Tissini pilaavat elämäni
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
Kommentit (127)
Aika harvat meistä olisi miehen löytänyt, jos se olisi tissien koosta kiinni. Aina on kelvannut A-kupitkin, enkä ole koskaan niitä miettinyt.
Itselläni oli sama ongelma sillä erolla että olen parisuhteessa. Avomieheni vastusti silikoneja kovasti mutta tahdoin ne itseni takia. Tykkään isommista tisseistä ja ne edustavat minulle naiseutta. Kävin leikkauksessa Virossa 20vuotiaana enkä ole katunut hetkeäkään. Mies tosiaan oli vastaan ajatusta mutta oppi hyväksymään silikonini.
N26
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:55"]
Aika harvat meistä olisi miehen löytänyt, jos se olisi tissien koosta kiinni. Aina on kelvannut A-kupitkin, enkä ole koskaan niitä miettinyt.
[/quote]
Mutta suuntaus on oikea. Jos vain isorintaiset naiset lisääntyisivät, niin tulevaisuus näyttäisi valoisalta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:33"]
Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Ei ne tissit vaan kasvot.
Kyllä mä ainakin saan vuoden ympäri katseita, jopa talvisin peittävissä vaatteissa.
[/quote]
Ongelman ydin. Jos ei katsoisi niin ei voisi tietää vaikka olisit maailman kaunein. Myöskään jos ei katsoisi ei voisi tietää jos joku on täysi rumilus. Ensin on katsottava, että on voinut katsoa.
[/quote]
:) Sen tietää aina miehen katseesta onko se normivilkaisu vai sellanen "ei vitsit onpa kaunis nainen" -katse. Olin tosi ruma aiemmin ja sillon täysin näkymätön miehille. Nykyisin vilkuilua, tuijotusta, kyyläystä, you name it.
Nainen tietää aina onko haluttava sen perusteella millaisia reaktioita teissä miehissä syntyy ;)
Kumma ettei minulla ole ollut ongelmaa A-kupin rintojeni kanssa muuta kuin teini-iän alussa. Sitten kasvoin yli teiniangstista, suosittelen sinullekin. Miehiä on riittänyt!
N23
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:55"]
[/quote]
Mutta suuntaus on oikea. Jos vain isorintaiset naiset lisääntyisivät, niin tulevaisuus näyttäisi valoisalta.
[/quote]
Teidän miesten vikahan se on kun nussitte meitä pienirintaisiakin puutteessanne.
Siis rinnanympärys 80 läski joidenkin mielestä? Olen pitkä tyttö ja olen pitänyt itseäni hoikkana. :/
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:40"]
Siis rinnanympärys 80 läski joidenkin mielestä? Olen pitkä tyttö ja olen pitänyt itseäni hoikkana. :/
[/quote]
Mitä välii, kunhan sulla on se pinppi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:03"]
Ongelmasi ei todennäköisesti edes poistuisi, vaikka hankkisit silarit. Se on sinun päässäsi ja tarvitsisit sen käsittelemiseen ammattiauttajaa. Suosittelen hakeutumaan sellaiselle, vaikka sitten myöhemmin päätyisitkin ottamaan ne silarit.
[/quote]
Monet rintansa leikkauttaneet naiset ovat saaneet lisää itseluottamusta uusista kannuistaan, joten pidän ihan mahdollisena sitä, että ap:n ongelma poistuisi kirurgin veitsellä eikä terapeutin jorinoilla. Ehkä jopa todennäköisenä. Laitatko linkin tutkimukseen, josta käy ilmi kuinka moni rintoihinsa tyytymätön on hyötynyt asian käsittelemisestä ammattiauttajan kanssa.
"When asked about psychological effects, 92 percent of women reported improved self-esteem after breast augmentation and 64 percent reported an improved quality of life. Before surgery, the majority of women (86 percent) were self-conscious about their breasts."
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:30"]Siis mikä ongelma söpöissä pikku ketunnokissa on, kertokaa...?
Tissit ku tissit. Miehet tykkää anyway!
[/quote]
Et varmaan ymmärrä millaiset on tubulaariset rinnat?
[/quote]
Ymmärrän, sillä omistan sellaiset :) ja ihan lääkärikin on todennut niiden kehityshäiriön. Ylpeä olen silti kropastani.
Miten nännipihatkin pitää olla nykyään tietyn kokoiset? Ihmeellistä. Miksi kaikki pitäisi olla samasta muotista, muuten oot kauhee ja hirvee...
Aina puhutaan eri ruumiinosien koosta ja muodosta pakkomielteisesti ja kaiken pohjalla on joku tietty mahdoton ihannemalli. Miksi ihmiskeho on esineellistetty noin yksipuolisesti? Ihmiset nyt sattuvat olemaan YKSILÖITÄ ruumiineen sieluineen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:23"]
Tiedän niiiiin tuon tunteen! Olin täysin rinnaton, edes a-kupin tissejä ei ollut, pelkät nännit. Täysin lauta ja luiseva rintakehä, vrt 13v poika. Kiihottaako miehiä tällainen.. No ei. Siksipä lopulta lasten jälkeen säästin pari vuotta ja kävin ne implantit. Elämäni parani kertaheitolla, eikä enää tarvitse miettiä kuinka epänormaali olen, kuinka vajavainen nainen. Se on paskapuhetta, että terapiassa tosta ajattelusta pääsisi eroon, ei pääse. Kokemusta on. Mutta leikkaus päästi minut tuosta ajattelusta samantien, kun sairaalasta pääsin kotiin. Ei enää kertaakaan ole ollut ajatusta, että olen jotenkin ruma tai epänormaali. JOS mulla olisi ollut edes rehellinen a-kuppi, en olisi leikkaukseen mennyt. Mutta olin täysin rinnaton. Mahdollisesti julkisella puolella olisi korjattu veloituksetta, mutta en halunnut mennä anelemaan armopaloja, vaan menin omilla rahoillani.
[/quote]
Mä en vaan kykene ymmärtämään tällaisia naisia. Kai sinä nyt jotain miestä olet kiihottanut, kun kerran lapsiakin olet saanut? Vai keinohedelmöitykselläkö ne on alulle pistetty? Minä ainakin stressasin rintojeni koosta tasan tarkkaan siihen asti, kunnes ensimmäinen mies minusta hullaantui ja mielellään hiplasi olemattomia rintojani. Sen jälkeen ei ole voinut vähempää kiinnostaa rintojen puute. Elämäntehtäväni ei ole koskaan ollut kiihottaa jokaista vastaantulijaa. Hyvä ryhti ja itsevarma olemus on viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:30"]Siis mikä ongelma söpöissä pikku ketunnokissa on, kertokaa...? Tissit ku tissit. Miehet tykkää anyway! [/quote] Et varmaan ymmärrä millaiset on tubulaariset rinnat? [/quote] Ymmärrän, sillä omistan sellaiset :) ja ihan lääkärikin on todennut niiden kehityshäiriön. Ylpeä olen silti kropastani.
[/quote]
Ei ketunnokat ole synonyymi tubulaarisille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:26"]
Miten nännipihatkin pitää olla nykyään tietyn kokoiset? Ihmeellistä. Miksi kaikki pitäisi olla samasta muotista, muuten oot kauhee ja hirvee...
Aina puhutaan eri ruumiinosien koosta ja muodosta pakkomielteisesti ja kaiken pohjalla on joku tietty mahdoton ihannemalli. Miksi ihmiskeho on esineellistetty noin yksipuolisesti? Ihmiset nyt sattuvat olemaan YKSILÖITÄ ruumiineen sieluineen.
[/quote]
Outo kommentti, kuka nyt pitää mistäkin. Ehkä suurin osa pitää tietynlaisista. On laidoillakin "ottajia".
Tää avaus on ollut täällä joskus aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:58"]
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
[/quote]
oho *teen,ei tään
-ap
Reenaa iso perse, eikö se oo tullu jopa isommaks asiaks ku tissit. Ja huom ei kaikki miehet isoje tissie perään ole.
Ongelmasi ei todennäköisesti edes poistuisi, vaikka hankkisit silarit. Se on sinun päässäsi ja tarvitsisit sen käsittelemiseen ammattiauttajaa. Suosittelen hakeutumaan sellaiselle, vaikka sitten myöhemmin päätyisitkin ottamaan ne silarit.
Tissit pilaa munkin elämän. Ne tosin on isot. Inhoan niitä.