Eikö naiset ymmärrä että karhu on petoeläin ja tappaa ihmisen helposti?
Kommentit (11)
Erittäin vähissä on karhujen aiheuttamat kuolemat Suomessa vaikka karhuja on nykyään runsaasti.
Viimeisen sadan vuoden aikana Suomessa on yksi ihminen joutunut karhun tappamaksi joten voisi sanoa melkein että karhu ei ihmisiä tapa.
Mies on naiselle ihan merkittävästi vaarallisempi ihan kaikin tavoin mitattuna kuin karhu. Sitä pitäisi opettaa kouluissa.
Tänä vuonna oma (ex) mies on tappanut 11 naista. Montako naista karhut ovat tappaneet?
Niin tekee myös osa miehistä, liikaa kuolee naisia puolisoiden tai exien tms käsien kautta.
HUOM!!! Kaikki miehet eivät ole vaarallisia, vain osa.
Itsellä ei ole yhtäkään huonoa, väkivaltaista tms miestä. Kaikki olleet omalla tavallaan ihania.
Onko karhu enemmän sukua kissa- vai koiraeläimille?
Vierailija kirjoitti:
Onko karhu enemmän sukua kissa- vai koiraeläimille?
Koira
Karhut kiertävät ihmiset kaukaa. Miehet ovat turvallisuusuhka naisille, miehille ja luonnolle.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna oma (ex) mies on tappanut 11 naista. Montako naista karhut ovat tappaneet?
Tuli somefeedissa vastaan tällainen: "mieshaastattelija kysyy naiselta: Jos miehiä ei olisi, ketkä suojelisivat naisia? Nainen miettii sekunnin ja vastaa: Suojelisi miltä?"
Siellä kouluissa opetetaan myös, että pääsääntöisesti karhu väistää ihmistä.