Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki v*ttumaisen tempun.

Vierailija
22.07.2015 |

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:06"]

Kyllä se vaan niin on. Joka ei lapsia halua, ehkäisee. Oma vikas. Mitäs luotit sikaan.

[/quote]

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Ehkäisystä huolehtimiseen lasketaan myös se että on yhdessä sovittu että käytetään kondomia. Kyllä tämä oli mieheltä törkeä temppu vaikka miten väännät ja käännät ap:n syyksi. Kyllä toiseen pitää voida luottaa.

[/quote]

Mutta pillerit syömättä jättänyttä ämmää puolustelisit. Palstan kaksinaismoralismi huipussaan.
[/quote]
Niin! Av mammat saa rauhassa siis valehdella syövänsä pillereitä ja tekeytyä "vahingossa" raskaaksi? Just. V.ttu mitä ämmiä olette.

Vierailija
82/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:51"]Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.

Itse huomaan eron.
[/quote]

Minustakin eron huomaa selvästi. Kerta et halunnu lasta, sinun olisi pitänyt olla tarkempi ehkäisyn suhteen. Tai sitten pidättäytyä seksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:51"]Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.

Itse huomaan eron.
[/quote]

Minustakin eron huomaa selvästi. Kerta et halunnu lasta, sinun olisi pitänyt olla tarkempi ehkäisyn suhteen. Tai sitten pidättäytyä seksistä

[/quote]
Tässä se on lyhyesti ja ytimekkäästi. PISTE.

Vierailija
84/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vain ottanut av-mammoista mallia. Niin makaatte , kuin petaatte. Toivon ,että muutkin miehet toimisivat ihan yhtä itsekkäästi , eli av-mammojen opeilla vaan samalla mitalla takaisin.

Jospa joskus oppisitte ajattelemaan miehenkin kannalta asioita.

Lupsakkaa odotusaikaa aloittajalle!

Vierailija
85/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:06"]

Kyllä se vaan niin on. Joka ei lapsia halua, ehkäisee. Oma vikas. Mitäs luotit sikaan.

[/quote]

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Ehkäisystä huolehtimiseen lasketaan myös se että on yhdessä sovittu että käytetään kondomia. Kyllä tämä oli mieheltä törkeä temppu vaikka miten väännät ja käännät ap:n syyksi. Kyllä toiseen pitää voida luottaa.

[/quote]

Mutta pillerit syömättä jättänyttä ämmää puolustelisit. Palstan kaksinaismoralismi huipussaan.
[/quote]

Tämä. Tämä on myös ap:n vika. Pitäisi olla tarkkana, varsinkin jos huomasit että mies kinuaa lasta. Miehen on vaikea huomata käyttääkö nainen pillereitä mutta väitän että on helppo huomata onko miehellä kondomi. Itse ainakin tunnen eron selvästi.

Samalla tavalla naiset sanoo että ei hätää syön pillereitä. Hups sitten nainen onkin raskaana ja mies sanoo ettei lasta halua. Miehelle sanotaan oma vikasi,et käyttänyt kumia.

Vierailija
86/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:57"]

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin! Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

[/quote]

Heh, jep, minun tunnottoman pilluni syytähän tilanne on :D

Olin tyhmä, luotin mieheen. En ikinä uskonut että tekisi näin ala-arvoisen tempun. Toki kiistää homman suunnitelmallisuuden mutta on niin yltiöonnessaan tilanteesta että onhan tuo ihan selvää. Kun raskasu selvisi, sanoin ettei kerro KENELLEKÄÄN. Tietysti oli soittanut perheensä läpi ja nyt kaikki onnittelevat ja ovat ihan onnessaan. PAITSI MINÄ :(

ap

[/quote]

Joka tapauksessa kannattaa ottaa ero. Mies selkeästi haluaa lapsia ja sinä et. Jos et kärsi hedelmättömyydestä se on vain ajan kysymys koska lapsi tulee. Varmasti löydät enemmän niitä miehiä, jotka jakavat mielipiteesi lapsettomuudesta eivätkä halua lisääntyä kanssasi. Mies ansaitsee taas sellaisen naisen, jolla on samoja päämääriä elämässä kuin hänellä: perheen perustaminen jne.

Vierailija
87/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:57"]

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin! Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

[/quote]

Heh, jep, minun tunnottoman pilluni syytähän tilanne on :D

Olin tyhmä, luotin mieheen. En ikinä uskonut että tekisi näin ala-arvoisen tempun. Toki kiistää homman suunnitelmallisuuden mutta on niin yltiöonnessaan tilanteesta että onhan tuo ihan selvää. Kun raskasu selvisi, sanoin ettei kerro KENELLEKÄÄN. Tietysti oli soittanut perheensä läpi ja nyt kaikki onnittelevat ja ovat ihan onnessaan. PAITSI MINÄ :(

ap

[/quote]

Hei, mulla oli miesystävä joka teki samanlaisia temppuja... paljastui sitten ajan kanssa itsekkääksi kusipääksi, ei ajatellut toista muissakaan asioissa. Tuollainen on niin itsekästä, että kannattaa vaan erota ja lähteä suhteesta hyvissä ajoin. Jos et lasta halua, tee abortti.

Vierailija
88/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ja uusi mies.

Vierailija
89/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja abortti, jos siltä tuntuu. Luottamus lopullisesti mennyttä. Ihan vastaava kuin se, että nainen valehtelisi syövänsä pillereitä eikä syökään.

Vierailija
90/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua lasta, sanoo seksille ei. Kyllä mies sen kuukauden ehkäisyjen välissä olisi pärjännyt.

Vierailija
91/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten hakenut jälkiehkäisyä? Kai nyt tunsit hommien jälkeen, että paljaalla meni..

Vierailija
92/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:42"]

Jos ei halua lasta, sanoo seksille ei. Kyllä mies sen kuukauden ehkäisyjen välissä olisi pärjännyt.

[/quote]

Niin, näinpä olisi pitänyt tehdä. Mutta hölmö kun olin niin luotin että pitää sopimuksesta kiinni, käyttää YHDESSÄ SOVITUSTI kondomia.

Luulen että en voi muuta kuin tehdä abortin. Tämä on tosi alussa vasta. Vittuvittuvittu!!! Miten olen joutunut tällaiseen tilanteeseen?? Kaikki menee ihan vituiksi, joudumme eron myötä myymään yhteisen asunnon ja auton jne. AAARGH.

AP

Vierailija
93/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, tuon ehkä pahinta mitä voi sattua. Jos et todella halua lasta niin abortti on vaihtoehtona, mutta muista miettiä tarkkaan ennen kuin teet lopullista päätöstä.

Vierailija
94/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]

Et sitten hakenut jälkiehkäisyä? Kai nyt tunsit hommien jälkeen, että paljaalla meni..

[/quote]

Hain tietysti. Painelin samantien apteekkiin hakemaan sen, mutta eipä se mitään tepsinyt.

En tiedä mikä hedelmällisyyskone olen.

AP

Vierailija
95/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:38"]

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

[/quote]

Vastaavassa tilanteessa tein abortin ja heitin miehen pihalle. Oli sen verran törkeä temppu.

Vierailija
96/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]Et sitten hakenut jälkiehkäisyä? Kai nyt tunsit hommien jälkeen, että paljaalla meni..
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelin.

Vierailija
97/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken haluaa.

Vierailija
98/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.

Itse huomaan eron.

Vierailija
99/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
100/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE JOKA EI LAPSIA HALUA, HUOLEHTII EHKÄISYSTÄ!

Palstamammojen virallinen totuus.