Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki v*ttumaisen tempun.

Vierailija
22.07.2015 |

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot ja muutat pois. Pidät miehen poissa kokonaan kuvioista raskauden aikana mutta synnytät lapsen. Sitten vaan annat sen lapsen isälleen ja muutat pois etkä pidä yhteyttä todeten samalla miehelle että onnea valitsemallasi tiellä yh isinä

Vierailija
42/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:40"]Sillä lapsella on jokin tarkoitus. [/quote] Ei todellakaan ole. Ap, varaa aika ja tee abortti niin pian kuin mahdollista. Mitä aiemmassa vaiheessa, sen parempi. Sitten keräät tavarasi ja lähdet sen sian luota. Ja pidät huolen että oikein mässäilet sillä abortilla tulevalle ex-miehellesi!

[/quote]

Ai oikein mässäillä abortilla?! Abortti on ihan ok oikeassa tilanteessa, mutta täytyy olla jotenkin vinksahtanut olio jos haluaa ja pystyy mässäilemään abortilla...

En pystyisi tähän varmaan itse, mutta ehkä tällaistakin vaihtoehtoa kannattaisi miettiä: mitä ap, jos ihan ensiksi eroaisit, jatkaisit raskautta ja antaisit lapsen isälleen (tietenkin sillä oletuksella, että isä ottaa vastuunsa tosissaan jo nyt raskausaikan ja auttaa ja tukee ja kulkee neuvoloissa yms mukana...)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nyt raskausaikana johonkin toiseen maahan mahdollisimman kauas. Mies ei voi tehdä mitään estääkseen tätä raskausaikana. Onnea miehelle yrittää pitää yhteyttä lapsensa ja voit kuvitella miehen ilmeen, kun joku italialainen gigolo tai belgialainen herrasmies tms alkaa isäksi sen niin kauan toivomalle lapselle.

Vierailija
44/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tässä tapahtumapaikkana onkin Porvoo..... Jokaikinen kerta kun harrastaa seksiä on raskauden mahdollisuus olemassa. Ei ole olemassa 100 % toimivaa ja 100 % luotettavaa ehkäisyä. Kumi saattaa mennä rikki ja pillereissä on tietty luotettavuus - jopa sterilisaatio saattaa "parantua". Ainoa täysin luotettava keino olla raskaantumatta on olla harrastamatta seksiä. Jos on sovittuna, että ehkäisyä kuitenkin käytetään niin tottakai sitä silloin käytetään! Kuitenkin tiedostaen, että siitäkin huolimatta se raskaantuminen on mahdollista! Jos kerran kohdallasi jälkiehkäisykään ei toiminut niin olet varmasti niin helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä, että jo pelkkä sperman näkeminen saa plussan aikaan! Ei kait tuossa muuta kuin ero ja abortti sitten.

Vierailija
45/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]

Et sitten hakenut jälkiehkäisyä? Kai nyt tunsit hommien jälkeen, että paljaalla meni..

[/quote]

Hain tietysti. Painelin samantien apteekkiin hakemaan sen, mutta eipä se mitään tepsinyt.

En tiedä mikä hedelmällisyyskone olen.

AP
[/quote]

No niin varmaan :DDD

Vierailija
46/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naisella on oikeus huijata lapsi maailmaan ja ottaa elarit. Tyhmä mies kun luuli elävänsä jossain tasa–arvoisessa maassa. Hah.

Vierailija
47/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:08"]

Ainoastaan naisella on oikeus huijata lapsi maailmaan ja ottaa elarit. Tyhmä mies kun luuli elävänsä jossain tasa–arvoisessa maassa. Hah.

[/quote]

Juu, tasa-arvosta ei ainakaan palstamammoilla ole hajuakaan  ;)

Miksikäs mammat eivät nyt kiellä aborttia , tai "ilman muuta pidät lapsen"-kommentteja ketjussa ole?  ; )

Vierailija
48/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:00"]

Muuta nyt raskausaikana johonkin toiseen maahan mahdollisimman kauas. Mies ei voi tehdä mitään estääkseen tätä raskausaikana. Onnea miehelle yrittää pitää yhteyttä lapsensa ja voit kuvitella miehen ilmeen, kun joku italialainen gigolo tai belgialainen herrasmies tms alkaa isäksi sen niin kauan toivomalle lapselle.

[/quote]

Nämä erilaiset kostoskenaariot ovat aika sairaita. On kuitenkin kyseessä myös sen lapsen elämä, eiköhän sen lapsen tarpeet ja hyvinvointi pitäisi mennä kaiken edelle - jos siis ap päättäisi pitää lapsen. Aikuiset ihmiset...?

Tosi reilua ap:n mieheltä hehkuttaa ulkopuolisille raskaudesta. Ei ainakaan yhtään helpota ap:n mahdollisuutta pohtia vaikeitakin ratkaisuja.

Vierailija
49/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:19"]

[/quote]

Nämä erilaiset kostoskenaariot ovat aika sairaita. On kuitenkin kyseessä myös sen lapsen elämä, eiköhän sen lapsen tarpeet ja hyvinvointi pitäisi mennä kaiken edelle - jos siis ap päättäisi pitää lapsen. Aikuiset ihmiset...?

Tosi reilua ap:n mieheltä hehkuttaa ulkopuolisille raskaudesta. Ei ainakaan yhtään helpota ap:n mahdollisuutta pohtia vaikeitakin ratkaisuja.

[/quote]

Mitä vaikeita ratkaisuja? Jos nainenkin voi huijata miehen isäksi, on miehelläkin oikeus saattaa nainen raskaaksi.

Vierailija
50/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ap saa paskamaineen miehen suvun silmissä jos tekee abortin.

Vierailija
51/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]

Mitä vaikeita ratkaisuja? Jos nainenkin voi huijata miehen isäksi, on miehelläkin oikeus saattaa nainen raskaaksi.

[/quote]

asioita ei voi verrata, koska nainen kantaa tässä tapauksessa lapsen tai ottaa mahdolisen terveydellisen riskin ja tekee abortin ja henkiset seuraukset. jos mies panee ilman kortsua vaikka on juuri luvannut laittaa sen, niin teko on kyllä mielestäni raiskaus juuri sen takia että naiselle aiheutuu mahdollisesti tästä jälkiseuraamuksena lapsi.

Vierailija
52/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä laspi, jätä se miehella ja häivy omille teillesi.

Vierailija
53/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:51"]Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.

Itse huomaan eron.
[/quote]
Ainakin jos lastit valuu pitkin reisiä pitäisi tunnottoman väljävittuisenkin ymmärtää ettei kumia ollut.

Vierailija
54/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ap en TODELLAKAAN usko että oot tullut raskaaksi tuosta kerrasta jolloin otit je-pillerit. Miehes on täytyny ottaa kortsu pois muulloinkin

Vierailija
55/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:51"]Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.

Itse huomaan eron.
[/quote]
Ainakin jos lastit valuu pitkin reisiä pitäisi tunnottoman väljävittuisenkin ymmärtää ettei kumia ollut.
[/quote]

No mulla ei ainakaan valu, saattaa mennä viikkokin että alkaa valumaan

Vierailija
56/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]

Et sitten hakenut jälkiehkäisyä? Kai nyt tunsit hommien jälkeen, että paljaalla meni..

[/quote]

Hain tietysti. Painelin samantien apteekkiin hakemaan sen, mutta eipä se mitään tepsinyt.

AP
[/quote] provos kaatu tähän.

Vierailija
57/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

asioita ei voi verrata, koska nainen kantaa tässä tapauksessa lapsen tai ottaa mahdolisen terveydellisen riskin ja tekee abortin ja henkiset seuraukset. jos mies panee ilman kortsua vaikka on juuri luvannut laittaa sen, niin teko on kyllä mielestäni raiskaus juuri sen takia että naiselle aiheutuu mahdollisesti tästä jälkiseuraamuksena lapsi.

[/quote]

Femakko taas miesvihakiimassaan vauhdissa.

Eikö miestä raiskata, jos ämmä jättää pillerit syömättä? Raiskaus kestää vastoin miehen tahtoa lapsen täysi-ikäisyyteen asti.

Vierailija
58/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]

[/quote]

AP

[/quote]

Veikkaan, että tämä on provo. Voi voi. Liian monta "sopivaa" epäonnistumista samassa tarinassa ja päälle rauhallinen ulosanti.

Nainen, joka ei halua lasta, mies, joka haluaa. 

Mies, joka onkin valmis huijaamaan.

Jälkiehkäisy, joka ei toiminut, vaikka se heti otettuna toimii 99%. 

Vierailija
59/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahti ja lujaa!

Käänsit siis "nainen huijasi itsensä raskaaksi" -jutun toisinpäin. Tuossa tilansteessahan paksuus saisi jatkua, ja isäntä olisi p*ska, jos lähti lätkimään.

Onnittelen, kun juttu meni läpi noin monelle.

Vierailija
60/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:57"]

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin! Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

[/quote]

Heh, jep, minun tunnottoman pilluni syytähän tilanne on :D

Olin tyhmä, luotin mieheen. En ikinä uskonut että tekisi näin ala-arvoisen tempun. Toki kiistää homman suunnitelmallisuuden mutta on niin yltiöonnessaan tilanteesta että onhan tuo ihan selvää. Kun raskasu selvisi, sanoin ettei kerro KENELLEKÄÄN. Tietysti oli soittanut perheensä läpi ja nyt kaikki onnittelevat ja ovat ihan onnessaan. PAITSI MINÄ :(

ap

[/quote]

Tämäkin "epäonni" vielä tähän provotutkani ilmoittamaan listaan. Joopa joo, ap. Kehitä seuraavasta vähän todenmakuisempi.