Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki v*ttumaisen tempun.

Vierailija
22.07.2015 |

Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.

Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.

Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.

Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy estää munasolun irtoamisen. Se vaan ei auta jos munasolu on irronnut ennen sen ottamista.

Vierailija
102/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies, ei tossa kyllä muita vaihtoehtoja oo kun abortti ja ero. Luottamus on mennyt, ja kuka sellasen miehen kanssa haluaa olla joka ei kunnioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:50"]

Uskokoon ken haluaa.

[/quote]

Olen kyllä positiivisesti yllättynyt, että yhtään ap hakemaan viestiä ei ole tullut...kuinka naiset on kautta aikojen huijanneet näissä asiossa. Tasa-arvoisesti myös mies voi huijata vauvakuumeessaan...

Vierailija
104/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:41"]

Ero ja abortti, jos siltä tuntuu. Luottamus lopullisesti mennyttä. Ihan vastaava kuin se, että nainen valehtelisi syövänsä pillereitä eikä syökään.

[/quote]

Sillä erotuksella, että mies ei kummassakaan tapauksessa päätä lapsen pitämisestä.

Tämäkö on reilua ja tasa-arvoista? Mies on teille vain siitoskone, omien itsekkäiden halujenne ja oikkujenne mukaan ?

Vierailija
105/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin!
Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

Vierailija
106/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:41"]

Ero ja abortti, jos siltä tuntuu. Luottamus lopullisesti mennyttä. Ihan vastaava kuin se, että nainen valehtelisi syövänsä pillereitä eikä syökään.

[/quote]

Sillä erotuksella, että mies ei kummassakaan tapauksessa päätä lapsen pitämisestä.

Tämäkö on reilua ja tasa-arvoista? Mies on teille vain siitoskone, omien itsekkäiden halujenne ja oikkujenne mukaan ?

[/quote]

Noniin, löysihän joku palsta mies tänkin ketjun x)

Vierailija
107/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:57"]

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin! Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

[/quote]

Heh, jep, minun tunnottoman pilluni syytähän tilanne on :D

Olin tyhmä, luotin mieheen. En ikinä uskonut että tekisi näin ala-arvoisen tempun. Toki kiistää homman suunnitelmallisuuden mutta on niin yltiöonnessaan tilanteesta että onhan tuo ihan selvää. Kun raskasu selvisi, sanoin ettei kerro KENELLEKÄÄN. Tietysti oli soittanut perheensä läpi ja nyt kaikki onnittelevat ja ovat ihan onnessaan. PAITSI MINÄ :(

ap

Vierailija
108/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:57"]

Tollaset sitten saa lapsia. Toiset yrittämällä yrittää vuosi tolkulla eikä nappaa. On se väärin! Mahtaa olla tunnoton värkki kun et huomaa eroa.

[/quote]

Hohhoijaa....

Vierailija
109/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on. Joka ei lapsia halua, ehkäisee. Oma vikas. Mitäs luotit sikaan.

Vierailija
110/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:06"]Kyllä se vaan niin on. Joka ei lapsia halua, ehkäisee. Oma vikas. Mitäs luotit sikaan.
[/quote]
Minä ehkäisin ja silti olen isä. Miten sä sen selität?

Vierailija
111/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:52"]

SE JOKA EI LAPSIA HALUA, HUOLEHTII EHKÄISYSTÄ!

Palstamammojen virallinen totuus.

[/quote]

Toki, mutta jos on yhdessä sovittu ja nainen on juuri vaihtamassa ehkäisysysteemiä tai mitä vain, jonka johdosta on yhdessä sovittu, että mies vastaa ehkäisystä jonkin aikaa, niin...

Asia on sama toisin päin. Jos mies ja nainen yhdessä sopivat, että nainen vastaa ehkäisystä, niin parisuhteessa pitää voida luottaa toisiinsa näissä asioissa. Jos toinen ei pidä sopimusta on hän huijari ja epäkelpo hyvään suhteeseen ja toinen saa kokea itsensä hyvinkin loukatuksi, luottamus on hävinnyt ja on leikitty elämää ja kuolemaa koskevassa asiassa. Ei mikään pieni asia.

Lyhyessä suhteessa ei ehkä vielä näin tärkeässä asiassa kannata luottaa toiseen, mutta vakiintuneessa suhteessa pitää mielestäni voida -mikä se sellainen parisuhde on jossa ei uskallettaisi luottaa toiseen, kuinka sellaisessa suhteessa haluaisi edes lapsia tai rakentaa loppuelämäänsä yhdessä?

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että naisen huijaaminen raskaaksi on kyllä jonkin verran raskaampi rikos kuin miehen huijaaminen isäksi (jota en siis yhtään halua vähätellä erittäin katalana temppuna!). Näin siksi, koska naisella on lopullinen vastuu ja hän joutuu pohtimaan päätöksensä ja toimintansa kaikkia mahdollisia moraalisia ulottuvuuksia kaikkien kolmen ihmisen (mies, nainen, lapsi) loppuelämän kannalta. Siinä painaa vaakakupissa miehen taloudellinen vastuu kyllä kevyempänä (jos siis mies huijattu isäksi ja hän päättää poistua naisen ja lapsen elämästä. Toki mieskin joutuu pohtimaan päätöksessään -jäädäkkö, lähteäkkö, pitääkö vielä yhteyttä jne- erilaisia moraalisia ulottuvuuksia, mutta voi aina halutessaan vetäytyä kokonaan pois...). Naiselle jää aina vastuu elämän mahdollisesta lopettamisesta tai jatkamisesta ja minkälaisena.

Vierailija
112/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:06"]Kyllä se vaan niin on. Joka ei lapsia halua, ehkäisee. Oma vikas. Mitäs luotit sikaan.
[/quote]
Minä ehkäisin ja silti olen isä. Miten sä sen selität?
[/quote]
Et oo sen lapsen/lapsien isä?
Ja sehän on asia erikseen jos ei lapsia haluava on tehnyt kaikkensa ehkäistäkseen. Tässä tapauksessa ei ole tehnyt.

Vierailija
113/113 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luottaa mieheen noissa asioissa? Nainenhan se raskaaksi tulee. Meillä käytettiin kondomeja ainoastaan lasten tekemisen välillä ja sillä mahdollisuudella, että raskaus voi alkaa kondomeista huolimatta.