Tuntuu, että olen ainoa parikymppinen ilman
Instagramia :D
Kaikissa illanistujaisissa tai kahvilla muiden kamerat laulaa ja välittömästi kuvat lisätään instaan, ja loppu kahvittelun tsekataan paljonko tykkäyksiä on.
Kommentit (27)
Ei mullakaan ole. Paitsi että kohta on pakko opetella käyttämään sitä kun haen media-alan töihin. Olisivat siellä varmaan kummissaan...
N22
No mua ärsyttää, kun kellään maalaiskaverilla ei ole instaa. Toisaalta mitäpä ne siellä kuvaisivatkaan. T. kaupunkiin muuttanut '92.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:08"]
No mua ärsyttää, kun kellään maalaiskaverilla ei ole instaa. Toisaalta mitäpä ne siellä kuvaisivatkaan. T. kaupunkiin muuttanut '92.
[/quote]
No kai ne voi kuvata vaikka pilluaan?
Mullakaan ei oo :) En oo vielä tarvinut, kun kuvat/taideteokset laitan DeviantArtiin (tavoittaa taideyleisöä paremmin kuin Insta) ja omat kuvat taas löytyy Facesta. Et eipä siinä sen ihmeempiä.
N22
Mä taidan omasta kaveripiiristäni olla ainoa, jolla ei ole instaa.
Mun mielestä on erittäin epäkohteliasta olla porukalla yhdessä ja napsia kuvia koko ajan päivittää somea. Musta tuntuu, että tää mun ikäpolvi on nolompaa. Nuorilta noi asiat sujuu silleen vaihvihkaa, mutta nää mammat ja setämiehet pulaa ja tönkkää ja ihmettelee, että mihin se kuva hävis ja sitten porukalla pitää ihmetellä, nii-in mihin se hävis. Siinä ne hetket sitten kuluukin.
Rouva 43v
Mulla ei ole instagramia. :) eikä monella muullakaan mun kaveripiirissä. Ollaan helsinkiläisiä 21-26-vuotiaita naisia, kaikki opiskelee jollain luovalla alalla tai yliopistossa. Kokeilin sitä ja totesin että se on tyhjäpäiden juttu. Ei kiinnosta mitä muut on syöneet tänään tai kuinka paljon perse on kasvanut salilla.