Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml
Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin.
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että kukaan ei halua avannetta, mutta tämän tyypin tarinaa aikanaan lukiessa tuli vain sellainen olo että luonnonvalinta toimii. Olisi voinut mennä laivansa mukana, mutta niin se vain kuolemanpelko yllätti ja länsimainen lääketiede alkoi kelpaamaan kun hihhulihoidot eivät toimineetkaan. Minulla ei riitä yhtään sympatiaa näille homeopatiaa parannuskeinona julkisesti rummuttaville syöpäsairaille. Tässä menee kyllä vastuuta myös niille tahoille, jotka kehtaavat vailla mitään kritiikkiä uutisoida tällaisesta pelleilystä. Sama pätee rokotusvastaisuuteen. Kaikki voivat suhtautua kehoonsa ja sairauksiinsa niin kuin itse hyväksi kokevat, mutta ainoastaan sillä ehdolla että eivät riskeeraa muiden henkeä omalla typeryydellään.
Länsimainen lääketiede? Juu juu,lähtee siitä että vaikka potilas söisi pelkkää moskaa minkäänlaisia puutostiloja ei voi olla.
Ei-länsimainen uskomuslääkintä taas lähtee siitä, ettei siellä ole riittävästi koulutusta, lääkäreitä tai toimivia lääkkeitä, niin kuin ei ole ruokaakaan kaikille. Jotain on pitänyt keksiä tilalle, kuten poppamiehet ja yrtit.
Ravintotekijöitä tutkitaan ihan länsimaissa koko ajan,tosin ei sovi lääkefirmojen bisneksille.Helpompaa kytätä merkityksetöntä kolesterolia ja "lääkitä" sitä.
Hyvät ystävät! Jani Kokki hörhöili kaikkien mahdollisten uskomushoitojen neuvojen mukaan, ja kuinka kävi! Kaksi avannetta ja nyt on ollut pari vuotta hilja. Kuka tietää, mitä kuuluu? Ei tainnut parantua, kun ei enää leventele!
No mutta, mikä sorti suuren suun! Miksi tämä ennen niin kukoistava palsta on näivettynyt? Tuliko järki päähän, ja teikö se kipeää? Näinkö e menee, että yhden harhan tulua ,loppuun kalutuksi siirrytään suraavaan, eikä miään opita?
Mitähän Jani tekee nykyään työkseen?
Koituiko steroidit Kokin terveyden kohtaloksi? Toivottavasti toipuu ja voi jotenkin jatkaa normaalia elämäänsä.
Niinpä niin! Itse aiheutettua kouluttamattoman menninkäisen elämää!!!
TE USKOMUSHOITOJEN KANNATTAJAT! MIKSI NYT OLETTE HILJAA? PARANIKO JANI KOKKI USKOMUSHOIDOILLA? TULEEKO KESKUSTELUA?
EIKÖ NYT OLE KESKUSTELUN PAIKKA KUN NÄHDÄÄN, MITEN KÄVI????????????????
No, Jani Kokki! Melskasit useita vuosia uskomushoitojen ja syövän kanssa, ja kertomasi mukaan tuloksena oli kaksi avannetta! Nyt olen pärjäillyt niiden kanssa useita vuosia! Joko järki on napsahtanut paikalleen, ja kannattiko melskata hörhöilyn kanssa useita vuosia? Heti hoidettaessa tilanteesi olisi nyt PALJON parempi.
Etukäteisviisas kirjoitti:
No, Jani Kokki! Melskasit useita vuosia uskomushoitojen ja syövän kanssa, ja kertomasi mukaan tuloksena oli kaksi avannetta! Nyt olen pärjäillyt niiden kanssa useita vuosia! Joko järki on napsahtanut paikalleen, ja kannattiko melskata hörhöilyn kanssa useita vuosia? Heti hoidettaessa tilanteesi olisi nyt PALJON parempi.
Jälkiviisaus on turhaa ja pahantahtoisuus on rumaa.
Mitä ajattelit saavuttavasti syöpäsairaan ja luultavasti pian kuolevan pilkkaamisella?
Syöpäsairaalla sentään on hyvä syy pahaan oloonsa. Mikä on sinun syysi?
Luulin vain, että naiset haukkuu toisiansa, mutta miehet ovat näköjään vielä kateellisimpia toisilleen. Aika raadollista, kun pitää syöpäpotilaan päälle käydä. Jani oli viissiin liian hyvässä kunnossa ja liian komea, että jotkut miehet ovat täällä vieläkin ihan sekaisin, vaikka hunksiajoista taitaa olla kohta jotain 15 vuotta. Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Luulin vain, että naiset haukkuu toisiansa, mutta miehet ovat näköjään vielä kateellisimpia toisilleen. Aika raadollista, kun pitää syöpäpotilaan päälle käydä. Jani oli viissiin liian hyvässä kunnossa ja liian komea, että jotkut miehet ovat täällä vieläkin ihan sekaisin, vaikka hunksiajoista taitaa olla kohta jotain 15 vuotta. Aikamoista.
Minä epäilen, että mitä motiiveita haukkumiseen onkaan, kateus tuskin on tässä tapauksessa motiivi.
PIAN KUOLEVAA? Mistäs tiedät? Jos totta on, uskomushoitaja levittelee törkeäst Jani Kokin yksitysasioita!
Olen nähnyt Jani Kokin kahdesti pienen ajan sisällä Helsingin keskustassa, toisella kertaa oli urheilukamoissa kauniin naisen kans menossa ilmeisesti salille. Näytti kuulkaas erittäin terveeltä ja hyvinvoivalta, seurustelee kai myös. Että ei ole " pian kuoleva"
PELASTUI SITTENKIN KIRURGIAN, EI USKOMUSHOITOJEN AVULLA!
Tehdäänpä vihdoinkin tilinpäätös: Kannattiko Jani Kokin retostella jukisesti uskomushoitojen parissa ja saada kaksi avannetta?
JANI KOKKI, USKALLATKO KERTOA MIELIPITEESI?
Ei vastannut, ei siitä ollut siihenkään! Harrastanut vain joutavaa, aivotonta mesoamista.
Luin vain viimeisen sivun enkä ymmärrä mitä tämä sekoilu on. Jollain kai lääkkeet ottamatta.
Ei-länsimainen uskomuslääkintä taas lähtee siitä, ettei siellä ole riittävästi koulutusta, lääkäreitä tai toimivia lääkkeitä, niin kuin ei ole ruokaakaan kaikille. Jotain on pitänyt keksiä tilalle, kuten poppamiehet ja yrtit.