Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissini pilaavat elämäni

Vierailija
19.07.2015 |

Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.

Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..

Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy vain saada itsetuntosi korjattua. Ehkä psykologin juttusilla käyminen auttaisi?

terv. kolmikymppinen, jolla nipin napin a-kuppi.

Vierailija
102/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turhaan sä stressaat. Vaikka en tiedä mitään naisena olemisesta, niin rintojen koko ei todellakaan ole tärkein ominausuus naisessa. Kaikki rinnat on kauniita ja jotkut pienet rinnat ovat jopa kauniimpia kuin isommat. En ainakaan itse valitse kumppania rintojen koon perusteella, ja pienetkin tissit siis miellyttää miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että kaikki ihastuksesi ovat olleet pieni rintaisia eli pieni koko ei ole haitannut ollenkaan, kun muuten on kolahtanut. Millainen kroppa sinulla muuten on?

Vierailija
104/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:58"]Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.

Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..

Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
[/quote]

Ite en haluais tyttöystävää jolla on implantit eikä mua haittaa jos naisellani olis pienet tissit. Luomutissit on parhaat, on sitte pienet tai ei. Itteäni kiinnostaa vaan että millanen luonne naisella on ja ihqn vähän hyvää näköä naamassa sais löytyä. Lihavuus ei haittais myöskään. Melkein 18v M

Vierailija
105/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, joita ei kiinnosta tissit yhtään. Mun mies naisi mua varmaan aina paita päällä jos en itse kiskoisi sitä pois. Ja mulla on ihan kivat pienet tissit.

Vierailija
106/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tisuthan on oikein kivat.

Vierailija
107/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Eniten ei häiritse,että ne on pienet vaan se,että ne on pienet ja ketunnokat.Näyttää vielä oudommilta :(

-ap

Vierailija
108/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikkaus nyt niin kallis ole.toi ongelma ei valittamalla parane.

Vierailija
109/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hymyyn tai seiskaan yhteys jos ne kustantas silarit,palkaks saat lööpin seiska pelasti elämäni!hyvästi ketunnokat!

Vierailija
110/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Eniten ei häiritse,että ne on pienet vaan se,että ne on pienet ja ketunnokat.Näyttää vielä oudommilta :(

-ap

[/quote]

Ei mua ainakaan haittais.

Vierailija
111/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 80A ketunnokat :/ Pienuus ei haittaisi, kunhan olisivat edes pyöreät ja nännit pienemmät :(

Vierailija
112/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 80A ketunnokat :/ Pienuus ei haittaisi, kunhan olisivat edes pyöreät ja nännit pienemmät :(

Vierailija
113/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ittes raskaaksi ja imetä nii helpottaa

Vierailija
114/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos koittaisit päästää jonkun ihmisen lähellesi ja oppisit sitä kautta rakastamaan myös itseäsi.

Vierailija
115/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yhdellä "huonolla" ruumiinosalla ole paljoa väliä jos muuten on nätti.

Pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee välilyönti :--)

Vierailija
116/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Ei ne mitään pilaa. Itselläni on kanssa pienet vähän ketunnokkaa muistuttavat rinnat, jotka ei edes käy yhteen ruumiini muiden mittasuhteiden kanssa. Stressasin niistä koko teini-iän ja pitkälle parikymppiseksikin. Silti minulla on nyt ihana komea mies, joka pitää niitä täydellisinä. Suurimmalle osalle miehistä on aika lailla se ja sama, miltä ne rinnat näyttää. Jos jotakuta tissimiestä ei miellytä, niin mitä väliä? Ne on muutenkin vähän vajaata sakkia.

Vierailija
117/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75D kokoiset roikkuvat tissit ei ole sen paremman näköiset. Vähänkin avoimemmassa paidassa näyttää lehmältä.

Vierailija
118/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:32"]Pöh. Ei ne mitään pilaa. Itselläni on kanssa pienet vähän ketunnokkaa muistuttavat rinnat, jotka ei edes käy yhteen ruumiini muiden mittasuhteiden kanssa. Stressasin niistä koko teini-iän ja pitkälle parikymppiseksikin. Silti minulla on nyt ihana komea mies, joka pitää niitä täydellisinä. Suurimmalle osalle miehistä on aika lailla se ja sama, miltä ne rinnat näyttää. Jos jotakuta tissimiestä ei miellytä, niin mitä väliä? Ne on muutenkin vähän vajaata sakkia.
[/quote]

Viisauden sanoja! Melkein 18v M

Vierailija
119/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ymmärrän sinua täysin. Itselläni on 75A ketunnokat. Olen nyt 24v ja onnellisesti parisuhteessa. Mutta kamppailin juuri samojen ajatusten kanssa ennen kuin tapasin mieheni. Tiesitkö että ketunnokat voivat olla alikehittyneet rinnat, eli synnynnäinen vika? Googleta tubular breasts.
Monet päätyy leikkaukseen, mutta itse en sitä halua. Ajatus "turhasta" leikkauksesta ja kumipalloista ihon alla ei houkuta. Voit ihan oikeasti hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet kunhan mietit asiaa kunnolla. Olet onnekas siinä mielessä että pienet ketunnokat eivät aiheuta fyysistä haittaa kuten niskakipuja. Rinnat saa myös näyttämään ihan hyvältä push up-rintsikoilla. Ihmisarvo ei määräydy rintojen mukaan. Ole tyytyväinen itseesi, ansaitset olla onnellinen eikä tällainen asia ole maailman loppu.
Oma mieheni sanoo pitävänsä rinnoistani eikä halua että menen leikkaukseen. Pelkäät varmasti ihan turhaan miesten reaktioita. Kunhan tapaat jonkun ihanan miehen johon voit luottaa, ei rintojen muoto teidän seksiänne tule pilaamaan. Ole rohkeasti oma itsesi!

Vierailija
120/127 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi vain odottaa vuosi, pari, niin saat itsetunnon rakennettua. Oot vielä sen ikäinen, että toi kuuluu asiaan. Sitten jo tapaatkin jonkun hyvän miehen, joka saa sut ihmettelemään, että miksi olet ihan turhaan stressannut asiasta, jossa ei ole mitään stressattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi