan. Tuo raja pitäisi nostaa seitsemään vuoteen vähintään, koska 5-7 tuntuu olevan myös yleinen elinaika, kun ennen vastaavat tapaukset meni 3-4 vuotta.