Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tällaisen lääkärin ottaa vakavasti?

Vierailija
13.08.2015 |

Mitä pitäisi ajatella lääkäristä, joka kirjoittaa englantia jotenkin, sanotaanko vaikka lapsenomaisesti. Kankeasti ja huolimattomasti. Jos ihminen on huolimaton tuollaisessa, niin voiko olla hyvä työssään? LinkedIn-sivu oli käsittämätöntä luettavaa, mutta sivufirman englannin- ja ruotsinkieliset tekstit ovat myös aika alkeellisia.

Onko tuollaisella teidän mielestänne merkitystä? Kyse on suomenkielisestä, Suomessa kouluttautuneesta henkilöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki voi olla hyviä kaikessa.

Vierailija
2/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaa vain sen että kaikenlaiset tampiot pääsevät jopa lääkiksestä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos osaa suomea kuitenkin hyvin niin ei olisi mulle mitään väliä, jos kuitenkin jotenkin ymmärrettävästi osaa myös englantia, että ulkomaalaisten potilaiden hoito onnistuu.

Vierailija
4/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos englanninkielen taitoja arvioidaan, voisitko Suomessa luottaa kehenkään? Edes pääministeriin. Toki jos asioit lääkärissä ja haluat knoppailla englannin kieliopilla, niin menisin natiivibritti englantia puhuvalle lääkärille.

Vai oliko sun tarkoitus itse puhua suomea siellä?

Vierailija
5/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin ihmisillä ei vain ole "kielipäätä" eikä se mielestäni tarkoita sitä, etteikö ihminen muuten voisi olla alykäs, pätevä ja tunnollinen työssään. Jos mitään muuta syytä epäillä kyseisen henkilön pätevyyttä ei ole, niin en antaisi sille kovin suurta arvoa.

Vierailija
6/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo se ainakin itsekritiikin puutteesta. Itse tarkistuttaisin Linkedin-profiilin jos minulla sellainen olisi.

Vierailija
7/7 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitään kieliopin hienouksia en tarkoittanut, vaan esimerkiksi oikeinkirjoitusta: everithing, allways, peace of art, beatutiful, vain muutamia mainitakseni. Ylipäätään teksti on kuin koulun ainekirjoituksesta. En tiedä, jos olisin lääkäri ja pyrkisin tuomaan omaa osaamistani esiin, niin tuntuisi luonnolliselta yrittää tehdä se(kin) hyvin, oman työnsä lisäksi.

Olen käynyt tuon lääkärin vastaanotolla ja pohdin uutta käyntiä. En saanut hänestä hyvää kuvaa, mutta en viitsisi selittää kaikkia asioita uudestaankaan toiselle lääkärille. En silti usko, että uutta käyntiä tulee. Googlen avulla kai lähinnä etsin selitystä ja tukea huonoille tuntemuksille, ja täältäkin tulin sitten kysyneeksi. Kiitos kommenteista.