Paljonko maksat kirpparilla kengistä?
Mulla on kirppiksellä pöytä ja kaikki muu siellä menee paitsi kengät. On KMB, Gennia, Högl, Vagabond, Clarcs ja kaikki loistokuntoisia. Hinta on viisi euroa, yhdet melkein uudet kympin. Onko se liikaa? Koko on 37. Paljonko pitäis hinnan olla?
Kommentit (46)
No ei ole liikaa, ainakaan Clarkseista. Just maksoin käyttämättömistä Riekereistä 15e. Voisin maksaa 25e-30e, riippuen kunnosta. Koita torissa tai huuto.netissä...jotkut ostaa sovittamattakin, kun tietävät mikä sopii.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"]
No ei ole liikaa, ainakaan Clarkseista. Just maksoin käyttämättömistä Riekereistä 15e. Voisin maksaa 25e-30e, riippuen kunnosta. Koita torissa tai huuto.netissä...jotkut ostaa sovittamattakin, kun tietävät mikä sopii.
[/quote]
Jatkan vielä, että olihan tuossa muitakin laatumerkkejä mainittuna, mutta vastasin lähinnä oman mielenkiinnon kohdetta korostaen ;) Jos koko täsmäisi, voisin ostaa sulta tätä kautta :D
Kaikki eivät ilkeä ostaa kenkiä kirppikseltä, siinäkin voi syy piillä.
Itse en ostaisi kirppikseltä kenkiä, joita on käytetty. Sorry.
Jos kannasta/pohjasta näkee, ettei ole juurikaan kävelty, voin maksaa 1-25 euroa (kengistä riippuen). Linttaan astuttuja en huoli ilmaiseksikaan.
Ei ihmiset osta kirpparilta edes käyttämättömiä kenkiä, mulla on just myynnissä, hinnat 3-4 e ja yksikään pari ei ole mennyt :D
Vastaus numerolle 45, myyn pois kahdesta syystä: kaappitilaa pitää saada, ja nämä ovat kenkiä jotka ovat aavistuksen ahtaita. Joskus tulee ostettua hitusen liian pienet siinä toivossa että ne kuitenkin sopisivat. Vaivasenluu on kuitenkin alkanut vihoitella. Nämä ovat oikeasti nättejä kenkiä. Ehkä kokeilen -30% alennusta ja katsotaan miten käy. Ap
Vaatteita ja koruja on mennyt tosi hyvin mutta oikeesti ihmetyttää ettei kengät mene sillä ne on tosi nättejä ja tosi vähän käytettyjä. Ap.
Miks käytetty vaate kelpaa mutta kenkä ei?
Sun hinnat kuulostaa hyviltä. Jos ovat kesäisempiä kenkiä, niin eivät mene enää niin helposti. Ihmiset alkavat jo katsella syyskenkiä.
Kympin olen maksanut kirpparilla hyvistä saapikkaista. Enemmänkin voisin maksaa hyväkuntoisista.
En osta kirpparilta jalkasieni kenkiä
En osta kuin lapsille (nekin pesen huolellisesti), suuri vaara saada jalka- tai kynsisieni. Tai no yhdet kumpparit ostin vitosella itselleni, mut en ainakaan yli kymppiä maksaisi edes uusista aikuisten kengistä kirpparilla
5e maksan, 37 ehkä harvinaisen pieni 38 ja 39 liikkui mun pöydästä hyvin...
En osta kenkiä (enkä alusvaatteita kirppikselta). Jotain rajaa sentään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:47"]Miks käytetty vaate kelpaa mutta kenkä ei?
[/quote]
Käytetty kenkä on muotoutunut edellisen omistajan jalkaan käytössä, siinä varmaankin yksi syy.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:47"]Miks käytetty vaate kelpaa mutta kenkä ei?
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:47"]Miks käytetty vaate kelpaa mutta kenkä ei?
[/quote]
Vaatteet voi pestä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:48"]
En osta kirpparilta jalkasieni kenkiä
[/quote]Jos möisit omiasi kirpparilla, olisivatko nekin jalkasienikenkiä?
Monet ei kai tiedä että ne kengät voi desinfioida jos pelottaa. Apteekista saa sellaista suihkutettavaa desinfiointiainetta.
19: kerro lisää! Olen etsinyt tuollaista, moniin muihinkin tarkoituksiin. Minkänimistä? Paljonko maksaa? Mihin voi käyttää?
Ostan jos alle kympin :) Mutta oma koko 36 jota harvoin löytyy.