Tissini pilaavat elämäni
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa?
[/quote]
Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat.
[/quote]
On pinnallisia miehiä jotka katsoo vaan pintaa ja tissejä ja sit on niitä ihan oikeitakin miehiä jotka keskittyy luonteeseen ja kaikkeen muuhun mikä löytyy sieltä tissien takaa :)
[/quote]
Niinpä. Taitaa noilla hinkkimiehillä olla taka-sjatuksena päästä pätevää kavereille muikkelin suurilla rinnoista.
Katso ympärillesi, et ole sen rumempi kuin muutkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:27"]Katso vaikka Mikael Jungnerin kanssa seurustelevaa Emilia Poikkeusta. Ei silläkään voi olla muuta kuin 70A. Treenaa itsellesi hyvä kroppa niin ei kukaan välitä mikä on koko rintavarustuksessa ja kanna itseäsi ylpeästi.
[/quote]
Poikkeuksella on kyllä hyvä runko, ei tullut ajateltua minkä kokoiset tissit sillä on.
Avokilla on A/b kupit, kiinteät kauniit tissit 1lapsen jälkeenkin, ikää 39v kuitenkin.
Ap:een ketunnokat kuulostaa aika kivoilta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa? [/quote] Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat. [/quote] On pinnallisia miehiä jotka katsoo vaan pintaa ja tissejä ja sit on niitä ihan oikeitakin miehiä jotka keskittyy luonteeseen ja kaikkeen muuhun mikä löytyy sieltä tissien takaa :)
[/quote]
Kummatkin omakeksimäsi "totuudet" ovat fiktiota. On miehiä jotka katselevat naisia, ja sitten on miehiä jotka ovat sokeita.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa? [/quote] Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat. [/quote] On pinnallisia miehiä jotka katsoo vaan pintaa ja tissejä ja sit on niitä ihan oikeitakin miehiä jotka keskittyy luonteeseen ja kaikkeen muuhun mikä löytyy sieltä tissien takaa :) [/quote] Niinpä. Taitaa noilla hinkkimiehillä olla taka-sjatuksena päästä pätevää kavereille muikkelin suurilla rinnoista.
[/quote]
Ei vaan ne lisäävät seksuaalista nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa?
[/quote]
Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat.
[/quote]
On pinnallisia miehiä jotka katsoo vaan pintaa ja tissejä ja sit on niitä ihan oikeitakin miehiä jotka keskittyy luonteeseen ja kaikkeen muuhun mikä löytyy sieltä tissien takaa :)
[/quote]
Niinpä. Taitaa noilla hinkkimiehillä olla taka-ajatuksena päästä pätemään kavereille muikkelin suurilla rinnoilla. Toisille miehille nainen on ihan itseä ja perhettä varten. (karkasi)
m41
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:16"]
Tämä on sanottu jo miljoona kertaa mutta sanotaan se vielä kerran:
Eli tärkeintä, AP, on se mitä teet sängyssä.
Jos tulet aktiivisesti ja oma-aloitteisesti miehen päälle ratsastamaan koko ajan, ja tykkäät ottaa suihin, niin ei mitään ongelmaa vaikka mies sattuisikin tykkäämään periaatteessa enemmän isoista rinnoista. Mieluummin mies ottaa aktiivisen pienirintaisen kuin laiskan isorintaisen. Se on satavarma juttu. T. Mies.
[/quote]
Juuri näin! Ja jos nätti nainen tulee luokseni juttelemaan ja tekee aloitteen niin olen myytyä miestä, oli hänen rintansa kuinka pienet tahansa. Eli okaa vaan rohkeita ja aloitteellisia niin varmasti saatte nopeasti itsetuntoa nostettua kun huomaatte että kelpaatte.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:24"]
Jos tulet aktiivisesti ja oma-aloitteisesti miehen päälle ratsastamaan koko ajan, ja tykkäät ottaa suihin, niin ei mitään ongelmaa vaikka mies sattuisikin tykkäämään periaatteessa enemmän isoista rinnoista. Mieluummin mies ottaa aktiivisen pienirintaisen kuin laiskan isorintaisen. Se on satavarma juttu. T. Mies.
[/quote]
Juuri näin! Ja jos nätti nainen tulee luokseni juttelemaan ja tekee aloitteen niin olen myytyä miestä, oli hänen rintansa kuinka pienet tahansa. Eli okaa vaan rohkeita ja aloitteellisia niin varmasti saatte nopeasti itsetuntoa nostettua kun huomaatte että kelpaatte.
[/quote]
Olet lesbo?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:11"]On miehiä, joita ei kiinnosta tissit yhtään. Mun mies naisi mua varmaan aina paita päällä jos en itse kiskoisi sitä pois. Ja mulla on ihan kivat pienet tissit.
[/quote]
Siksi ootkin sexympi paita päällä, kuin ilman.
Isot tissit aiheuttavat selkävaivoja ja alkavat riippumaan, ole tyytyväinen pieniin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:11"]On miehiä, joita ei kiinnosta tissit yhtään. Mun mies naisi mua varmaan aina paita päällä jos en itse kiskoisi sitä pois. Ja mulla on ihan kivat pienet tissit. [/quote] Siksi ootkin sexympi paita päällä, kuin ilman.
[/quote]
Tämä on totta ja kun minulla oli pienirintainen nainen, niin minuakaan ei kiinnostanut tissit ollenakaan, paitsi naapurin lissun isot.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
Olet lesbo?
[/quote]
Miehestä sanotaan homo, puheiden perusteella korkeintaan bi kun kerta naiset kiinnostavat.
Isot tissit aiheuttavat selkävaivoja ja alkavat riippumaan, ole tyytyväinen pieniin.
[/quote]
En ole kun tykkään isoista.
Mies
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Itselläni on kookkaat luomurinnat, eivät aiheuta selkäsärkyä, ja olen tyytyväinen, jos olisin pienirintainen, niin valintani olisi joko rasvansiirto tai silikonit. Nautin katseista, häpeilemättä.
Mies
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Itselläni on kookkaat luomurinnat, eivät aiheuta selkäsärkyä, ja olen tyytyväinen, jos olisin pienirintainen, niin valintani olisi joko rasvansiirto tai silikonit. Nautin katseista, häpeilemättä.
Mies
[/quote]
[/quote]
Käytän sanaa kookkaat, koska lääkärin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:33"]
Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Ei ne tissit vaan kasvot.
Kyllä mä ainakin saan vuoden ympäri katseita, jopa talvisin peittävissä vaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:33"]
Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Ei ne tissit vaan kasvot.
Kyllä mä ainakin saan vuoden ympäri katseita, jopa talvisin peittävissä vaatteissa.
[/quote]
Ongelman ydin. Jos ei katsoisi niin ei voisi tietää vaikka olisit maailman kaunein. Myöskään jos ei katsoisi ei voisi tietää jos joku on täysi rumilus. Ensin on katsottava, että on voinut katsoa.
Mä olen 21 ja mun D-kuppi roikkuu jo niin etttä todellakin hävettää. Geneettistä vissiin. Kauhistuttaa ajatella mitä nää on sitten jos joskus imetän, ja varsinkin sen jälkeen... Mä kyllä vaihtaisin siis mielelläni hyvinkin pieniin, ei tarvisi edes liivejä aina! Ja urheilu olisi niin paljon helpompaa.
Mut hei, ne on kumminkin tissit vaan! Jos olet terve niin nauti siitä ja elämästä ja kropastasi, älä murehdi tuollaista. Mun riipparit kelpaa tolle avomiehelle oikein hyvin, pikkuhiljaa opettelen itsekin itseni hyväksymään.
Älä murehdi turhia, sinä olet varmasti juuri hyvä noin ja sen oikean miehen tullessa vastaan hän kyllä rakastaa kroppaasi!
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288350141472.html
"Kun mies hakee lyhytkestoista suhdetta, on hän kiinnostuneempi naisen vartalosta, kun taas mies, joka hakee kestävää parisuhdetta, kiinnittyy huomio enemmänkin kasvoihin."
Jos etsin yhden illan juttuja, niin pukeutuminen ja ilmaiseminen että on helppo tapaus auttavat vaikka olisi pienet tissit. Kumppania etsittäessä ei taas ole väliä. Kaikille on selvää mitä tämä tissimies täältä etsii.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:23"]Tiedän niiiiin tuon tunteen! Olin täysin rinnaton, edes a-kupin tissejä ei ollut, pelkät nännit. Täysin lauta ja luiseva rintakehä, vrt 13v poika. Kiihottaako miehiä tällainen.. No ei. Siksipä lopulta lasten jälkeen säästin pari vuotta ja kävin ne implantit. Elämäni parani kertaheitolla, eikä enää tarvitse miettiä kuinka epänormaali olen, kuinka vajavainen nainen. Se on paskapuhetta, että terapiassa tosta ajattelusta pääsisi eroon, ei pääse. Kokemusta on. Mutta leikkaus päästi minut tuosta ajattelusta samantien, kun sairaalasta pääsin kotiin. Ei enää kertaakaan ole ollut ajatusta, että olen jotenkin ruma tai epänormaali. JOS mulla olisi ollut edes rehellinen a-kuppi, en olisi leikkaukseen mennyt. Mutta olin täysin rinnaton. Mahdollisesti julkisella puolella olisi korjattu veloituksetta, mutta en halunnut mennä anelemaan armopaloja, vaan menin omilla rahoillani.
[/quote]
On tyhmää että tyrmäät terapian, ihmiset ovat erilaisia, toisille auttaa terapia, toisille jotkut muut keinot, itse et selvästi ollut tahtonutkaan opetella pitämään itsestäsi sellaisena kuin olet. En tyrmää implanttien ottoa siinä vaiheessa jos on täysin rinnaton, mutta silti mielestäni aloittajan olisi tärkeämpää yrittää hyväksyä itseänsä sellaisena kuin on, leikkauksissa on aina riskinsä eikä minun mielestäni leikkauksia pidä tehdä ns. Turhaan.