Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki v*ttumaisen tempun.

Vierailija
22.07.2015 |

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastaisessa tilanteessa muija pitäisi tyytyväisenä kusipäisyytensä hedelmän, mutta itse pystyt estämään saman mieheltä.

Vierailija
22/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:50"]

Uskokoon ken haluaa.

[/quote]

Olen kyllä positiivisesti yllättynyt, että yhtään ap hakemaan viestiä ei ole tullut...kuinka naiset on kautta aikojen huijanneet näissä asiossa. Tasa-arvoisesti myös mies voi huijata vauvakuumeessaan...

[/quote]

Niin voi, ja itse asiassa huijaakin. Ap voi olla provo tai sitten ei, mutta USA:n puolella aiheesta on tehty tutkimusta, ja kontrolloivat miehet puhkovat kondomeja siinä missä naisetkin, kun haluavat sitoa puolison itseensä "lopullisesti" tuomalla lapsen mukaan kuvioihin.

En muista tarkalleen, oliko jakauma 50-50, vai olivatko miehet jopa ahkerampia kondominpuhkojia kuin naiset.  Joka tapauksessa tulos oli yllättävä. Mutta ei sinänsä yllättävä, kun miettii: etenkin USA:ssa mies voi helposti yksinkertaisesti lähteä kälppimään ja jättää naisen pulaan lapsen kanssa, mutta raskaaksi tuleva amerikkalainen keskivertonainen tarvitsee miestä huomattavasti enemmän. Nainen on siis helpompi saada lapsella koukkuun. Sama ei tietysti päde ihan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:52"]

SE JOKA EI LAPSIA HALUA, HUOLEHTII EHKÄISYSTÄ!

Palstamammojen virallinen totuus.

[/quote]

Toki, mutta jos on yhdessä sovittu ja nainen on juuri vaihtamassa ehkäisysysteemiä tai mitä vain, jonka johdosta on yhdessä sovittu, että mies vastaa ehkäisystä jonkin aikaa, niin...

Asia on sama toisin päin. Jos mies ja nainen yhdessä sopivat, että nainen vastaa ehkäisystä, niin parisuhteessa pitää voida luottaa toisiinsa näissä asioissa. Jos toinen ei pidä sopimusta on hän huijari ja epäkelpo hyvään suhteeseen ja toinen saa kokea itsensä hyvinkin loukatuksi, luottamus on hävinnyt ja on leikitty elämää ja kuolemaa koskevassa asiassa. Ei mikään pieni asia.

Lyhyessä suhteessa ei ehkä vielä näin tärkeässä asiassa kannata luottaa toiseen, mutta vakiintuneessa suhteessa pitää mielestäni voida -mikä se sellainen parisuhde on jossa ei uskallettaisi luottaa toiseen, kuinka sellaisessa suhteessa haluaisi edes lapsia tai rakentaa loppuelämäänsä yhdessä?

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että naisen huijaaminen raskaaksi on kyllä jonkin verran raskaampi rikos kuin miehen huijaaminen isäksi (jota en siis yhtään halua vähätellä erittäin katalana temppuna!). Näin siksi, koska naisella on lopullinen vastuu ja hän joutuu pohtimaan päätöksensä ja toimintansa kaikkia mahdollisia moraalisia ulottuvuuksia kaikkien kolmen ihmisen (mies, nainen, lapsi) loppuelämän kannalta. Siinä painaa vaakakupissa miehen taloudellinen vastuu kyllä kevyempänä (jos siis mies huijattu isäksi ja hän päättää poistua naisen ja lapsen elämästä. Toki mieskin joutuu pohtimaan päätöksessään -jäädäkkö, lähteäkkö, pitääkö vielä yhteyttä jne- erilaisia moraalisia ulottuvuuksia, mutta voi aina halutessaan vetäytyä kokonaan pois...). Naiselle jää aina vastuu elämän mahdollisesta lopettamisesta tai jatkamisesta ja minkälaisena.

[/quote]

Eihän se abortti mikään helppo ratkaisu ole, mutta naisella on sentään se vaihtoehto. Minusta miehen huijaaminen on vielä törkeämpää, koska hän ei voi tehdä tilanteelle enään mitään.

Vierailija
24/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:46"]

Tää on provo, turha sönköttää asiaa ap mielessä. 

[/quote]

Usko tai älä, ap ei olisi ensimmäinen jolle käy näin. Totuus on tarua ihmeellisempää. Itse olin valitettavasti paikassa josta en päässyt ajoissa apteekkiin moisen tapahtuman jälkeen jälkiehkäisyä hakemaan joten  vahinko ehti tapahtua. Kyllä sapetti.

[/quote]

En väitäkään provoksi asian takia, vaan miten se on muotoiltu. Liian "selkeä" ja rauhallinen ja kaikki kohdat kuin apteekin hyllyltä. Ja aihekin mielipiteitäherättävä. Siis vaikka uskonkin, että tämmöistäkin tapahtuu. 

Vierailija
25/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 todistit juuri itse, että et varmaksi tiennyt olisitko tullut raskaaksi juuri noissa kahdessa yhdynnässä kunhan otit pillerit varmuuden vuoksi = ne mielestäsi toimi täydellisesti.

Mä pystyn luettelemaan heti kymmenkunta raskautta, jotka alkaneet jälkiehkäisystä huolimatta ja mua oikeasti ottaa päähän, kun kaikki aina väittää, ettei niin voi kertakaikkiaan missään olosuhteissa tapahtua.

Tieteellinen tutkimus osoittaa, että näin sen pitäisi toimia, mutta kas kun on oikeita ihmisiä koekaniineina, niin ei toimikaan. Mutta helppo sitä on vängätä tieteen nimissä vaikka mistä 100% ihmeistä, kun ei ole sattunut omalle kohdalle...

Vierailija
26/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet tulko väittämään että abortti on ihan helppo juttu ja siksi on törkeämpää jos nainen "huijaa" itsensä paksuksi. Abortti on monelle rankka juttu sekä henkisesti että fyysisesti, hormonit heittää kuperkeikkaa ja abortin teko voi masentaa pahastikin.

Se voi myös olla älyttömän kivuliasta ja kivut voivat jatkua pitkäänkin.

Raskaus vaikuttaa naisen kehoon monin tavoin, ei naiset ole pelkkiä hautomakoneita. Että vaikka miehellä saattaa vahinkoraskauden takia mennä rahaa, niin naisella menee terveys.

Itse aion pysyä täysin lapsettomana ja teen ehdottomasti abortin jos pamahdan paksuksi. Miehelleni olen myös tehnyt tämän selväksi, hänellläkään ei ole mitään halua hankkia lapsia. Miksi roikkua suhteessa jossa molemmilla on ihan eri odotukset tulevaisuuden suhteen?

Hirveää lukea kortsujen puhkomisesta, valehtelusta ja huijauksesta. Vasta luin ketjua jossa tuli ilmi että monikin mies on valehdellut naiselle haluavansa joskus lapsia ja nainen on tästä syystä jäänyt kokonaan ilman lapsia kun mies saattaa vielä vaihtaa nuorempaan ja perustaa perheen. Miten joku voi tehdä tuollaista ellei ole täysi psykopaatti.

Vierailija
27/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:31"]

Älkää miehet tulko väittämään että abortti on ihan helppo juttu ja siksi on törkeämpää jos nainen "huijaa" itsensä paksuksi. Abortti on monelle rankka juttu sekä henkisesti että fyysisesti, hormonit heittää kuperkeikkaa ja abortin teko voi masentaa pahastikin.

Se voi myös olla älyttömän kivuliasta ja kivut voivat jatkua pitkäänkin.

Raskaus vaikuttaa naisen kehoon monin tavoin, ei naiset ole pelkkiä hautomakoneita. Että vaikka miehellä saattaa vahinkoraskauden takia mennä rahaa, niin naisella menee terveys.

Itse aion pysyä täysin lapsettomana ja teen ehdottomasti abortin jos pamahdan paksuksi. Miehelleni olen myös tehnyt tämän selväksi, hänellläkään ei ole mitään halua hankkia lapsia. Miksi roikkua suhteessa jossa molemmilla on ihan eri odotukset tulevaisuuden suhteen?

Hirveää lukea kortsujen puhkomisesta, valehtelusta ja huijauksesta. Vasta luin ketjua jossa tuli ilmi että monikin mies on valehdellut naiselle haluavansa joskus lapsia ja nainen on tästä syystä jäänyt kokonaan ilman lapsia kun mies saattaa vielä vaihtaa nuorempaan ja perustaa perheen. Miten joku voi tehdä tuollaista ellei ole täysi psykopaatti.

[/quote]

päläpäläpäläpäläuliuliuliuliuliuliuuuu.

Nainen on aina UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ULILULIUU.

Vierailija
28/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä ihan oikeasti on, uskokaa! Onneksi pääsin sellaisesta eroon.

Vierailija
29/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
30/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toki, mutta jos on yhdessä sovittu ja nainen on juuri vaihtamassa ehkäisysysteemiä tai mitä vain, jonka johdosta on yhdessä sovittu, että mies vastaa ehkäisystä jonkin aikaa, niin...

Asia on sama toisin päin. Jos mies ja nainen yhdessä sopivat, että nainen vastaa ehkäisystä, niin parisuhteessa pitää voida luottaa toisiinsa näissä asioissa. Jos toinen ei pidä sopimusta on hän huijari ja epäkelpo hyvään suhteeseen ja toinen saa kokea itsensä hyvinkin loukatuksi, luottamus on hävinnyt ja on leikitty elämää ja kuolemaa koskevassa asiassa. Ei mikään pieni asia.

Lyhyessä suhteessa ei ehkä vielä näin tärkeässä asiassa kannata luottaa toiseen, mutta vakiintuneessa suhteessa pitää mielestäni voida -mikä se sellainen parisuhde on jossa ei uskallettaisi luottaa toiseen, kuinka sellaisessa suhteessa haluaisi edes lapsia tai rakentaa loppuelämäänsä yhdessä?

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että naisen huijaaminen raskaaksi on kyllä jonkin verran raskaampi rikos kuin miehen huijaaminen isäksi (jota en siis yhtään halua vähätellä erittäin katalana temppuna!). Näin siksi, koska naisella on lopullinen vastuu ja hän joutuu pohtimaan päätöksensä ja toimintansa kaikkia mahdollisia moraalisia ulottuvuuksia kaikkien kolmen ihmisen (mies, nainen, lapsi) loppuelämän kannalta. Siinä painaa vaakakupissa miehen taloudellinen vastuu kyllä kevyempänä (jos siis mies huijattu isäksi ja hän päättää poistua naisen ja lapsen elämästä. Toki mieskin joutuu pohtimaan päätöksessään -jäädäkkö, lähteäkkö, pitääkö vielä yhteyttä jne- erilaisia moraalisia ulottuvuuksia, mutta voi aina halutessaan vetäytyä kokonaan pois...). Naiselle jää aina vastuu elämän mahdollisesta lopettamisesta tai jatkamisesta ja minkälaisena.

[/quote]

Uliuli. Eli miehen saa pakottaa isäksi?

Vierailija
31/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en usko. Kuka ei huomaa että mies ei laitakaan kumia? Kyllähän sen ihan pimperossakin tuntee onko vai eikö...

Vierailija
32/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:32"]

[/quote]

[/quote]

Uliuli. Eli miehen saa pakottaa isäksi?

[/quote]

Just. Niinhän mä kirjoitin.

Vierailija
33/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:38"]

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

[/quote

Miksi laitat jokaiseen provoon saman loppukysymyksen?

Vierailija
34/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lapsella on jokin tarkoitus.

Vierailija
35/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:41"]Ero ja abortti, jos siltä tuntuu. Luottamus lopullisesti mennyttä. Ihan vastaava kuin se, että nainen valehtelisi syövänsä pillereitä eikä syökään.
[/quote]

Aikalailla tää. Aika vittumainen temppu totta tosiaan, mutta kyllä sä selviät, selvisin minäkin samasta :)

Vierailija
36/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:41"]

Ero ja abortti, jos siltä tuntuu. Luottamus lopullisesti mennyttä. Ihan vastaava kuin se, että nainen valehtelisi syövänsä pillereitä eikä syökään.

[/quote]

Vielä paljon pahempaa, koska tämä tapatuu naisen keholle.

Vierailija
37/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:40"]Sillä lapsella on jokin tarkoitus.
[/quote]

Ei todellakaan ole. Ap, varaa aika ja tee abortti niin pian kuin mahdollista. Mitä aiemmassa vaiheessa, sen parempi. Sitten keräät tavarasi ja lähdet sen sian luota. Ja pidät huolen että oikein mässäilet sillä abortilla tulevalle ex-miehellesi!

Vierailija
38/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:32"]

Juu en usko. Kuka ei huomaa että mies ei laitakaan kumia? Kyllähän sen ihan pimperossakin tuntee onko vai eikö...

[/quote]

En minä ainakaan tunne.

Vierailija
39/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että ei oo lapsen oikee isä

Vierailija
40/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska temppu. Sinä sitä vielä sen 9 kk joudut kantamaan.