Naimisiin 19-vuotiaana?
Minulla ja miehellä on koulutukset. Tykkäämme toisistamme hirmuisesti ja haluamme olla yhdessä. Mitä mieltä olette avioliitosta?
Kommentit (90)
Olen mennyt 19 vuotiaana naimisiin. Olimme 10 vuotta naimisissa, kunnes sitten erosimme.
Vierailija kirjoitti: Mikä estää teitä odottamasta esim 5-vuotta?
Miksi pitäisi odottaa 5-vuotta?
Voihan sitä mennä. Itse olin 20v. Olisin halunnu jo 19 - vuotiaana naimisiin.
Kannattaa sillä sitten voitte kehittää parisuhdettanne rauhassa tehdä lapset ajoissa jolloin lapsilla on energinen äiti täyttämässä heidän tarpeet. Ei tule kiireen takia kriisiä kuten monesti muilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä koulutukset ?
Minä yo-merkonomi ja mies tarjoilija.
Menin 18v.se oli liian varhain. Lasten aikuistuttua huomasin, että oma nuoruus jäi kokematta. Yhä olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Menin 18v.se oli liian varhain. Lasten aikuistuttua huomasin, että oma nuoruus jäi kokematta. Yhä olen naimisissa.
Mi käikäinen miehesi on? Oletko pysynyt uskollisena?
Vierailija kirjoitti: Mikä estää teitä odottamasta esim 5-vuotta?
Nyt ei eletä enää viktoriaanista aikaa, jolloin miehen piti lähteä Intiaan luomaan uraa ja rikastumaan.
Menkää, menkää niin kuin olisitte jo!!
Ihan vapaasti. Anoppini meni 16 -vuotiaana ja eka lapsi 17 -vuotiaana.
Vaikka ap provoilee, niin itse asiassa ei avoliitto ole mitenkään moraalisempi vaihtoehto.
Siinä ei yleensä sitouduta samalla tasolla.
Tuli sitten ero tahi ei.
Lykkyä tykö vaan kaikille liittoon menijöille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. Anoppini meni 16 -vuotiaana ja eka lapsi 17 -vuotiaana.
Pakkoavioliitto ? Paksuna ?
Mikäs estää?( Aikuisia ihmisiä!)Toisaalta eikö avoliitto riitä hetkeksi kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap provoilee, niin itse asiassa ei avoliitto ole mitenkään moraalisempi vaihtoehto.
Siinä ei yleensä sitouduta samalla tasolla.
Tuli sitten ero tahi ei.
Lykkyä tykö vaan kaikille liittoon menijöille.
Itselle se oli turvallinen vaihtoehto. Avioliitto siis.
15-16 vuotiaana seurustelu aloitettu, villi vapauden kaipuu voi tulla jossakin vaiheessa...
Jos olette valmiita, niin mikä ettei.
Itse olin 19-vuotiaana ihan pentu.En olisi voinut kuvitellakaan mitään vakavaa suhdetta tai naimisiin menoa.
Ihmiset on niin erilaisia.
Vaikka, jos totuuden haluat kuulla, niin mielestäni 19-vuotias ei ole valmis. Omille lapsille toivoisin, että eivät kiirehdi perheenperustamisessa- Että nuorena menisivät ja tekisivät asioita.
Avioiliitto on itselle ollut sellainen turva, kun on alettu perhettä perustaa.
Menis nuoren aikusen elämä ohi. Vasta ollu lapsi ja menossa naimisiin.
Mikä estää teitä odottamasta esim 5-vuotta?