Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esimies kieltää käyttämästä oppiarvoa

Vierailija
20.07.2015 |

Onko teillä esimies kieltänyt käyttämästä akateemista oppiarvoa sähköpostin poissaoloviestissä tai allekirjoituksessa?   

Meillä (kaupungin virasto) opistotutkinnon suorittanut esimies ei hyväksy, että allekirjoituksessa tai poissaoloviestissä käyttää oppiarvoa.  Antaa kuulemma "väärän kuvan".   Mistäköhän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi mieleeni ei ole tullut, että laittaisin sähköpostin allekirjoitukseen tutkintonimikkeen. Näin ainakin yrityspuolella.

Ystävällisin terveisin

AV-mamma

FM, KM

Vierailija
22/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain tehtävänimikettä, koska se on tärkein. Oppiarvo siellä pohjalla, mutta ei se työhöni vaikuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei meilläkään mitään oppiarvoja liitellä sähköpostiin, miks pitäis, ei tää mikään pätemiskilpailu ole.

Vierailija
24/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös virastossa ja en käytä kuin virkanimikettä. Joskus aina naureskeltiin työkavereille jotka halusivat "päteä" esim. DI-nimikkeellä. Jotenkin vähän vanhahtavaa... Tietty jokainen taplaa tyylillään, mutta jos esimies kieltää sen käytön niin sitten ei sitä käytetä. piste. Meillä ainakin on sähköiset allekirjoitukset erittäin tarkkaan määritelty ja esim. logoa ei saa käyttää. Itse en kehtaisi käyttää tutkintoani koska kukaan muukaan kontaktihenkilö, jolle kirjoitan, ei käytä.

Vierailija
25/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kateellinen sulle, senhän sä halusit kuulla, kun piti lisätä että hän itse on opistotutkinnon käynyt? Tai sitten ei.

Vierailija
26/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa tohtorit käyttää, mutta dippa-inssit ei.

Vierailija
27/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on firman puolesta allekirjoituspohja ja siihen tulee työnimike. En tiedä mitä hyötyä olisi laittaa allekirjoitukseen tutkintonsa nimike. 

Terveisin, Nönnöö, Yo-pukuompelija, tradenomi sekä Kaupanalan esimiehen erikoisammattitutkinnon suorittanut

Vierailija
28/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noita tutkintoja käytetä allekirjoituksissa muualla kuin yliopistomaailmassa, jossa titteleillä päteminen on oleellinen asia.

Käyntikorteissa taas monesti on näkyvissä tutkinto. Esim. myyntimiehen uskottavuutta lisää se, jos käyntikortissa on esim. insinööri, joten asiakas voi olettaa myyjän oikeasti tietävänkin jotain asiosta (siis jos jotain teknisiä vempaimia myy).